Mulla on SYSTEEMI:

Babylonin Riippuva Puutarha

Aktiivinen jäsen
26.11.2008
13 509
1
36
6:15 - 7:00 - tytöllä aikaa saada aamupala alas (mikä kestää ja kestää...), mä etin sille vaatteet

7:00 - 7:15 - tyttö pukeutuu, laitetaan hiukset

7:15 hampaiden pesu

7:25 ulkovaatteet päälle ja ulos odottamaan bussia

7:35 bussi

Keskiviikkoisin bussi tulee 10 min aikaisemmin jolloin aikataulu siirtyy 10 min aikaisempaan.

:xmas:

Minullakin on systeemi:
07.25 alan karjua, että ylös sängyistä ja aamupuuhiin ja olemme autossa 08.00, valmiina poimimaan kyyditettäviä kouluun. :saint:

VINKKI: Kokeileppas joskus niin, että lapsi ei kato telkkaria, meillä ihan samanlainen poika ja nyt huomasin että ei syö just sen takia kun se telkkari on ollut päällä. Tänään sanoin ettei saa laittaa päälle kun mulla särkee päätä ja tuolla se SYÖ :D :D :D
ja ihan ilman kokoaikaista sanomista SYÖ NYT!!!!!

meillä aamupala ei mene alas ilman telkkaria eikä telkkarin kanssa. ei huutamalla, hoputtamalla tai sanomatta mitään. se menee alas lapssen omaa tahtia h.i.t.a.a.s.t.i. joskus 8kouluaamuna joudun lykkää sille eväsleivän koulumatkalle!
meidän systeemi olis kai saamantapainen, mutta (vink vink) hampaat pitää pestä ennen aamupalaa että ne kestäää tuon yölevon jälkeisen happohyökkäyksen paremmin. :)

Silloin ku olin töissä herätin lapset puol seiska, ite olin jo valmis. Sit vaan kudetta niskaan jo hoitoon!
Nyt kun en oo duunissa, noi heräilee seiskan aikaan, syövät, pukevat ja lähdetään.

Alkuperäinen kirjoittaja suuhygienisti:
meillä aamupala ei mene alas ilman telkkaria eikä telkkarin kanssa. ei huutamalla, hoputtamalla tai sanomatta mitään. se menee alas lapssen omaa tahtia h.i.t.a.a.s.t.i. joskus 8kouluaamuna joudun lykkää sille eväsleivän koulumatkalle!
meidän systeemi olis kai saamantapainen, mutta (vink vink) hampaat pitää pestä ennen aamupalaa että ne kestäää tuon yölevon jälkeisen happohyökkäyksen paremmin. :)

Ai pitäis. Tuo oli uutta. =. Pitääkö mun muuttaa mun systeemiä, apua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Minullakin on systeemi:
07.25 alan karjua, että ylös sängyistä ja aamupuuhiin ja olemme autossa 08.00, valmiina poimimaan kyyditettäviä kouluun. :saint:

Yök, mikä herätys.mulla olisi päivä pilalla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minullakin on systeemi:

Yök, mikä herätys.mulla olisi päivä pilalla

Herätys on asia erikseen, systeemi on toinen juttu. ;) :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
mä en edes herää noin aikasin jos ei ihan pakko ole :attn:

En mäkään, jos ei ole pakko.

ainoostaan sillon harvoin kun sattuu aamuvuoro olemaan töissä...

Niin, se on valitettavaa. Mutta tuleepahan joskus nähtyä maailmaa vähän aikaisemminkin aamulla. :D

arvaa tekikö mieli kysyä että mitä meinaat ostaa... B)

Olisit vain kysynyt, että hepoako taas. :kieh:

Naapurin polleja menen rampauttamaan, että paistia saan. :saint:

kyllä se vaan on parempi etten ala kyseleen mitään... :attn:

Yhteistyössä