mulla on lähiriirissä sellaisia ihmisiä joille moni täälläin langettaa tuomionsa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
anonyymiyden kautta voi jotein kertoakin,,

tunnen usen sateenkaari perheen, tunnen 8 transua, tunnen miehiä jotka tykkää muutes vaan pukeutua naiseksi. tunnen lesboja, bi-ihmisiä, homoja, a-seksuaaleja. tunnenpa jopa miehen joka siis on miehen vehkeillä varustettu,mutta hän kokee itsensä lesboksi. eli siis mies lesbo.

otin asian puheeksi koska nää on tabuja.me tuolla s-marketissa kiinnitetä mihinkään oikein huomiota, mutta kun tv:ssä tulee ehtaoikea transu esiin, on ihmiset että hui mikä friikki. ei toki kaikki mtta surullisen usea.

minä näen heissä IHMISEN unelmineen, menneisyytineen jne, aivan kuten tavis heterossaa.
 
Sellaista se on. Mun parhaat ystävät on maahanmuuttajia, vieläpä varsin tummaihoisia. Minä näen heissä IHMISEN, monet täällä näkevät vaan jonkun halveksittavan "mamun" jolla ei ole mitään ihmisarvoa.
 
Voi video kun olet hieno ihminen!

Etkö raukka edes tajua kuinka ennakkoluuloinen ja itsekäs oikeasti olet, kun nostat itsesi jalustalle ja tuomitset ennakkoluuloinesi "ihmiset" yleisenä massana.

Saako todella kaikkia heteroseksuaaleja syrjiä ja haukkua nykyisin ihan niin paljon kuin lystää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa näitä aloituksia;22927657:
Voi video kun olet hieno ihminen!

Etkö raukka edes tajua kuinka ennakkoluuloinen ja itsekäs oikeasti olet, kun nostat itsesi jalustalle ja tuomitset ennakkoluuloinesi "ihmiset" yleisenä massana.

Saako todella kaikkia heteroseksuaaleja syrjiä ja haukkua nykyisin ihan niin paljon kuin lystää?

mun pointti meni sulta ohi nyt kyllä täysin.
 
[QUOTE="vieras";22927659]Jokainen eläköön tyylillään. En vaan oikein ymmärtäny, mitä tolla vuodatuksella tarkoitit[/QUOTE]

tarkoitin sitä kuinka täälläKIN tuomitaan kaikki ns erilainen. homo ei voi olls hyvä isä, lesbo samoiten. transut ne vasta friikkejä onkin.

ihan sitä hain takaa. mulla on kys ryhmistä niin paljon ystäciä ja mua surettaa ja suututtaa heidön kohtaamasa tuominta.
 
Mä en jaksa tätä hemmetin vouhkausta näistä kaiken maailman satenkaariperheistä ja muista. Joka hiivatin tv-sarjassakin pitää olla se kiintiö homo/lesbo jne. Oikein korostamalla korostetaan ja silläkös saadaan vaan lisää ärsytystä aikaiseksi.

Olkoo kukin mitä on, mutta että aiheesta tehdää muoti-ilmiö...ja sit nää pyrkyrit jotka on niin olevinaan parempia kun tuntee jonkun "erillaisen"-. En mäkään kehuskele että mun kummitäti on kääpiö (vähänks siiiiiistii) tai et mun serkku on vaikeasti vammainen. He on mulle rakkaita ihmisiä sellaisena kuin ovat. Mutta ei koskaan mun egon pönkittäjiä
 
[QUOTE="aapee";22927665]mun pointti meni sulta ohi nyt kyllä täysin.[/QUOTE]

No kuule ei mennyt.

Pointistasi vei terän ennakkoluuloisuutesi ja itsekkyytesi. Sori vaan. On ihan sama, ketä kohtaan on ennakkoluuloinen vastoin parempaa tietoa. Kaikki ennakkoluuloisuus on väärin. Myös tavan kaduntallaajien tuomitseminen pääsääntöisesti homofobiseksi seksuaalisesti suvaitsemattomaksi massaksi.
 
[QUOTE="aapee";22927689]tarkoitin sitä kuinka täälläKIN tuomitaan kaikki ns erilainen. homo ei voi olls hyvä isä, lesbo samoiten. transut ne vasta friikkejä onkin.

ihan sitä hain takaa. mulla on kys ryhmistä niin paljon ystäciä ja mua surettaa ja suututtaa heidön kohtaamasa tuominta.[/QUOTE]

Hei, meitä tavallisia "erillaisiakin" on. Jos vanhemmuudesta puhutaan. Ja meidätkin tuomitaan ihan yhtälailla milloin mistäkin.
 
Voivotteleeko nämä ystäväsi asemaansa? Ja ihmisten ennakkoluuloja paljon?

Jokainen joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön. Pätee monessa asiassa. Jos valitset erillaisen tien, tiedät varmasti että vastustustakin on odotettavissa. Mä vaan pelkään pahoin että sulle "tavalliselle" ne vastukset tuntuu paljon pahemmilta kuin itse asian osaisilla.

Ja mitä perheisiin tulee. Et koskaan voi täysin tietää asioita lapsen kantilta katsottuna. Voit vaan aikuisen atodet jonkun toisen aikuisen kyvykyyden vanhemmuuteen. Lapsen tasolle et pääse. Vaikka kuinka tahtoisit. Nyt kun olet noin avarakatseinen tietenkin olisit onnellinen jos sulla olis 2 isiä ja 2 äitiä. Vaan mikä tilanne oikeasti olisi jos näin olisit kasvanut, sitä et koskaan tule tietämään. Se voi olla ihan mitä vaan.
 
Mun mielestä täällä tuomitaan paljon pahemmin ne, jotka laittaa lapsensa hoitoon 1v:na kuin homot tai transsut. Tai siis enpä ole pahemmin huomannut homokeskusteluja täällä.
 
Mun mielestä täällä tuomitaan paljon pahemmin ne, jotka laittaa lapsensa hoitoon 1v:na kuin homot tai transsut. Tai siis enpä ole pahemmin huomannut homokeskusteluja täällä.

Näin on. Ja heille ei anneta minkään sortin puolustus mahdollisuutta. Ainoa vastaus on "olet kykenemätön äidiksi, kaltaisesi ei soisi lapsia saavan"...vaan kun reaalielämä ei ole noin mustavalkoist.
 
pyydän anteeksi että sain teille tuollaisen olon. täällä ollessani ja ystävieni kertoman mukaan sitä paskaa tuomintaa tulee kokoajan.

nyt tuomitsitte mut huomionhakuiseksi että hei tsiigatkaa mun mulla on tälläisiä kaveria. se ei kuitenkaan tarkoitus ollut.

halusin..... tai no, en edes tiedä mitä halusin sanoa, muuta kun sen kuinka minua vihastuttaa ne ennakkoluulot ja tuominta kaikkea erilaista kohtaan

itse ole bi, ok kukaan ei sitä tiedä eikä tartte tietää.

pukeudun aikaomanlailla ja siihen päälle olen _todella_ lihava. kyllä mua tuijotetaan. painan 120kg ja vaatteeni tekee toki oman kuvansa. sen kestää kun viattomat lapset ottaa kantaa ulkonäkööni, mutta kun aikuiset tekee sen saman en tiedä itkeäkö vai nauraa.
 
Ennakkoluuloisuus ja syrjintä ovat huonoja asioita jne. jne., mutta vähemmistöjen yltiöpäinen puolustelu ja ylistäminen tekee niiden asemalle ihan yhtä paljon hallaa. Kohtuutta puolin ja toisin, niin vähemmistöjenkin asema normalisoituu.
Kyllä munkin mielestä sun aloituksesta sai vähän sellaisen kuvan, että olet omasta mielestäsi koko maassa ainoa ihminen, joka hyväksyy erilaisuuden.
 
[QUOTE="juups";22927793]Voivotteleeko nämä ystäväsi asemaansa? Ja ihmisten ennakkoluuloja paljon?

Jokainen joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön. Pätee monessa asiassa. Jos valitset erillaisen tien, tiedät varmasti että vastustustakin on odotettavissa. Mä vaan pelkään pahoin että sulle "tavalliselle" ne vastukset tuntuu paljon pahemmilta kuin itse asian osaisilla.

Ja mitä perheisiin tulee. Et koskaan voi täysin tietää asioita lapsen kantilta katsottuna. Voit vaan aikuisen atodet jonkun toisen aikuisen kyvykyyden vanhemmuuteen. Lapsen tasolle et pääse. Vaikka kuinka tahtoisit. Nyt kun olet noin avarakatseinen tietenkin olisit onnellinen jos sulla olis 2 isiä ja 2 äitiä. Vaan mikä tilanne oikeasti olisi jos näin olisit kasvanut, sitä et koskaan tule tietämään. Se voi olla ihan mitä vaan.[/QUOTE]

aaaah.... mistä sää tiät mun perhesuhteet? mula oli pahimillaan 3 isää ja 2 äitiä. toki tiesin kuka on se ns oikea mutta niin se meidän elämä vaan meni. samaan aikaan meillä asui homopariskunta.se ei koskaan ollut mulle outoa. se oli mun elämää enk'ä muusta tiennyt.
 
Ennakkoluuloisuus ja syrjintä ovat huonoja asioita jne. jne., mutta vähemmistöjen yltiöpäinen puolustelu ja ylistäminen tekee niiden asemalle ihan yhtä paljon hallaa. Kohtuutta puolin ja toisin, niin vähemmistöjenkin asema normalisoituu.
Kyllä munkin mielestä sun aloituksesta sai vähän sellaisen kuvan, että olet omasta mielestäsi koko maassa ainoa ihminen, joka hyväksyy erilaisuuden.

sait värän kuvan. anteksi, mun ulosannissa taitaa olla puutteita.
 
Tietysti voisi ajatella niinkin, että miksi ihminen kerää itselleen jonkinlaisen friikkigallerian ympärilleen - ovatpa ne sitten mamuja tai seksuaalisesta valtavirrasta poikkeavia.

Käänteinen rasismi on sitä, että ihailee ylenpalttisesti näitä 'erikoisuuksia' ja näkee heidän jotenkin erityisesti rikastuttavan elämää(nsä), ja sitä kautta pitää heitä ikäänkuin parempina, tavoiteltavina seuralaisina. Silloin nämä rikastuttajat on nostettu jalustalle eivätkä he ole muiden kanssa tasa-arvoisia. Tasa-arvoisuus ja yhdenvertaisuus on vaihtunut joksikin muuksi.

Eikö ihan tavallinen valkoinen konttorirotta, juuret Hämeessä ja Kainuussa, voi olla ihan yhtä rikastuttava kuin lesbo kommuuniasuja vegaani Kongosta? Ihmisiähän tässä kaikki ollaan.

Olen tutustunut homoihin ja lesboihin sen verran, että tiedän niissä joukoissa olevan paljon mukavia ihmisiä, jotka ovat sikäli viehättäviä, että he pystyvät usein rikkaisiin syvällisiin keskusteluihin, koska ovat joutuneet pohtimaan itseään, ihmisyyttään ja suhdettaan muihin enemmän kuin moni hetero. Koska olen tavannut mukavia ihmisiä myös ehteropiireissä, en ole kuitenkaan nähnyt tarpeelliseksi erityisesti jahdata näitä syvällisiä seksuaalirariteetteja piireihini.
 
Mua alkoi naurattamaan tuo mieslesbo, eikös kaikki miehet oo sellaisia? Eli siis miehiä jotka tykkää naisista? :D Vai mitä ap tarkoitit? Ja juu, mullakin on kavereina homoja, lesboja, pari transua, muutama maahanmuuttaja, kymmeniä hippejä, monta entistä ja nykyistä alkoholistia/narkkaria, lapsena seksuaalisesti hyväksikäytettyjä, yksi sokea, ja en edes jaksa laskea kuinka monta lihavaa ja erikoisesti pukeutuvaa. Saanko mäkin nyt jonkun mitalin?
 
Mua alkoi naurattamaan tuo mieslesbo, eikös kaikki miehet oo sellaisia? Eli siis miehiä jotka tykkää naisista? :D Vai mitä ap tarkoitit? Ja juu, mullakin on kavereina homoja, lesboja, pari transua, muutama maahanmuuttaja, kymmeniä hippejä, monta entistä ja nykyistä alkoholistia/narkkaria, lapsena seksuaalisesti hyväksikäytettyjä, yksi sokea, ja en edes jaksa laskea kuinka monta lihavaa ja erikoisesti pukeutuvaa. Saanko mäkin nyt jonkun mitalin?

eihän naisista pitävä mies ole lesbo vaan hetero.

tää mun tuntena tyyppi kokee identiteekseen naisen vaikka n siis täysin mies, eikä halua vaihtaa sukupuolta.


mutta tähän sanon etten tähän ketjuun enää vastaa. asiani ymmärrettiin niin väärin.
 
Tietysti voisi ajatella niinkin, että miksi ihminen kerää itselleen jonkinlaisen friikkigallerian ympärilleen - ovatpa ne sitten mamuja tai seksuaalisesta valtavirrasta poikkeavia.

Käänteinen rasismi on sitä, että ihailee ylenpalttisesti näitä 'erikoisuuksia' ja näkee heidän jotenkin erityisesti rikastuttavan elämää(nsä), ja sitä kautta pitää heitä ikäänkuin parempina, tavoiteltavina seuralaisina. Silloin nämä rikastuttajat on nostettu jalustalle eivätkä he ole muiden kanssa tasa-arvoisia. Tasa-arvoisuus ja yhdenvertaisuus on vaihtunut joksikin muuksi.

Eikö ihan tavallinen valkoinen konttorirotta, juuret Hämeessä ja Kainuussa, voi olla ihan yhtä rikastuttava kuin lesbo kommuuniasuja vegaani Kongosta? Ihmisiähän tässä kaikki ollaan.

Olen tutustunut homoihin ja lesboihin sen verran, että tiedän niissä joukoissa olevan paljon mukavia ihmisiä, jotka ovat sikäli viehättäviä, että he pystyvät usein rikkaisiin syvällisiin keskusteluihin, koska ovat joutuneet pohtimaan itseään, ihmisyyttään ja suhdettaan muihin enemmän kuin moni hetero. Koska olen tavannut mukavia ihmisiä myös ehteropiireissä, en ole kuitenkaan nähnyt tarpeelliseksi erityisesti jahdata näitä syvällisiä seksuaalirariteetteja piireihini.

JÄLLEEN pääsemme tähän että mut ymmärettiin täydin väärin. en mä homojs, lesboja, transuja jotenkin heimompina. mä vaan toivon ettei heidän tarttis kokea sitä tuomitsemista ja herjaa.

ja tämä oli nyt VIKA kommenttini tähän.
 
Ton mieslesbon voisin kyllä lisätä omaan kavereideni friikkigalleriaan. Heh. Sori, mutta kuulostaa hiukan erikoisuudentavoittelulta hänen suuntautumisensa.

Tunnen jos jonkin sortin ihmistä, homoa, lesboa, heteroa, ties mitä sekopäätä heh. osa heistä on mukavia ihmisiä, osa varsinaisia kusipäitä. Joo ihmisiä kaikki vaan. Kenenkään kanssa en ole vielä ystävystynyt pelkästään hänen seksuaalisen suuntautumisensa, lihavuutensa, lukihäiriönsä tms kanssa. Ensin on tullut ihminen sitten nää muut piirteet.

Mutta siis kyllä nää jotkut suuntautumiset oikeesti kuulostaa siltä, että ihminen joko kärsii mielenterveysongelmista tai hakee huomiota ja erikoisuutta... siis viittaan esim näihin mieslesboihin, naishomoihin, sukupuolen kieltäviin susiin ja kettuihin yms yms tapauksiin.
Tosin en ketään tämmöstä supererikoisuutta tunne ja jos tutustuisin voisi mieli muuttua.
 
Mun mielestä täällä tuomitaan paljon pahemmin ne, jotka laittaa lapsensa hoitoon 1v:na kuin homot tai transsut. Tai siis enpä ole pahemmin huomannut homokeskusteluja täällä.

:laugh:
Kaksplus palstalle on tervetulleita kaikki iästä,sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta..Kolmoismurhaajat,diilerit..kaikki.Paitsi v**ttu jos oot lapses laittanut alle 1-vuotiaana hoitoon niin painu helvettiin!
 
[QUOTE="a.p";22927988]eihän naisista pitävä mies ole lesbo vaan hetero.

tää mun tuntena tyyppi kokee identiteekseen naisen vaikka n siis täysin mies, eikä halua vaihtaa sukupuolta.


mutta tähän sanon etten tähän ketjuun enää vastaa. asiani ymmärrettiin niin väärin.[/QUOTE]

Eli et saanutkaan sädekehääsi kiilloitettua tällä ketjulla niin suutut? :laugh:
 

Yhteistyössä