pohjanmaan poika
mitä enemmän ne näkyy sen parempi,mikä olis kiihottavampaa ku pystys törröttävät nännit. ite katon kesäisin kaupas tms aina kaikkien naisten rintoja sillai silmäyksellä, en jää toki kyttäämään..
Olisitko heivannut eukkos h... jos sillä olisi kuvaksen mukaiset nännit? Ja eiköhän ne tissit ole juuri imettämistä varten???Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 18:35 Vieras kirjoitti:Mun mielestä isot nännit ja tummat nännipihat ovat karmeat. :x
Vaimollani on ihanan vaaleanpunaiset nännipihat ja söpön terhakat nännit, mutta silti isot rinnat (c85).
Yksi lapsikin on tehty eikä muuttanut rintoja mitenkään.
kiva ku tykkäät mun nänneistä ja pihoistaAlkuperäinen kirjoittaja levottomia ajatuksia:Isot nännit ja nänninpihat ovat todella seksikkäät. Näin kesällä niitä näkee aina joskus toppien läpi tai sit uimarannoilla. Netistä löytyy kyl kivoja kuvia! Olkaa ylpeitä isoista nänneistä ja nänninpihoista, ne on tosi seksikkäät
Myös bongasin ja ostin sen nännipumppujutskun sexipuodista jo ennen raskauksia. Tarkoitus oli "hieman" saada matalahkot nännit suuremmiksi imetyksen takia. :/ ja onnistuinkin siinä. B)Alkuperäinen kirjoittaja nänneli:\Tuo Niplette (Aventin) on kuulemma hyvä, mutta kallis laite. Seksikaupasta jo vuosia sitten löysin vastaavan nännipumpun. Sitä käyttämällä nännit on tuplasti suuremmat verrattuna aikaisempaan. B)Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 21:58 vieras kirjoitti:googlettakaa sana niplette...siinä oiva apu mataliin nänneihin =) :attn:
IhanaaAlkuperäinen kirjoittaja Hävetys:siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu :ashamed: Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi :ashamed: Tosi kiusallista :headwall: Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
Topatut rintsikat on aika varma keino..Alkuperäinen kirjoittaja gitte:Eilen huomasin,kun tulin työstä junassa,kun istuin,niin ihmettelin,kun yksi mies katseli mua,pääsin kotiin,niin puseroni läpi mikä oli harmaa näkyi kovana olevat nännini.Olenkin miettinyt,miten nännit ei näkyisi puseron läpi,osaako kukaan neuvoa?