Mulla on lapsellinen mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hellu

Vieras
Mies kulkenu lähes joka viikonloppu baaris. Nytkin oli viikonlopun aikaan kumpanakin iltana. Nyt sit sanoin että oltas lasten kanssa kaikki kotona eikä sekään lähtis mihinkään.
No, nyt ukko sit mököttää! Eli jos hän ei pääse baariin niin sitten kostaa sen tekemällä illasta mahdollisemman tylsän.... Lapsellista!

Kyllähän se itsetuntoa kohottaa kun vaimon kanssa on niin tylsää että ollaan sitten hiljaa koko ilta...

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Mies kulkenu lähes joka viikonloppu baaris. Nytkin oli viikonlopun aikaan kumpanakin iltana. Nyt sit sanoin että oltas lasten kanssa kaikki kotona eikä sekään lähtis mihinkään.
No, nyt ukko sit mököttää! Eli jos hän ei pääse baariin niin sitten kostaa sen tekemällä illasta mahdollisemman tylsän.... Lapsellista!

Kyllähän se itsetuntoa kohottaa kun vaimon kanssa on niin tylsää että ollaan sitten hiljaa koko ilta...

Hmmm, tunnenko sut?

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:

Hmmm, tunnenko sut?

Tuskin ainakaan tän palstan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Nyt vain toinen strategia peliin. Olet kuin hänen läsnäolonsa ei olisi sinulle tärkeä; keksit lasten kanssa kaikkea kivaa. Et ole huomaavinas koko kakaraa.

Näin vähän ajattelinkin... en saakuri anna periksi nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä en kyllä noin usein ulkona ramppaavaa miestä kattelis.. :snotty:

Ellen ite saisi käydä yhtä paljon.

en miäkää! ja tuossa tilanteessa sanoisin et menköö jos kerta nii kiinnostaa.vituttaa kattoo mököttävää ukkoa :kieh:

voi tsiisus!! jos miun ukko tuommoiseksi alkais (vaikka osaa kyllä hyvinkin usein olla ERITTÄIN lapsellinen..*huoh*) niin varmaan pistäisin semmoisen sodan pystyyn et olis kyllä viimeinen kerta et rupee siitä mököttämään et ei pääse baariin!! Onneks vaan meistä ei kumpikaan ole mikään innokas baarissa kävijä, joten siitä ei sentään ole tarvinnut koskaan alkaa riidellä, vaan kumpikin menee silloin kun siltä tuntuu, eli erittäin harvoin!

Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä en kyllä noin usein ulkona ramppaavaa miestä kattelis.. :snotty:

Ellen ite saisi käydä yhtä paljon.

en miäkää! ja tuossa tilanteessa sanoisin et menköö jos kerta nii kiinnostaa.vituttaa kattoo mököttävää ukkoa :kieh:

Mä sanosin: Mee sä nyt niin mä lähen ens vkl. :kieh: :saint:

Yhteistyössä