Mulla on moderni mummu! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Sen lisäksi, että mummu osaa käyttää tietokoneita paljon paremmin kuin mä ja juttelee päivittäin mun kanssa mesessä, se on laittanut kuvansa FACEBOOKIIN :o :D. Mäkään en ole sinne laittanut kuvia, mutta mummu on. Mulla on nuorekas isoäiti :D :heart:.

Vau. Minkäsikäinen mummo sinulla on? Minun kohta 70-vuotias äitini kieltäytyy tietokoneen hankinnasta, ja puhelimenkin kanssa on tekemistä. Usein soittaa minulle, kun näkee, että puhelu on tullut, koska arvelee, että se olen todennäköisesti minä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
meijän mummu ei osaa ees tekstaria lähettää,ja jos sille on tullu puhelu johon se ei oo vastannu niin se ei osaa kattoo kuka on soittanu vaan soittaa aina mulle et oonkohona mä soittanu... :D

näin mun mutsi,66v

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Vau. Minkäsikäinen mummo sinulla on? Minun kohta 70-vuotias äitini kieltäytyy tietokoneen hankinnasta, ja puhelimenkin kanssa on tekemistä. Usein soittaa minulle, kun näkee, että puhelu on tullut, koska arvelee, että se olen todennäköisesti minä. :)

No aika nuori, vasta suunnilleen 62-vuotias :).

miehen äiti taas on 60-vuotias, eikä ole eläessään käyttänyt kännykkää tai tietokonetta. jos sen telkkariin, digiboksiin tai dvd-soittimeen tulee joku vika (esim. johto otettu irti ukkosella eikä sit muista sitä enää ), niin se on ilman ko. laitetta niin kauan että jompi kumpi pojistaan tulee sen sinne "asentamaan"... miten niin avuton...

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:

No aika nuori, vasta suunnilleen 62-vuotias :).

:) nuorempi kuin mun isäni.

miehen mummu on 92-vuotias ja vielä joulun aikaan se laittoi meillekin sähköpostia! :D

Ilta-Sanomien keskustelupalstalla kirjoittelee viriilejä yli seitsenkymppisiä j vielä reissaavat ulkomailla.
;onäkin jo vanha ja täälä vaan pyörin. Onpa itselläkin kuitenkin vielä murkku vaikka muut aikuisia ja omillaan.

Omalla mummollani on kanssa tietokone ja netti. Koitin vihjasta virusturvasta , mutta sitä ei kuulemma tarvii jos maksaa laskut tosi nopeesti! Ja mummo kun jotain sanoo, niin siitä ei parane keskustella.

Yhteistyössä