Mulla on lopahtanut vähäinenkin into paritteluun, se vaan on niin puuduttavaa

Joo, olis varmaan SuPista apua, mutta ei niitä kukaan koskaan jaksa laittaa sukkiin kiiinni. Sitä paitsi meillä on aina miljoona erilaista sukkaa pyykissä, kun niitä kertyy sellainen iso vadillinen aina. Meilläkin on kuitenkin vaan 4-henkinen perhe (+ 2 koiraa) mutta kauheasti kertyy pyykkiä, kun ei jaksa joka päivä pestä.
Asiasta kolmanteen:
Suosittele pesukonetta, jossa pesuohjelma kestää vain n. 1h. Meillä on joku tommonen, missä 60-asteinen ohjelma sahaa yli 3h. Energialuokitus on muka AAA+, ,mutta miten voi jotain pesuohjelmaa jauhaa noin kauan?!111
 
Oikeasti. Perheessä kolme miestä jotka kaikkikäyttävät mustia sukkia.Yksi paksuja, toinen haluaa ohuet mitkä eivät kiristä varsista ja kolmas jotain siltä väliltä. Myös mun sukkien väri on musta eikä koko ole hirmusti pienempi kuin miesten. Samassa koneessa voi olla siis melkis neljäkymmentä mustaa sukkaa. Parittele siinä sit!
 
vierailija
Oikeasti. Perheessä kolme miestä jotka kaikkikäyttävät mustia sukkia.Yksi paksuja, toinen haluaa ohuet mitkä eivät kiristä varsista ja kolmas jotain siltä väliltä. Myös mun sukkien väri on musta eikä koko ole hirmusti pienempi kuin miesten. Samassa koneessa voi olla siis melkis neljäkymmentä mustaa sukkaa. Parittele siinä sit!
En suosittele parittelua sukkapyykissä, olipahan sukkien väri mikä tahansa.
 
Oikeasti. Perheessä kolme miestä jotka kaikkikäyttävät mustia sukkia.Yksi paksuja, toinen haluaa ohuet mitkä eivät kiristä varsista ja kolmas jotain siltä väliltä. Myös mun sukkien väri on musta eikä koko ole hirmusti pienempi kuin miesten. Samassa koneessa voi olla siis melkis neljäkymmentä mustaa sukkaa. Parittele siinä sit!
Mie olen miettinyt sellaista telinettä, jossa olis jokaiselle oma pesupussi, mihin aina tyrkkäis sukat käytön jälkeen.:X3:
 
vierailija
Suosittele pesukonetta, jossa pesuohjelma kestää vain n. 1h. Meillä on joku tommonen, missä 60-asteinen ohjelma sahaa yli 3h. Energialuokitus on muka AAA+, ,mutta miten voi jotain pesuohjelmaa jauhaa noin kauan?!111
Mikähän tuolla meidän pyykkituvassa mahtaa olla? Olisikohan joku Electroluxin teollisuuskone, missä on liitännät niin kylmään kuin lämpimään veteen ja sähkö vaatii voimavirtakytkennän. 60 asteen pesu menee reilusti alle tuntiin. Käyn aina isommat pyykit pesemässä siellä, petivaatteet yms. Kotona sitten menee pienempi pyykki ja erikoisempia ohjelmia vaativat pyykit.
 
vierailija
Niin. Jäin miettimään, että sukassa on aina yksi reikä - ovatko ne kaikki siis naaraspuolisia? o_O
Naisilla on kaksi reikää, vagina ja persereikä. tai oikeastaan kolme kun pissareikäkin otetaan huomioon. Miehillä on vain persereikä "kiinteänä" ja pissareikä ei ole siis kiinteä vaan letkun päässä roikkuva joten sukat ovat miespuolisia enemmin.
 
Mielenkiintoinen otsikko ja sitten tämä käsitteleekin pyykinpesua :D
Miehen vaatteet, sukat mukaanlukien, menee siinä rutussa koneeseen kuin on korissa. On aika hyvin oppinut kääntämään vaatteet oikeinpäin. Sieltä kuivuriin ja kuivat sängyn päälle omaan läjään. Parittaa sukkansa ihan itse.
 

Yhteistyössä