Mulla on tippuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[quote="ap]3-5 päivään luki tuolla mutta voi olla oireettomana.mulla on ollut runsasvalkovuoto aina joten ole osannut kiinnittää huomiota ja nyt vasta 2 päivää kutissu,pissattanu tiheemmin ja ollu alapää "haavaisen" oloinen.*yrjö*[/quote]

Toi voi olla herpeskin

Et todellakaan ole tyhmä. Mut älä vaan ala vielä syyttelemään miestäsi, kun et edes varmaksi tiedä mikä sulla on. Ja jos on joku tauti, niin miehes on voinut saada sen jo vuosikausia sitten,ihan yhtä viattomasti kuin sä. En halua puolustella miestäs, mut en alkais kyllä tässä vaiheessa syyttelemäänkään.

Enkä usko että päivystykseen ottavat. Soita vaikka ma terv.keskukseen ja kysy sieltä missä nuo testit tehdään. :hug:

Voihan sulla olla tavis tulehduskin tai vaikkapa raju hiiva. Sekin tekee valkoisen katteen. Käy lääkärissä ja ruoski vasta sitten jos syytä. Ja kyllä päivystyskin katsoo tarviitko lääkettä vaik kaikki testit teettäiskin sitten myöhemmin.

eivät ota vastaan.vitun hienoa maanantaihin asti sillonkaan et pääse heti vaan saat ajan viikkojen päähän.mä oikeesti itken ei tää voi olla todellista.tuolla luki että tippurin näkee lääkäri jostain mikroskoopista näyttee oton jälkeen ja toinen näyte menee labraan,mun pitää näiden oireiden kanssa kärvistellä sairaan pitkään ei tää voi olla totta.mun kutiseekin niin hirveesti ettei enää tule mitään.vitun vittu anteeks kielenkäyttö mä oon vaan niin pökissä.

Jos sinulla on OIREITA on niiden otettava päivystykseen. Jos esitit asian niin, että haluat testeihin mielenrauhasi vuoksi, eivät tietenkään ota. Niillähän olisi siellä jono joka la ja su aamu. Mutta jos olet sairas, on päivystyksessä hoidettava, oli se vika missä päässä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja päivystykseen:
Jos sinulla on OIREITA on niiden otettava päivystykseen. Jos esitit asian niin, että haluat testeihin mielenrauhasi vuoksi, eivät tietenkään ota. Niillähän olisi siellä jono joka la ja su aamu. Mutta jos olet sairas, on päivystyksessä hoidettava, oli se vika missä päässä tahansa.

Näin se on. Ei ketään laiteta odottamaan viikkokausia jos on oireita, kutinat ja kivut pitää aina hoitaa!

Yhteistyössä