Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea kanssa:En myöskään usko,taas joku haluaa lietsoa rokotevastaisuutta.
Jos kyseinen juttu olisi edes totta niin kyllähän sillä jo lehdet ja uutisetkin riepottelisi :attn:
Nyt en kyllä ihan ymmärtänyt. Miksi riepottelisi tai oikeammin, miksi ihmeessä mun ystävällä olis ensimmäisenä kiire soittelemaan lehtiin ja kertomaan asiasta? Kun laittoi viestin läheiselle ystävälleen, joka saattais jotain osata sanoakin. Jos osais siis.
Vaikka eihän sun tarvii uskoa ja sinä saat olla onnellinen, ettet ole mun housuissa nyt tätä asiaa miettimässä. Kunpa en olis itekään.
No ihan sillä en usko että kyllähän sekin on nähty että keltainen lehdistö aika monta juorua ottaa täältäkin kunhan ne on oikeaksi todistettu.
Mutta tässähän sitä ei ole
Kyseisen vaivan syy siis voi olla ihan mikä vain,
jännä juttu että rokotetta on annettu Suomessakin jo erittäin monelle tuhannelle ja nyt vasta ensimmäinen saa muka juuri tuosta niitä oireita.
Johan sanoin edellä, että minusta se nyt ei ole olennaista, onko näin todistettu vai ei kun en tästä mitään lehtijuttua tai kampanjaa haluakaan. Äiti kuitenkin itse varmaan kokee tän liittyvän rokotteeseen, kun niin on hänelle sanottu. Yksittäiselle ihmiselle, jonka puolesta tuli paha mieli. Ja se lapsi joka "muka" on tän halvauksen saanut, on muuten myös mulle tosi rakas, joten voisitko sinä jatkaa keskustelua jossain toisaalla ettei mulla tulis ihan turhaan enää yhtään pahempi mieli?