mulla on lähiriirissä sellaisia ihmisiä joille moni täälläin langettaa tuomionsa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin AP, on täällä palstalla aina silloin tällöin joku muslimikin tosiaan kirjoitellut, joiden uskonnon mukaan seksuaaliset vähemmistöt tulee tappaa. Ei riitä mikään eheytyminen, kuten Räsäsen Päiville ja kumppaneille.
 
Ei tollaisia ihmisiä täällä kyllä tuomita. Täällä tuomitaan sellaisesta, jos toimii väärällä tavalla. Vaikka, laittaa lapsensa hoitoon liian pienenä, tai laittaa virikehoitoon vaikka makaa vaan kotona. Tai vie vauvan mummolaan ja lähtee kaljalle, kun sitä vauvaa vielä imettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22928070:
Niin AP, on täällä palstalla aina silloin tällöin joku muslimikin tosiaan kirjoitellut, joiden uskonnon mukaan seksuaaliset vähemmistöt tulee tappaa. Ei riitä mikään eheytyminen, kuten Räsäsen Päiville ja kumppaneille.

Tadaa, taas se onnistui. Sä oot kyllä varsinainen yhden asian nainen, puhutko sä sun lastenkin kanssa vaan siitä että muslimit on saatanasta? Ei toi oikeesti oo enää tervettä vaikka tavallaan oikeessa ootkin. Mutta ihan oikeasti, et sä voi joka asiaa vetää siihen että muslimit sitä ja tätä.

:headwall:
 
mun mielestä ap kirjoitti ihan selvästi. häntä harmittaa kun erilaisemmat perusmassasta poikkeavat ihmiset koetaan aina jonkin sortin "friikeiksi" (ap:n käyttämä sana).

asun pääkaupunkiseudulla ja itsekin näen vähän väliä kurjaa käytöstä kanssaihmisiltä vähemmistöjä kohtaan. mun mielestä homous on niin tavallista että siihen ei enää kukaan reagoi, mutta väitän kyllä ap:n tavoin, että esim kahden äidin perheitä tuijotetaan vaikkapa kassajonossa tosi pitkään. saatetaan ääneenkin pohtia onko toi oikeesti perhe??!!

ihmiset on aika moukkamaisia. osa ihmisistä. ne on just niitä, joiden oma elämä menee niiden mielestä kyseenalaiseksi, jos keskustelisi muiden nähden miehen kanssa jolla on huulipunaa ja mekko päällä.

hui hirveetä!
 
Oon muuten sitä mieltä, että seksuaaliset vähemmistöt on tällä hemmetin vouhkaamisella ja itsensä provosoivasti esiin tuomisella pahentaneet asemaansa ja tavallisen junttiheteron suhtautumista. Ei ihme, että tavallisen tylsän heteropulliaisen karvat alkaa jo nousta pystyyn kun kuulee sanan homokeskustelu.

seksuaalisia vähemmistöjä on ollu aina. Ennenvanhaan kylissä eli miespareja ja naispareja tavallista elämäänsä, ihan kuten muutkin ihmiset. Osalla oli kasvattilapsiakin. Ei ollu mitään helkatin sateenkaarimarsseja sun muita huomionhakusekoiluita. Kaikki tiesi ettei ne "Alatalon" veljekset oikeesti mitään veljeksiä ole, mutta mitä siitä. Alatalon tane on kuitenkin hyvä seppä.

Tunnen useita homoja ja lesboja, jotka on tätä samaa mieltä.

yleisestikkin ottaen mua on suunnattomasti alkaneet ärsyttää ihmiset, jotka pitävät meteliä omasta erityisestä erikoisuudestaan. Eläs vaan rauhassa ja toteuttas itseään.
 
mun mielestä ap kirjoitti ihan selvästi. häntä harmittaa kun erilaisemmat perusmassasta poikkeavat ihmiset koetaan aina jonkin sortin "friikeiksi" (ap:n käyttämä sana).

asun pääkaupunkiseudulla ja itsekin näen vähän väliä kurjaa käytöstä kanssaihmisiltä vähemmistöjä kohtaan. mun mielestä homous on niin tavallista että siihen ei enää kukaan reagoi, mutta väitän kyllä ap:n tavoin, että esim kahden äidin perheitä tuijotetaan vaikkapa kassajonossa tosi pitkään. saatetaan ääneenkin pohtia onko toi oikeesti perhe??!!

ihmiset on aika moukkamaisia. osa ihmisistä. ne on just niitä, joiden oma elämä menee niiden mielestä kyseenalaiseksi, jos keskustelisi muiden nähden miehen kanssa jolla on huulipunaa ja mekko päällä.

hui hirveetä!


kiitos rakas. <3 ymmärsit asiani.

esim. mun lähikaupassa käy mies joka pakeutuu naiseksi. homma on kuitenkin selvä. kilsan päähän näkee että hää on mies. mä arvostan häntä!!!!!!!! mutta 3krt olen kuullut kun ýksi perheen isä mutisi jotain friikistä ja 2 krt n. 18-22v nuoret poja alkoi oikein huutelee perään. silloin en voinut olla hiljaa vaan jotain siihen sanjoin takaisin. tästä aikaa n. 2-3v. en enää muista mitä sanoin mutta kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa näitä aloituksia;22927705:
No kuule ei mennyt.

Pointistasi vei terän ennakkoluuloisuutesi ja itsekkyytesi. Sori vaan. On ihan sama, ketä kohtaan on ennakkoluuloinen vastoin parempaa tietoa. Kaikki ennakkoluuloisuus on väärin. Myös tavan kaduntallaajien tuomitseminen pääsääntöisesti homofobiseksi seksuaalisesti suvaitsemattomaksi massaksi.

Mitä sä skitsoilet? Eihän hän tuominnut tavallisia kaduntallaajia miksikään massaksi vaan vain ja ainoastaan sanoi, että surettaa kun kaltaisesi tällä palstalla tuomitsevat ihmisiä omien ennakkoluulojensa perusteella.
 
Tadaa, taas se onnistui. Sä oot kyllä varsinainen yhden asian nainen, puhutko sä sun lastenkin kanssa vaan siitä että muslimit on saatanasta? Ei toi oikeesti oo enää tervettä vaikka tavallaan oikeessa ootkin. Mutta ihan oikeasti, et sä voi joka asiaa vetää siihen että muslimit sitä ja tätä.

:headwall:

No kun en jaksa puhua siitä TOISESTA asiasta koko ajan mihin te muut ns. "paremmat, suvaitsevaisemmat" ihmiset olette fiksoituneet eli jalkovälistä. Emättimen koosta, eritteistä ja karvanpoistosta. Pillusta puhuminen voi olla terveempää kuin muslimeista puhuminen mutta kun ei jaksa koko ajan pildestä tarinaa iskeä.

Ja miksen voi joka asiaan musuja vetää? Hyvinhän tuo onnistuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa näitä aloituksia;22927657:
Voi video kun olet hieno ihminen!

Etkö raukka edes tajua kuinka ennakkoluuloinen ja itsekäs oikeasti olet, kun nostat itsesi jalustalle ja tuomitset ennakkoluuloinesi "ihmiset" yleisenä massana.

Saako todella kaikkia heteroseksuaaleja syrjiä ja haukkua nykyisin ihan niin paljon kuin lystää?

SUURI PEESI! Nykyaan on epanormaalia olla normaali :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa näitä aloituksia;22927657:
Saako todella kaikkia heteroseksuaaleja syrjiä ja haukkua nykyisin ihan niin paljon kuin lystää?

Tämä on todella hyvä pointti. Nimittäin kun saa syrjiä ja haukkua.

Jos olet valkoinen, ei-muslimi (pahinta kaikesta tietenkin jos olet tunnustava kristitty kuten vaikka P. Räsänen) ja eritoten Suomessa jos olet suomalainen niin sinua saa haukkua ja haukutaan sekä syrjitään niin paljon kuin kukakin haluaa eikä ko. henkilöllä ole kummoistakaan lain suojaa.

Sääntöihin on nykyisin jopa kirjattu, että jos työpaikkaa hakee samantasoinen suomalainen ja ulkolainen hakija niin paikka ON PAKKO antaa ulkomaalaiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22929532:
No kun en jaksa puhua siitä TOISESTA asiasta koko ajan mihin te muut ns. "paremmat, suvaitsevaisemmat" ihmiset olette fiksoituneet eli jalkovälistä. Emättimen koosta, eritteistä ja karvanpoistosta. Pillusta puhuminen voi olla terveempää kuin muslimeista puhuminen mutta kun ei jaksa koko ajan pildestä tarinaa iskeä.

Ja miksen voi joka asiaan musuja vetää? Hyvinhän tuo onnistuu.

Niin tuntuu onnistuvan, mutta ihan vakavasti puhuen toi ei anna susta kovin tervettä kuvaa. Mulle tulee olo että sulla on jonkin sortin pakkomielle aiheesta. Ja oikeasti elämässä on paljon muutakin kuin pillu ja muslimit. Jos sun elämässä ei oo niin kannattaa hankkia vaikka joku harrastus. :)
 
Oon muuten sitä mieltä, että seksuaaliset vähemmistöt on tällä hemmetin vouhkaamisella ja itsensä provosoivasti esiin tuomisella pahentaneet asemaansa ja tavallisen junttiheteron suhtautumista. Ei ihme, että tavallisen tylsän heteropulliaisen karvat alkaa jo nousta pystyyn kun kuulee sanan homokeskustelu.

seksuaalisia vähemmistöjä on ollu aina. Ennenvanhaan kylissä eli miespareja ja naispareja tavallista elämäänsä, ihan kuten muutkin ihmiset. Osalla oli kasvattilapsiakin. Ei ollu mitään helkatin sateenkaarimarsseja sun muita huomionhakusekoiluita. Kaikki tiesi ettei ne "Alatalon" veljekset oikeesti mitään veljeksiä ole, mutta mitä siitä. Alatalon tane on kuitenkin hyvä seppä.

Tunnen useita homoja ja lesboja, jotka on tätä samaa mieltä.

yleisestikkin ottaen mua on suunnattomasti alkaneet ärsyttää ihmiset, jotka pitävät meteliä omasta erityisestä erikoisuudestaan. Eläs vaan rauhassa ja toteuttas itseään.

joo kato sitte osataan paremmin laulaakki ku ollaan vahan erikoisempia
 
Mua ärsyttää suunnattomasti se, että niin homot kuin lesbotkin nostetaan jollekin jalustalle, heistä täytyy pitää, oli kyseinen tyyppi ihmisenä millainen tahansa. Mä ainakin rakastan ja vihaan IHMISTÄ, en sen enempää homo, lesboa, maahanmuuttajaa, transua, heteroa, vaan ihmistä. Ja sit jos mä en satu tulemaan toimeen vaikka jonkun homon kanssa, ajatellaan sen heti johtuvan siitä, että se on homo, vaikka oikeasti se voi vaikka johtua siitä, että mulla ei vaan ko. ihmisen kanssa synkkaa... Ymmärrättekö mitä ajan takaa?

Rasismi ja kaikki syrjintä on väärin, ihmisten luokittelu ja yleistäminen on väärin. Mua aina huvittaa, vaikka nyt esim. bb:ssä kun ne esittelee itsensä ja kertovat olevansa homoseksuaaleja tai heteroita. Siis mitä väliä sillä on?! En mäkään esittele itseäni: "hei olen Maija ja olen hetero", eikä mua kiinnosta mitä näistä tuntemani ihmiset ovat. En mä tutustu ihmiseen suuntautumisen perusteella.

Mä en nyt osaa yhtään selittää mitä mä tarkotan.... Kai tän vois tiivistää niin, että mä en pidä siitä, että ihmisiä ylipäätään luokitellaan ja sen mukaan päätetään, onko ihminen kiva vai ei. Mä en pidä siitä, että sitä omaa suuntautumistaan tuodaan jotenkin väkisin esille vaan sen takia, että kattokaa, mä oon erilainen! EI tokikaan tarvitse homojen mihinkään kaappiin piiloutua ja se on ihan fine, että on rohkeesti mitä on, mutta en mäkään jatkuvasti tuo esille sitä, että mä oon hetero. Jotenkin kun joku jatkuvasti hokee sitä, että on homo, niin tulee vaan lähinnä mieleen, että hakee pakolla jotain hyväksyntää muilta sille, että on homo, ja sitten se kääntyy itseään vastaan. Miten se voisi olla muille ihan normaali juttu, jos siitä itse tekee erikoisen hokemalla sitä koko ajan, kuinka on homo?

ymmärtiköhän kukaan nyt yhtään mitään :D :D
 
[QUOTE="juups";22927793]Voivotteleeko nämä ystäväsi asemaansa? Ja ihmisten ennakkoluuloja paljon?

Jokainen joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön. Pätee monessa asiassa. Jos valitset erillaisen tien, tiedät varmasti että vastustustakin on odotettavissa.
[/QUOTE]

Anteeksi vaan mutta ihminen ei voi itse valita onko homo vai hetero. Kuinka mielelläni olisinkin hetero, elämä olisi paljon helpompaa. Voisinhan tietysti olla miehen kanssa noin muodon vuoksi, mutta ajatuskin parisuhteesta miehen kanssa inhottaa ja mielummin kuolisin. Mutta enpä voi naisenkaan kanssa olla koska en kestä ympäristön paineita. Että juu ihan kuule olen valinnut tämän.. salli mun nauraa.
 
Niin tuntuu onnistuvan, mutta ihan vakavasti puhuen toi ei anna susta kovin tervettä kuvaa. Mulle tulee olo että sulla on jonkin sortin pakkomielle aiheesta. Ja oikeasti elämässä on paljon muutakin kuin pillu ja muslimit. Jos sun elämässä ei oo niin kannattaa hankkia vaikka joku harrastus. :)

Älä nyt ymmärrä väärin, tarkoitukseni ei ole olla mitenkään töykeä mutta: Minä vähät välitän siitä minkä kuvan minä itsestäni täällä annan.

Minusta se kertoo jo riittävästi KAIKISTA MEISTÄ, että me ylipäätänsä OLEMME täällä.

Sitäpaitsi, AINA kun te alatte puhua suvaitsevaisuudesta, niin islam kuuluu itsestäänselvästi käsiteltäväksi sellaisen otsikon alle. Samoin kuin islamketjussa ja mamuketjuissa sitä on käsiteltävä, niin ikäväksi kuin suvaitsevat tahot sen kokevatkin että siitä saastasta (mitä se oppi sisällään pitää) puhutaan. Vika kun ei ole puhujassa vaikka niinhän monet sen yrittää kääntää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22930470:
Älä nyt ymmärrä väärin, tarkoitukseni ei ole olla mitenkään töykeä mutta: Minä vähät välitän siitä minkä kuvan minä itsestäni täällä annan.

Minusta se kertoo jo riittävästi KAIKISTA MEISTÄ, että me ylipäätänsä OLEMME täällä.

Sitäpaitsi, AINA kun te alatte puhua suvaitsevaisuudesta, niin islam kuuluu itsestäänselvästi käsiteltäväksi sellaisen otsikon alle. Samoin kuin islamketjussa ja mamuketjuissa sitä on käsiteltävä, niin ikäväksi kuin suvaitsevat tahot sen kokevatkin että siitä saastasta (mitä se oppi sisällään pitää) puhutaan. Vika kun ei ole puhujassa vaikka niinhän monet sen yrittää kääntää :D

Aivan niin! JA KAIKKEIN hulluinta on se, etta on hyvaksyttava muslimit ja homot :):):) Ei voi parempaa yhtaloa loytaa, yrittakaa samaa Iranissa. Tai Tunisiassa. Tai edes EUROOPPALAISESSA :):) Turkissa.
 
Kyllä se vaan niin on että honmous ja lesbous on luonnotonta ja niitä voidaan pitää huoletta yhteiskunnan pohjasakkana, minulla eikä muillakaan ole mitään tunteita niitä homoja tai lesboja kohtaan. Toivon että eduskunta saattaa rikokseksi sen homostelun ja pakjko hoitona ehdottomasti jotain mieleisairaalassa oloa vähintään 20v. tai niin kaunaj 10v. päälle että on taas hetero.
 

Yhteistyössä