Mulla on taas poskiontelontulehdus, pärketsouni!

Aivan jumalaton pääsouvvi, kurkku kipee, kaikki kirkas valo särkee :| . Otin jo duactin ja huomenna töihin yritetään urhoollisesti. Mielessä kyllä kävi, etten menis töihin ja soittasin vaan tth:n ja varaisin ajan. Muttakun ei mulla ole kuumetta, niin töihin sitten siis vaikka kuin sattuis :kieh:

Pipsa
Täällä myös poskiontelontulehdus. Käy ostaan apteekista nenähuuhtelukannu (sarvikuono) jo helepottaa! En uskonut moiseen, mut silti ostin ja kokeilin, tukkoisuus hävis. Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja Pipsa:
Täällä myös poskiontelontulehdus. Käy ostaan apteekista nenähuuhtelukannu (sarvikuono) jo helepottaa! En uskonut moiseen, mut silti ostin ja kokeilin, tukkoisuus hävis. Suosittelen!
Miten tuo toimii, mulla oksettaa jo ajatuskin ku joskus luin, että pitäs itte huuhdella röörejä :$

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Buranakuuri auttaa siihenkin kummasti.
Otin voltaren rapid eikä mitään vaikutusta
ei niillä jyvillä mitään tee? onko ne niitä punasia palleroita? mulla ne ei ainakaan auta mitään. Tempaset kerralla 800 mg sitä buranaa.... paitti, että nyt et varmaan voi ottaa muuta tulehduskipulääkettä, kun olet ottanut voltarenia... mut aamulla sit.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Buranakuuri auttaa siihenkin kummasti.
Otin voltaren rapid eikä mitään vaikutusta
ei niillä jyvillä mitään tee? onko ne niitä punasia palleroita? mulla ne ei ainakaan auta mitään. Tempaset kerralla 800 mg sitä buranaa.... paitti, että nyt et varmaan voi ottaa muuta tulehduskipulääkettä, kun olet ottanut voltarenia... mut aamulla sit.

Joo niitä punasia palleroita joiden pitäis olla tehokkaita :kieh: Buranaa en saa syödä :kieh:

Pipsa
Muakin ällötti ennen ku kokeilin, tänään 9-v halus myös kokeilla ja tykkäs. Paketissa tulee helpot ohjeet mukana.

Mut siis lyhyesti suolavettä (kädenlämpöistä) valutellaan sillä kannulla toiseen sieraimeen, vesi valuu toisesta sieraimesta ulos. Muista vaan hengittää suun kautta!

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php?products_id=54

Yhteistyössä