V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Mulla on colitis ulcerosa ja siihen auttaa hiilareiden välttely aika hyvin. Kannattaa koittaa josko siitä olisi sullekin apua.
Saako kysyä missä vaiheessa sulla on coliitti menossa? Ilman avannetta?
Siis mitä tarkoitat missä vaiheessa? Ilman avannetta on juu ja lääkityksellä pysyy suht rauhalisena. Ei kai noita avanteita useinkaan nykyään tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Vaadi päästä tutkimuksiin..
mä olen kaikissa verikokeissa ravannut ja eri lääkäreillä jo ylivuoden. viimeisin käynti oli sairaalalla gastro.. jollain lääkärillä.
Gastroenterologilla varmaan. Mitä he siellä sitten sanoivat? Aika kummallista ettei tähystetä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:crohnin tauti.
Alkuperäinen kirjoittaja löpö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:crohnin tauti.
Miten tuo todetaan? Minulle tehtiin paksusuolen tähystys ja kaikki normaalia. Silti kipukohtaukset iskevät usein. Vasta kortisoni, mikä määrättiin ihan muuhun vaivaan, normalisoi suolen ja poisti kivun. ( kirjoitinkin tuossa aiemmin)
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kannattaa valita leipä johon ei ole lisätty gluteenia, saattaa aiheuttaa vaivoja vaikka ei kelikiaa olekaan.
Mä kans suosittelen yksityiselle menoa, ne ottaa vaivat enemmän tosissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jummijammi:jos olet treelta nii huomio myös polio, jota ei lääkärit edes etsi...
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja löpö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:crohnin tauti.
Miten tuo todetaan? Minulle tehtiin paksusuolen tähystys ja kaikki normaalia. Silti kipukohtaukset iskevät usein. Vasta kortisoni, mikä määrättiin ihan muuhun vaivaan, normalisoi suolen ja poisti kivun. ( kirjoitinkin tuossa aiemmin)
Kolonoskopialla ja koepaloilla se todetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:keliakkia testit on otettu samoin laktoosi rasitus ja ne olivat normaalit.
Onpa kamalaa:-(mulla on kans mahan kans ollu ongelmia. en vois käyttää tiettyjä mausteita. aromisuola,grillausmauste, liemikuutiot, fondit,perunamausteet,yms. paino on tippunu pahimpana aikana 8kg/ reilu kuukausi. silloin ei voinu syä ees leipää ilman että joutu vessaa. kaikkia mahollisia testejä on otettu mutta ei auta ku mitään ei löyvy