E
ev
Vieras
anonyymiyden kautta voi jotein kertoakin,,
tunnen usen sateenkaari perheen, tunnen 8 transua, tunnen miehiä jotka tykkää muutes vaan pukeutua naiseksi. tunnen lesboja, bi-ihmisiä, homoja, a-seksuaaleja. tunnenpa jopa miehen joka siis on miehen vehkeillä varustettu,mutta hän kokee itsensä lesboksi. eli siis mies lesbo.
otin asian puheeksi koska nää on tabuja.me tuolla s-marketissa kiinnitetä mihinkään oikein huomiota, mutta kun tv:ssä tulee ehtaoikea transu esiin, on ihmiset että hui mikä friikki. ei toki kaikki mtta surullisen usea.
minä näen heissä IHMISEN unelmineen, menneisyytineen jne, aivan kuten tavis heterossaa.
tunnen usen sateenkaari perheen, tunnen 8 transua, tunnen miehiä jotka tykkää muutes vaan pukeutua naiseksi. tunnen lesboja, bi-ihmisiä, homoja, a-seksuaaleja. tunnenpa jopa miehen joka siis on miehen vehkeillä varustettu,mutta hän kokee itsensä lesboksi. eli siis mies lesbo.
otin asian puheeksi koska nää on tabuja.me tuolla s-marketissa kiinnitetä mihinkään oikein huomiota, mutta kun tv:ssä tulee ehtaoikea transu esiin, on ihmiset että hui mikä friikki. ei toki kaikki mtta surullisen usea.
minä näen heissä IHMISEN unelmineen, menneisyytineen jne, aivan kuten tavis heterossaa.