Mulla on kestoriita miehen kanssa, auttakaa ratkaisemaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekoan pian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekoan pian

Vieras
Eli, asumme omakotitalossa. Pihamme ei ole kovin iso, keskikokoinen korkeintaan. Kotimme ulko-ovelta on n. 4m matka vessaan joka sijaitsee heti eteisen jälkeen portaiden vieressä. JA SILTI MUN MIES KUSEE MEIDÄN PIHALLE!!!

Mun mielestä toi on ällöttävä tapa, meillä on kuitenkin taaperoikäinen lapsi, ja ihan oikeasti meidän piha ei ole kovin iso. Mies kuseksii siis talon reunustalle ta johonkin pusikoiden reunoihin, mutta silti. Meillä on kuitenkin myös naapurit molemmilla puolilla. Olen yrittänyt perustella hänelle asian hygienian, häveliäisyyden, ja vessan etäisyyden kannalta, mutta mies ei suostu tottelemaan mua. Hänen vasta-argumentit ovat että kyllä meidän pihalle kusee metsän eläimetkin (?!?) ja että pitäähän miehen saada kusta luonnon rauhassa.

Siis noi sen perustelutkin kuulostaa niin junttiurpoilta että mä en kestä! Me ollaan vasta muutettu omakotitaloon, joten tää riita on ollut siitä asti enemmän tai vähemmän tapetilla. Joten voiditteko vastata, ja kysyä myös miehiltänne heidän vastauksensa? Saako aikuinen mies kusta omalle pihalleen, varsinkin kun vessaan on maks. 20m matkaa vaikka sattuisikin olemaan toisella puolella pihaa? Haluisin vaan tietää kuka meistä on se kaheli, minä vai mies, ja onks tää taas joku tällainen mies-nainen kulttuurikysymys...

Voi jestas sentään sun miestäs! Ihan kun hänellä olis joku fetissi tohon, kun ei edes pyynnöstäsi voi lopettaa, yök. Vaikea tohon mitään sanoa, uskon että olet kaikki järkevät perustelut hälle esittänyt, ja jos mies ei edes sun mieliks voi kusta vessassa, niin en tiedä mikä auttas. Entäs jos sanot naapureille ja pyydät heitä käydä sanomaan miehellesi että jos vois lopettaa sen ulkona kuseskelun? Tai sanot muuten vaan miehelles että naapurit tätä sulle jo ihmetteli, vaikka pieni valhe olisikin... ? No en oikeasti tiedä.

Miehesi on kaheli. Näytä tämä ketju hänelle. Ei aikuinen ihminen kuseksi edes omalle pihalle. Pitää olla kyllä korvien välissä aika paljon vikaa, jos kuseksii.

Ai niin, ja ainoa kompromissi mihin tässä asiassa tuo mies on suostunut, on että lupadi olla tekemättä niin mun nähden. :O kaikista eniten tässä ihmetyttää se, että muuten hän on oikein ihana ja fiksu mies, ajattelee aina kaikessa ensiksi perhettään jne. Mutta tässä asiassa ei suostu joustamaan. Hänen mielestään omalle pihalleen kuseminen on maailman normaalein asia, ja pitää mua ihan kahelina kun koitan kieltää sitä.

Ja sillä mä vähän tän ketjun tein että voin näyttää vastaukset hänelle. ;) :D

Mua ainakin hävettäisi jos ukko kusta lorottaisi pihalle, varmaan naapuritkin ihmettelee jos/kun näkee. Melko laiska mies, jos ei viitsi mennä vessaan muutaman metrin päähän. Ei mun mies ole koskaan kussut kotipihalle, kyllä se jaksaa vessaan mennä. Mökillä kusee metsän reunaan, mutta se on eri asia.

Suosittelen, että sanot naapureille, että naapurit sanovat miehellesi, että heitä häiritsee hänen kusekseminen. Että se on todella epämielyttävää, kun sattuu juuri samaan aikaan katsomaan ikkunasta ulos, kun miehesi kuseksii nurmikolle.

[QUOTE="vieras";26060590]Suosittelen, että sanot naapureille, että naapurit sanovat miehellesi, että heitä häiritsee hänen kusekseminen. Että se on todella epämielyttävää, kun sattuu juuri samaan aikaan katsomaan ikkunasta ulos, kun miehesi kuseksii nurmikolle.[/QUOTE]
:laugh:

Kyllä vedätte taas ihme hommista herneet nenään! Kyllä meillä ukko saa pihalle puiden alle kuseksia eikä se ketään häiritse. Tosin, naapurit eivät ole näköetäisyydellä ja vaikkei ukko kusisikaan niin koirat ainakin.

Kannattaa varoittaa miestä, että saa vielä pian syytteen itsensä paljastelusta. Joku naapuri ei tykkää, että tuollaista tekee, etenkään lasten nähden.

Tuollainen kuseskelu on ollut normaalia siihen aikaan kun oli vain huusseja, sinne ei sitä kostuketta niin ole kaivattu.

Mä en ehkä pitäis sitä kamalan pahana asiana, jos kusta luikauttaa niin ettei kukaan muu näe ja jonnekin muualle kuin mun ruusupensaisiini. Mutta mun mies taas oli sitä mieltä, että hänelle ei tulis mieleenkään kusaista omalle pihalleen (kesämökki oli tässäkin taas asia erikseen). Oli sitä mieltä, että jos miehen on pakko kusaista omakotitaloalueella pihalle, niin sillä täytyy olla joku ihan erityinen suhde vehkeeseensä tai pakonomainen tarve tuulettaa sitä ulkoilmassa.

Mitäs jos kesän tullen alkaisit itse kuseksia sinne pihalle. Kestäiskö mies katella, kun perse paljaana kyykit naapurien ilona? Katsot vaan ku hölmöä, jos jotain huomauttaa.

Hommaa sähköpaimen ja viritä langat miehesi suosimille virtsaamisreiteille. Kyllä se kunnon kerta napsasu lopettaa pitkin pihoja kuseskelun. HUolehdi kuitenkin ettei kenenkään lemmikit ja lapset osu langoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama perässä;26060825:
Mitäs jos kesän tullen alkaisit itse kuseksia sinne pihalle. Kestäiskö mies katella, kun perse paljaana kyykit naapurien ilona? Katsot vaan ku hölmöä, jos jotain huomauttaa.

Tämä muuten voisi toimia. Meillä nimittäin toiminut monesti, että alan tekemää samaa, mitä mies. Sitten mies vasta huomannut, miten typerästi hän on tehnyt.

[QUOTE="...";26060859]Tämä muuten voisi toimia. Meillä nimittäin toiminut monesti, että alan tekemää samaa, mitä mies. Sitten mies vasta huomannut, miten typerästi hän on tehnyt.[/QUOTE]

usko pois, mä olen jo koittanut sanoa että mäkin alan kusemaan pitkin pihoja. "senkun kuset", vastasi tuo. :(

Yhteistyössä