A
"apua"
Vieras
Eli alan ajatella sitä, että kun kuolen, niin mihin minun tietoisuus katoaa? Siis sammuuhan se tietoisuus, mutta sitten alan pohtia, että no siinäkö se elämä sitten oli.
Universumi on hiivatin iso paikka ja ihmisen elinikä niin pirun lyhyt. Kauheata haaskausta elää niin lyhyt aika näin ihmeellisessä paikassa ja että kun on tietoinen tästä kaikesta. Siis tästä kaikesta, että tämä kaikki loppuu osaltani joskus lähitulevaisuudessa. Surullista!
Mulla alka ahdistaa, en meinaa saada henkeä.
Mulla on niin paljon asioita tehtävänä ja elämä on niin perhanan lyhyt tähän kaikkeen.
Tuhlausta, kaikki on tuhlausta.
Ja jännä, miten tietoisuus on alkanut jossain vaiheessa kun itse on ollut pieni lapsi ja silti tuntuu siltä kuin olisi elänyt aina.
Mistä nää ajatukset oikein kumpuaa? Kuka jaksaa pohtia kanssani syntyjä syviä?
Helpottaisi jos saisi jostain lohtua.
Universumi on hiivatin iso paikka ja ihmisen elinikä niin pirun lyhyt. Kauheata haaskausta elää niin lyhyt aika näin ihmeellisessä paikassa ja että kun on tietoinen tästä kaikesta. Siis tästä kaikesta, että tämä kaikki loppuu osaltani joskus lähitulevaisuudessa. Surullista!
Mulla alka ahdistaa, en meinaa saada henkeä.
Mulla on niin paljon asioita tehtävänä ja elämä on niin perhanan lyhyt tähän kaikkeen.
Tuhlausta, kaikki on tuhlausta.
Ja jännä, miten tietoisuus on alkanut jossain vaiheessa kun itse on ollut pieni lapsi ja silti tuntuu siltä kuin olisi elänyt aina.
Mistä nää ajatukset oikein kumpuaa? Kuka jaksaa pohtia kanssani syntyjä syviä?
Helpottaisi jos saisi jostain lohtua.