Mulla on tosi isot nännit

  • Viestiketjun aloittaja Hävetys
  • Ensimmäinen viesti
pohjanmaan poika
mitä enemmän ne näkyy sen parempi,mikä olis kiihottavampaa ku pystys törröttävät nännit. ite katon kesäisin kaupas tms aina kaikkien naisten rintoja sillai silmäyksellä, en jää toki kyttäämään.. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 18:35 Vieras kirjoitti:
Mun mielestä isot nännit ja tummat nännipihat ovat karmeat. :x
Vaimollani on ihanan vaaleanpunaiset nännipihat ja söpön terhakat nännit, mutta silti isot rinnat (c85).
Yksi lapsikin on tehty eikä muuttanut rintoja mitenkään. :p :p
Olisitko heivannut eukkos h... jos sillä olisi kuvaksen mukaiset nännit? Ja eiköhän ne tissit ole juuri imettämistä varten???

Minkäköhän lainen munaa mahtaa sulla olla :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja levottomia ajatuksia:
Isot nännit ja nänninpihat ovat todella seksikkäät. Näin kesällä niitä näkee aina joskus toppien läpi tai sit uimarannoilla. Netistä löytyy kyl kivoja kuvia! Olkaa ylpeitä isoista nänneistä ja nänninpihoista, ne on tosi seksikkäät :p
kiva ku tykkäät mun nänneistä ja pihoista :D ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nänneli:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 21:58 vieras kirjoitti:
googlettakaa sana niplette...siinä oiva apu mataliin nänneihin =) :attn:
Tuo Niplette (Aventin) on kuulemma hyvä, mutta kallis laite. Seksikaupasta jo vuosia sitten löysin vastaavan nännipumpun. Sitä käyttämällä nännit on tuplasti suuremmat verrattuna aikaisempaan. B)
Myös bongasin ja ostin sen nännipumppujutskun sexipuodista jo ennen raskauksia. Tarkoitus oli "hieman" saada matalahkot nännit suuremmiksi imetyksen takia. :/ ja onnistuinkin siinä. B)
Kuitenkin sen pumppulaitteen teho olikin yllättävä, ja vaikutus tulikin huomattavasti yli odotusten. Nännit ovat jääneet pysyvästi tapittamaan ja ovat suuret. Tietysti imetykset onnistuivat ongelmitta hyvin. Nyt vaan mieheni imeskelee ja nauttii näistä "mansikoista"! Siis puutarhamansikoista :LOL: :p

 
Moikka!
Mun mieheni sanoo,että mulla on isot nännit ja nännipihat,mutta itse olen erimieltä asiasta,mutta hän vaan väittää,että näin on ja nauttii siitä kun mulla on isot nännit ja nännipihat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hävetys:
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu :ashamed: Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi :ashamed: Tosi kiusallista :headwall: Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
Ihanaa

EI olisi nätimmät pienemmät....
 
Eilen huomasin,kun tulin työstä junassa,kun istuin,niin ihmettelin,kun yksi mies katseli mua,pääsin kotiin,niin puseroni läpi mikä oli harmaa näkyi kovana olevat nännini.Olenkin miettinyt,miten nännit ei näkyisi puseron läpi,osaako kukaan neuvoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja gitte:
Eilen huomasin,kun tulin työstä junassa,kun istuin,niin ihmettelin,kun yksi mies katseli mua,pääsin kotiin,niin puseroni läpi mikä oli harmaa näkyi kovana olevat nännini.Olenkin miettinyt,miten nännit ei näkyisi puseron läpi,osaako kukaan neuvoa?
Topatut rintsikat on aika varma keino..


 

Yhteistyössä