Mulla on syömishäiriö... miten saan itseni kuriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei minulla ole aikaa eikä rahaa tehdä päivällä ruokaa, joten tulee syötyä epäterveellisesti kun se on helppoa... :/ Veden mausta en oikein tykkää, paitsi kun on tosi kova jano (kuten näillä helteillä) joten tulee juotua laimeaa mehua, maistuu paremmalle. Eikä hedelmät toimi... tai siis jos syön vaikka banaanin/omenan niin kohta olen jo haluamassa jotain muuta, esim. suklaata, pullaa tai vaikka leipää. (leipää tosin en syö "välipalaksi")

Jätä ne herkut kauppaan niin johan on rahaa

Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:
Lounaaksi voit ostaa pakastealtaasta esim. kasvissose tai pinaattikeiton. Maksaa noin 1,5 euroa ja valmistamiseen menee 5 minuuttia.

Entäs jos ei ole nälkä eikä saa sitä syötyä? Tee mieli vain kylmää ja mielellään makeaa... tekosyy, tiedän.

Lounaaksi voit ostaa pakastealtaasta esim. kasvissose tai pinaattikeiton. Maksaa noin 1,5 euroa ja valmistamiseen menee 5 minuuttia.

Entäs jos ei ole nälkä eikä saa sitä syötyä? Tee mieli vain kylmää ja mielellään makeaa... tekosyy, tiedän.

Tottakai tekee kun olet siihen tottunu, sokerikoukussa, ei auta ku vierottua

Syöt vaikka ei olisi nälkä niin verensokeri pysyy tasaisena niin on helpompi vältellä makeaa. Eikä tule sitten illalla syötyä niin paljon. Sun on nyt pakko tehdä muutoksia jos haluat laihtua eikä piiloutua tekosyiden taakse.

Ei mitenkään ikävästi, mutta eikö tuon suklaan hinnalla jo tekisi ihan kunnon aterian ja välipalan? Vaikka valmista tai puolivalmista? En väitä itse olevani ongelman yläpuolella, muita vaan on aina helpompi neuvoa.

Yhteistyössä