Mulla on kerrankin oikeasti äitiyteen liittyvä tavallinen kysymys. =D

No joo, en mä tiedä onko tää tavallista. Mutta siis kysymys kuuluu: onko normaalia että imetys on loppunut noin 5 kk sitten, ja yhä vielä tulee sellasia maidon nousun tapaisia tuntemuksia joissakin tilanteissa? Maitoa ei enää tule tippaakaan, mutta näitä tuntemuksia siis on.. Kuulostaako normilta? Kolmas lapsi, en oo ennen törmännyt tälläiseen ennenkö nyt, ja mietin tätä asiaa.. ja lisäksi, koska ne tuntemukset loppuu?
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No joo, en mä tiedä onko tää tavallista. Mutta siis kysymys kuuluu: onko normaalia että imetys on loppunut noin 5 kk sitten, ja yhä vielä tulee sellasia maidon nousun tapaisia tuntemuksia joissakin tilanteissa? Maitoa ei enää tule tippaakaan, mutta näitä tuntemuksia siis on.. Kuulostaako normilta? Kolmas lapsi, en oo ennen törmännyt tälläiseen ennenkö nyt, ja mietin tätä asiaa.. ja lisäksi, koska ne tuntemukset loppuu?
Mulla nyt pian vuosi kun lopetin ja edelleen jopa tihkuu, että kaippa se sitten kuuluu asiaan, on yleistä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
montakohan kertaa tätä on jo tänään kysytty täällä!? oletko se kokoajan ollut sinä?huoh
Mä en palstaile nykyään juuri koskaan ja silloinkin kun palstailen mun silmät on jo niin harjaantuneet poimimaan täältä ne The Jutut ett en tosiaan voinut tietää, sori. Enkä oo kysellyt aiemmin. :saint:
 

Yhteistyössä