Mulla on isosisko, jota en ole koskaan tavannut...se voi olla vaikka joku teistä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Chef, mulla on ihan sama tilanne, isosisko jota en ole koskaan tavannut. En ole koskaan yrittänyt ottaa yhteyttä, koska oletan ettei hän edes tiedä minusta. Mutta kyllä edelleen leikittelen ajatuksella että joskus ottaisin yhteyttä. Tiedä sitten saanko koskaan aikaisiksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja tuntematon sisko:
Chef, mulla on ihan sama tilanne, isosisko jota en ole koskaan tavannut. En ole koskaan yrittänyt ottaa yhteyttä, koska oletan ettei hän edes tiedä minusta. Mutta kyllä edelleen leikittelen ajatuksella että joskus ottaisin yhteyttä. Tiedä sitten saanko koskaan aikaisiksi :/

Niin, tää ei ole kovinkaan helppoa. Toisaalta kerran se sitten vaan kirpasee...toisaalta sitten taas se kyllä kirpasee aika lujaa.

Enkä mäkään odota mitään äärimmäisen lämpimiä välejä...mutta olisi kiva edes JOLLAKIN tasolla olla tekemisissä. Vaikka kerran vuodessa soittaa tjtn.

Maistraatista saa virkatodistuksen kun käy hakemassa , pyytää siihen vanhemmat ja kaikki lapset, niin sieltä se sisko tai veli löytyy kaikkine tietoineen, ja voi sitten miettiä haluaako ottaa yhteyttä.

Mun lasten isänisä ei ole ollut missään tekemisissä poikansa kanssa koskaan, ja mä kirjoitin hänelle kirjeen kun meille syntyi lapsia ja kerroin lapsista, ja sanoin, etten odota tai vaadi mitään, kunhan nyt kerron että lapsenlapsia on olemassa.
Ei sieltä kuulunut koskaan mitään, en voi tietää edes sitä, menikö kirje oikeaan osoitteeseen, "isosisä" asui ulkomailla osoiterekisterin mukaan.

mulla on isosisko ja veli, en ole tavannut veljeä 20v siskon näin viimeksi jotain 15vuotta sitten..
mua on kaivellut tämä asia vuosia miksi eivät pidä yhteyttä niillä on toisensa mulle ei ole ketään :/
pyysin veljeä facebookissa kaveriksi eipä suostunut pyyntöön.
etsi sisko käsiin ja katso onko teistä ystäväksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Niin, tää ei ole kovinkaan helppoa. Toisaalta kerran se sitten vaan kirpasee...toisaalta sitten taas se kyllä kirpasee aika lujaa.

Enkä mäkään odota mitään äärimmäisen lämpimiä välejä...mutta olisi kiva edes JOLLAKIN tasolla olla tekemisissä. Vaikka kerran vuodessa soittaa tjtn.

Mun ei edes tarviis välttämättä pitää mitään yhteyttä tulevaisuudessa, riittäis et kerran saisin nähdä tai puhua. Mulla ei ole muita sisaruksia niin siksikin olisi mielenkiintoista nähdä miltä sisarpuoli näyttää. Tiedän kylläkin että hän asuu aivan toisella puolen Suomea niin tuntuu hankalalta lähteä ihan vaan kurkkaamaankaan...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Maistraatista saa virkatodistuksen kun käy hakemassa , pyytää siihen vanhemmat ja kaikki lapset, niin sieltä se sisko tai veli löytyy kaikkine tietoineen, ja voi sitten miettiä haluaako ottaa yhteyttä.

Mun lasten isänisä ei ole ollut missään tekemisissä poikansa kanssa koskaan, ja mä kirjoitin hänelle kirjeen kun meille syntyi lapsia ja kerroin lapsista, ja sanoin, etten odota tai vaadi mitään, kunhan nyt kerron että lapsenlapsia on olemassa.
Ei sieltä kuulunut koskaan mitään, en voi tietää edes sitä, menikö kirje oikeaan osoitteeseen, "isosisä" asui ulkomailla osoiterekisterin mukaan.

Kiitos vinkistä...en tiennyt että siihen virkatodistukseen saa moiset tiedot :heart:

Kyllä mun toi pitää tilata, mutta saako sen siis noinvain?

Kun aiemmin olen tilannut, niin on pitänyt esittää syy.

Mäkin olen pohtinut kirjettä, mutta sitten jos ei yhteydeottoa kuulu, niin mietin asiaa taas seuraavat 10v, että menikö perille vai ei.

Mut jos isä ei ole tunnustanut lapsekseen niin sitten varmaan ei löydy eli ei toimi ihan joka tilanteessa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mut jos isä ei ole tunnustanut lapsekseen niin sitten varmaan ei löydy eli ei toimi ihan joka tilanteessa...

On tunnustanut koska on maksanut elareita.

Alkuperäinen kirjoittaja tuntematon sisko:

Mun ei edes tarviis välttämättä pitää mitään yhteyttä tulevaisuudessa, riittäis et kerran saisin nähdä tai puhua. Mulla ei ole muita sisaruksia niin siksikin olisi mielenkiintoista nähdä miltä sisarpuoli näyttää. Tiedän kylläkin että hän asuu aivan toisella puolen Suomea niin tuntuu hankalalta lähteä ihan vaan kurkkaamaankaan...

Meilläkin on vissiin pitkä välimatka...mutta toisaalta tosiaan se jo auttais jos sais yhden puhelun puhua. Toisaalta se vois taas muodostaa uusia juttuja joita jäis pohtimaan.

Mulla on biologinen äiti jossain, lienee elossa kun en ainakaan ole saanut kutsua perunkirjoitukseen (ja vanhan adoptiolain aikaan adoptoituna olen hänen perillinen). Tiedä sit olisko sisaruksia. Viime aikoina olen kyllä miettinyt ottaisinko selvää.

Mun isosiskolla ja isoveljellä, (jotka on siis oikeastaan sisarpuolia, vaikken heitä sellaisina pidäkään) on hiukan sama juttu. Heillä on tiettävästi (ainakin) kolme nuorempaa veljeä (joista yksi on tosin vain 9kk nuorempi kuin mun veli :whistle: :/). No, isoveli oli jossain vaiheessa yhteydessä biologiseen isäänsä, mutta ei tavannut veljiään missään vaiheessa. Hän on jossain määrin ollut kiinnostunutkin siitä puolesta sukuaan, mutta isosiskoa se ei ole missään vaiheessa kiinnostanut, ei nämä pikkuveljet eikä biologinen isäkään. Ei tästä mitään apua ole, mutta ajattelin vaan siis kertoa, että näin meillä. :D

Kyllä mä ymmärrän, että on varmaan jonkinlainen kaipuukin tutustua, saada tietää minkälainen ihminen se sisko(puoli) on. Tietysti sitä varmaan toivoisi, että kyse olisi ihmisestä, jonka kanssa tulisi hyvin toimeen ja jonka kanssa sitten muodostuisi läheiset välit. Mutta toisaalta sitä varmaan miettii, että entäs jos se sisko ei välitäkään tai jos onkin niin, ettei kemiat vaan sovi yhteen tms.. Monimutkainen juttu. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Kunpa mä olisin sun isosisko. :D Mutta en taida olla. :/ :hug:

Et oo, kun sulla on väärä nimi.

Mä soitin isälle...ja nyt mulla on mun siskon nimi tiedossa. Tosin isä sanoi, että sisko on vissiin naimisissa. Jotta lieneekö vaihtanut sukunimensä?!

Mä soitin isälle...ja nyt mulla on mun siskon nimi tiedossa. Tosin isä sanoi, että sisko on vissiin naimisissa. Jotta lieneekö vaihtanut sukunimensä?!

Tästähän kehkeytyy jännitysnäytelmä. :D Monihan on esim. FB:ssa laittanut vanhankin nimensä sinne, että haussa löytyy molemmilla. :whistle: Tai ainakin olen käsittänyt, että näin voi tehdä, en ole ihan varma. :ashamed:

Tästähän kehkeytyy jännitysnäytelmä. :D Monihan on esim. FB:ssa laittanut vanhankin nimensä sinne, että haussa löytyy molemmilla. :whistle: Tai ainakin olen käsittänyt, että näin voi tehdä, en ole ihan varma. :ashamed:

Löytyi 1 osuma FB:stä.

On vaan aivan liian vanha ollakseen mun sisko :(

kai olet kaikki googletukset tehnyt jo :D

facebookista saattais tosin löytyä. Mullakin on pikkusisko, Annika nimeltään. Sama isä, eikä omaa isääni ole koskaan kiinnostanut vastata kirjeisiini tms.

Siskoni on nyt 12v

mullakin on isosisko, jota en ole nähnyt.. mutta ollaan muiden sisarusten kanssa lähetetty onnitteluviesti uudesta pienokaisesta, kun synnytti vähän sen jälkeen, kun saatiin tietää hänestä...

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Mulla on biologinen äiti jossain, lienee elossa kun en ainakaan ole saanut kutsua perunkirjoitukseen (ja vanhan adoptiolain aikaan adoptoituna olen hänen perillinen). Tiedä sit olisko sisaruksia. Viime aikoina olen kyllä miettinyt ottaisinko selvää.

Ja mun tädillä on tytär tuola jossain... tai ehkä tiedän missä.

Yhteistyössä