Mua ärsyttää suunnattomasti se, että niin homot kuin lesbotkin nostetaan jollekin jalustalle, heistä täytyy pitää, oli kyseinen tyyppi ihmisenä millainen tahansa. Mä ainakin rakastan ja vihaan IHMISTÄ, en sen enempää homo, lesboa, maahanmuuttajaa, transua, heteroa, vaan ihmistä. Ja sit jos mä en satu tulemaan toimeen vaikka jonkun homon kanssa, ajatellaan sen heti johtuvan siitä, että se on homo, vaikka oikeasti se voi vaikka johtua siitä, että mulla ei vaan ko. ihmisen kanssa synkkaa... Ymmärrättekö mitä ajan takaa?
Rasismi ja kaikki syrjintä on väärin, ihmisten luokittelu ja yleistäminen on väärin. Mua aina huvittaa, vaikka nyt esim. bb:ssä kun ne esittelee itsensä ja kertovat olevansa homoseksuaaleja tai heteroita. Siis mitä väliä sillä on?! En mäkään esittele itseäni: "hei olen Maija ja olen hetero", eikä mua kiinnosta mitä näistä tuntemani ihmiset ovat. En mä tutustu ihmiseen suuntautumisen perusteella.
Mä en nyt osaa yhtään selittää mitä mä tarkotan.... Kai tän vois tiivistää niin, että mä en pidä siitä, että ihmisiä ylipäätään luokitellaan ja sen mukaan päätetään, onko ihminen kiva vai ei. Mä en pidä siitä, että sitä omaa suuntautumistaan tuodaan jotenkin väkisin esille vaan sen takia, että kattokaa, mä oon erilainen! EI tokikaan tarvitse homojen mihinkään kaappiin piiloutua ja se on ihan fine, että on rohkeesti mitä on, mutta en mäkään jatkuvasti tuo esille sitä, että mä oon hetero. Jotenkin kun joku jatkuvasti hokee sitä, että on homo, niin tulee vaan lähinnä mieleen, että hakee pakolla jotain hyväksyntää muilta sille, että on homo, ja sitten se kääntyy itseään vastaan. Miten se voisi olla muille ihan normaali juttu, jos siitä itse tekee erikoisen hokemalla sitä koko ajan, kuinka on homo?
ymmärtiköhän kukaan nyt yhtään mitään