Mulla on tippuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itken

Vieras
aivan taatusti noi oireet kuvaa siihen.oikeesti mä olen itkeny ja oksentanut eilisestä asti,ottaako ne mut tonne päivystykseen jos haluan heti testiin.
siis oireet ovat ihan tippurista tulee tollanen valkonen peite välillä värkin päälle.mulla on lapset ja kaikki ei vittu tässä on palkkio uuden ihmisen löytimisestä ex jälkeen ja kyllä saa senkin olla ex.sanoi ettei mitää ole et vuosi sitten käynyt testeissä kun sen ex oli väittänyt et siltä saanu klamydian ja ei kuulemma ollu ollut tautia.mä itken!

mene suoraan sukupuolitautipolille. kannattaa varmaan otattaa samalla kaikki.
mulle tuli herpes lasteni isälät, eli tiedän tunteen. *hali*
mutta odota tuloksia ennekun liikaa huolit.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
:hug: Kyllähän se testissä selviää, jos tippuri on, ja kuule se saadaan helposti paranemaan, että lääkäriin vaan.

se on pieni lohtu ei sentis hiv. mutta se että onko tää nyksä sit pettänyt, siihen ei auta mikään lääke.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mene suoraan sukupuolitautipolille. kannattaa varmaan otattaa samalla kaikki.
mulle tuli herpes lasteni isälät, eli tiedän tunteen. *hali*
mutta odota tuloksia ennekun liikaa huolit.

maanantainako sellaiseen voi soittaa?onko täällä edes sellaista.vittu mä voin niin pahoin että vattaa velloo ja kääntää.oisko viistainta soittaa tonne sairaalan päivystykseen ja kysyä saako tulla testeihin.vitun ihana 4 lapsen kanssa raahauta sellaiseenkin.vittu mä olen tyhmä!!!!tyhmä!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja cleopatra:
:hug: Kyllähän se testissä selviää, jos tippuri on, ja kuule se saadaan helposti paranemaan, että lääkäriin vaan.

se on pieni lohtu ei sentis hiv. mutta se että onko tää nyksä sit pettänyt, siihen ei auta mikään lääke.

me ollaan tapailtu vasta n3.kk et se voi olla aikaa ennen sitä.että mä olin tyhmä oikeasti vittu mä arvasin että saan ansioni mukaan tavattua uuden.paska!

Pyydä kaikki testit sitten saman tien, myös HIV. Älä itke. Ei sitä voi toisen naamasta nähdä mitä toinen kantaa. Itse, jos uuden suhteen aloittaisin, niin varmasti käytäis molemmat HIV-testissä ennen sekstailua. Niin paljon on kaikkea, ja on typerää luottaa toisen sanaan.

kokeile löytäisitkö googlen tai puhelinluettelon kautta tietää onko paikkakunnallasin sukupuolitautipolia. useta niistä on ilmaisia ja tiettyyn aikaan voi käydä,mut kannattaa mennä ajoissa,jotkut paikat ottaa vaan tietyn määrän ihmisiä päivässä.

otan osaa oikeasti teille joilla on vielä jotain pahempaa..tää on vaan niin hirvee juttu mulle 30 vuoden iässä et mä en voi muutaku itkee ja voidahenkisesti pahoin.tämän ikäinen ja osaa kortsua käyttää vaan luotti toiseen ihan .
saan ruoskia itteni vitun idiottiks!

Alkuperäinen kirjoittaja testing:
Pyydä kaikki testit sitten saman tien, myös HIV. Älä itke. Ei sitä voi toisen naamasta nähdä mitä toinen kantaa. Itse, jos uuden suhteen aloittaisin, niin varmasti käytäis molemmat HIV-testissä ennen sekstailua. Niin paljon on kaikkea, ja on typerää luottaa toisen sanaan.

niin meinaan pyyttä.itellä otettu kerranvuodessa vaikka olin seurustelusuhteessa 7 vuotta.ex piti sitä törkeänä hänen luottamusta kohtaan mutta sanoin vaan että mun on omanterveyteni kannalta koska pettäjä ei "koskaan" myönnä.katon jotain klinikoita ja soitan päivystykseen jos ei löydy mitään,en voi maanataihin odottaa sekoan alta yksikön.
saako sen tietää heti onko se vai jotain muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja pöpö:
Ja sehän leviää myös käsien välityksellä, niin kuin muutkin sp-taudit. Joten muista käsihygienia, oma käsipyyhe. Mene päivystykseen ja pyydä testit. :hug:

ööh? no siis ei tasan leviä. mikähän heitto tää nyt taass oli.

En nyt muista mikä ton tippurin itämisaika on, googlestakin varmaan löytyy tietoa. Ja sieltä mikä se on väestöliiton seksitauti osiosta.

3-5 päivään luki tuolla mutta voi olla oireettomana.mulla on ollut runsasvalkovuoto aina joten ole osannut kiinnittää huomiota ja nyt vasta 2 päivää kutissu,pissattanu tiheemmin ja ollu alapää "haavaisen" oloinen.*yrjö*

Ja sehän leviää myös käsien välityksellä, niin kuin muutkin sp-taudit. Joten muista käsihygienia, oma käsipyyhe. Mene päivystykseen ja pyydä testit. :hug:
silmään voi levitä sen luin.mitä vittua voinko mä olla tartuttanu lapset ku nukkuvat samassa sängyssä älkää nyt viittikö ei mä en kestä mun hermot jonkun taudin takia ihan riekaleina

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
silmään voi levitä sen luin.mitä vittua voinko mä olla tartuttanu lapset ku nukkuvat samassa sängyssä älkää nyt viittikö ei mä en kestä mun hermot jonkun taudin takia ihan riekaleina

Mutta älä nyt ole noin hermona, oikeesti, tuo on ihan helppo parantaa, ja eihän sen ole pakko olla edes tippuria, voihan olla vaikka joku ärhäkkä paha vaginatulehdus!
Tsemppiä nyt vaan :hug:

Eo ole tarttunut lapsiin. Ei se tartu ku panemalla. Toedän tunteen, se on aluks kamalaa, mutta kohta se ällötys ja paniikki häviää. Onneks tippurista pääsee eroon kokonaan :)

Itellä kans herpes ja sehän on loppuelämän riesana :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei se samassa sängyssä nukkumisesta tartu!

Tippuri on nykyään aika harvinainen tauti ja se on ihan hoidettavissa. Jospa sulla on vaikka ihan tavistulehdus? Vähän epäilen, että eivät ota testejä viikonloppuna päivystyksessä. Ei se tippuri ihan helposti tartu, siis ei tartu käsipyyhkeiden välityksellä. Hengitä syvään ja rauhallisesti, ei sulla ole mitään hätää.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=tes00005

täs vähän tietoa.monessa taudissa on samanlaisia oireita.ihan tavallisissa tulehduksissakin.
wikipediassa näet kuvan tippurin aiheuttamasta eritteestä.

Yhteistyössä