Mulla on teille monta, HYVIN monta kysymystä. Joihin tarvitten vastauksen.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mies mököttää eikä vastaa minun mieltä askarruttaviin kysymyksiin...

Joten, mistäkä johtuu ko veli soitti mulle niin sen ääni kuulu sellasena aku ankka-puheena? Siis niinku nopeutettuna :D Aattelin että se kiusaa minua mutta vissin se oli puhelimessa vika kuitenki. Soitti uuestaan niin kuulosti taas normaalilta.

Sitte, ko mulla on sellanen lasipurkki jossa on semmonen metallinen kansi, tai mitä lie materiaalia onki... Sen kummemmin aattelematta joskus puoli vuotta sitte pesin sen kannenki tiskikonneessa, tokihan se meni sitte pilalle, siitä tuli sellanen karhea ja väri irtosi. Nyt sitte katoin sitä ko aattelin laittaa karkkia sinne, nii siellä kannen sisällä oli kasvanu semmonen joku kivi, MIKSI? Ja haisi ihan jumalattoman pahalle. Eli pilalla, mut mitä sille tapahtu? Mikä se kivi on?

Sitte kolmas kysymys, mulla joskus useampi kuukausi sitte murtu varvas, pikkuvarvas. Tietenki siitä kynsi mustu. No nyt se kynsi sitte on irtoamassa mut en uskalla kiskasta sitä pois :snotty: Iljettää aatellakki sitä. Kai se siitä tipahtaa itekseenki? Ettei tarvi kiskoa? Jos kiskasen niin käykö se kipeää? :D

Sitte jos joku vielä tietäis mihin olen laittanu minun suklaalevyn niin olen tyytyväinen.... :kiss:

Joten, mistäkä johtuu ko veli soitti mulle niin sen ääni kuulu sellasena aku ankka-puheena? Siis niinku nopeutettuna :D Aattelin että se kiusaa minua mutta vissin se oli puhelimessa vika kuitenki. Soitti uuestaan niin kuulosti taas normaalilta.

-- Se oli hengittänyt helium-ilmapallon kaasua.

Sitte kolmas kysymys, mulla joskus useampi kuukausi sitte murtu varvas, pikkuvarvas. Tietenki siitä kynsi mustu. No nyt se kynsi sitte on irtoamassa mut en uskalla kiskasta sitä pois :snotty: Iljettää aatellakki sitä. Kai se siitä tipahtaa itekseenki? Ettei tarvi kiskoa? Jos kiskasen niin käykö se kipeää? :D
-Käy kipiää, mutta itsekseenkin irtoaa.

Sitte jos joku vielä tietäis mihin olen laittanu minun suklaalevyn niin olen tyytyväinen....
--Miehes on sen syönyt.

Mä tiedän vain että se kynsi tipahtaa siitä itsekseen ellet ilkeä nypätä pois.
Voithan kokeilla, mutta sitten se käy kipeää jos se on vielä jostain kohtaa kiinni sinussa ja sinun varpaassasi.

Suklaalevyn olinpaikkaa en suostu paljastamaan:p

Muita en tiedä mut mulle kans käyny varpaankynnelle noin. En uskaltanut repiä sitä, vaikka oli tosi kipeä kun oli puoliks irti ja jäi sit sukkiin ym. kiinni.. silti odottelin että irtois itestään, oli n. millin pätkän enää kiinni niin revin sen sitte.

Ainiin, ja hei sun puhelinta kuunnellaan jos on tollasia häiriöitä siinä et ääni muuttuu :o Vaihda puhelin ja kortti, äkkiä!!

Noei vaan onhan puhelinlinjoissa vähän väliä ties mitä häikkää, eiköhän tuo sen piikkiin mene. Mullakin välillä puhelut kaikuu ja ties mitä.

Muita en tiedä mut mulle kans käyny varpaankynnelle noin. En uskaltanut repiä sitä, vaikka oli tosi kipeä kun oli puoliks irti ja jäi sit sukkiin ym. kiinni.. silti odottelin että irtois itestään, oli n. millin pätkän enää kiinni niin revin sen sitte.

Ei tuo onneksi ole kipiä... Toistaseksi. Pittää olla ilman sukkia niin kauan että se irtoaa :D Kylmät väreet menee pelkästä ajatuksesta että se tarttuu just johonki sukkaan tms. HYI.

Ainiin, ja hei sun puhelinta kuunnellaan jos on tollasia häiriöitä siinä et ääni muuttuu :o Vaihda puhelin ja kortti, äkkiä!!

Noei vaan onhan puhelinlinjoissa vähän väliä ties mitä häikkää, eiköhän tuo sen piikkiin mene. Mullakin välillä puhelut kaikuu ja ties mitä.

No se nyt ei ois mittään uutta vaikka kuunneltaiski, tiiän erittäin hyvin että sitäki on tapahtunu :snotty:
Tiiä sitte, voihan tuo luuri olla rikki... Aamulla meni ihan tilttiin etten saanu päällekkään sitä, valot sytty kyllä mut mittään ei näkyny näytössä. Annoin olla jonku aikaa nii alko taas toimia.

No se nyt ei ois mittään uutta vaikka kuunneltaiski, tiiän erittäin hyvin että sitäki on tapahtunu :snotty:
Tiiä sitte, voihan tuo luuri olla rikki... Aamulla meni ihan tilttiin etten saanu päällekkään sitä, valot sytty kyllä mut mittään ei näkyny näytössä. Annoin olla jonku aikaa nii alko taas toimia.

Voi tosiaan puhelimestakin johtua. Mun yks puhelin alkoi yhtäkkiä tosiaan kaikumaan ihan helvetisti, oli pakko ostaa uus. Ja toinen sekos niin ettei voinut puhua kuin kaiuttimen kautta :D Muuten ei mitään kuulunut. Ainakin uudet Nokiat sekoilee aika lailla.
Ja mulla se kynnen irtoaminen tais kestää jopa 2 kk kun en vaan uskaltanut repiä :D oli melko kipeä, mut sit olikin jo uus kynsi alla kasvanut jonkin verran niin sitten ei ollut se iho ihan paljaana eli ei sit ollut sen takia niin kipeä. Sekava selitys joo.

[QUOTE="vieras";22207590]Se on vetäny jotain sieniä...[/QUOTE]

Ihme apinoita ootte. Mistä itse kirjoittelette? Siitä onko Reima parempi ku Ticket to heaven? Siitä, mitä aiotte ostaa joululahjas? Ja heti kun joku ei tee samalla lailla ku te, ootte heti sanomassa et on vetäny sieniä/aineita/jotain. Helppo elämä teil <3

Mulla on sulle kysymys hyytis: Olitko Porissa eilen ja jos, niin mikä sai sinut tulemaan tänne ihanaiseen kotikaupunkiini? :saint:

Olin :D Mistä sie sen tiesit? :O Käytiin vähän seikkailemassa kavereitten kans... Ihan ohikulkumatkalla siellä pysähyttiin.

Eiku niin joo, jonku palstalaisen vissin taisin tavatakki. Siekö se olit?

[QUOTE="nih";22207655]Joku siitä eilen tänne kirjoitti ja sano, että sulla on nimi takissa.[/QUOTE]

En oo varmaan vuoteen sitä takkia pitäny ja nytkö sitte laitoin niin heti joku hoksasi. Pitäs vissin useamminki pistää. Hyytikyppynen ei oo mulla vain palstan nimimerkkinä, se liittyy ihan muualle alunperin :D

Yhteistyössä