mulla on pesukoneen päällä 40l sankko puolillaan PASKAA (ihan tosi)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ötökkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ötökkä

Jäsen
15.02.2005
154
0
16
:laugh:
kaikkee sitä joutuukin tekemään. siellä se lilluu, paska ja lämmin vesi ja kauhalla sitä välillä hämmentelen. saattaa aamulla talo haista hyvälle :laugh:
kaikkee sitä joutuukin elukoitten takia tekemään... :laugh:
 
:D
juu elikkä vieras kirjottikin vastauksen. empä olis uskonu että tommosta joudun tekemään vaikka kaikkea ihmeellistä olen jo joutunut.
saas nähdä vaan juoko varsa sen :/
jos ei juo niin pakottamalla pitää paskat sille juottaa.. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja ötökkä:
:D
juu elikkä vieras kirjottikin vastauksen. empä olis uskonu että tommosta joudun tekemään vaikka kaikkea ihmeellistä olen jo joutunut.
saas nähdä vaan juoko varsa sen :/
jos ei juo niin pakottamalla pitää paskat sille juottaa.. :x

Luuletko, että se juo sen 20 litraa yksin?
Mä annoin aikanaan litran verran yhdelle hevoselle.
Luulin, että sulla on tallin täysi kolitettavia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ötökkä:
:D
juu elikkä vieras kirjottikin vastauksen. empä olis uskonu että tommosta joudun tekemään vaikka kaikkea ihmeellistä olen jo joutunut.
saas nähdä vaan juoko varsa sen :/
jos ei juo niin pakottamalla pitää paskat sille juottaa.. :x

Luuletko, että se juo sen 20 litraa yksin?
Mä annoin aikanaan litran verran yhdelle hevoselle.
Luulin, että sulla on tallin täysi kolitettavia.

kyllä sen kuulemma se kaikki pitää juoda :D
(en mä nyt kerralla sille pakosta sitä kaikkea juota :D )
 

Yhteistyössä