K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot aiemminkin palstalla miettinyt samaa asiaa? Muistelisin näin. Jos asia noin paljon vaivaa, niin ota toki yhteyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja kira:kerro isäsi etunimi!Mun isä oli Pentti.
Alkuperäinen kirjoittaja tuntematon sisko:Chef, mulla on ihan sama tilanne, isosisko jota en ole koskaan tavannut. En ole koskaan yrittänyt ottaa yhteyttä, koska oletan ettei hän edes tiedä minusta. Mutta kyllä edelleen leikittelen ajatuksella että joskus ottaisin yhteyttä. Tiedä sitten saanko koskaan aikaisiksi :/
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Niin, tää ei ole kovinkaan helppoa. Toisaalta kerran se sitten vaan kirpasee...toisaalta sitten taas se kyllä kirpasee aika lujaa.
Enkä mäkään odota mitään äärimmäisen lämpimiä välejä...mutta olisi kiva edes JOLLAKIN tasolla olla tekemisissä. Vaikka kerran vuodessa soittaa tjtn.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Maistraatista saa virkatodistuksen kun käy hakemassa , pyytää siihen vanhemmat ja kaikki lapset, niin sieltä se sisko tai veli löytyy kaikkine tietoineen, ja voi sitten miettiä haluaako ottaa yhteyttä.
Mun lasten isänisä ei ole ollut missään tekemisissä poikansa kanssa koskaan, ja mä kirjoitin hänelle kirjeen kun meille syntyi lapsia ja kerroin lapsista, ja sanoin, etten odota tai vaadi mitään, kunhan nyt kerron että lapsenlapsia on olemassa.
Ei sieltä kuulunut koskaan mitään, en voi tietää edes sitä, menikö kirje oikeaan osoitteeseen, "isosisä" asui ulkomailla osoiterekisterin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Maistraatista saa virkatodistuksen kun käy hakemassa , pyytää siihen vanhemmat ja kaikki lapset, niin sieltä se sisko tai veli löytyy kaikkine tietoineen, ja voi sitten miettiä haluaako ottaa yhteyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:Maistraatista saa virkatodistuksen kun käy hakemassa , pyytää siihen vanhemmat ja kaikki lapset, niin sieltä se sisko tai veli löytyy kaikkine tietoineen, ja voi sitten miettiä haluaako ottaa yhteyttä.
Mut jos isä ei ole tunnustanut lapsekseen niin sitten varmaan ei löydy eli ei toimi ihan joka tilanteessa...
Alkuperäinen kirjoittaja chef:On tunnustanut koska on maksanut elareita.
Alkuperäinen kirjoittaja tuntematon sisko:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Niin, tää ei ole kovinkaan helppoa. Toisaalta kerran se sitten vaan kirpasee...toisaalta sitten taas se kyllä kirpasee aika lujaa.
Enkä mäkään odota mitään äärimmäisen lämpimiä välejä...mutta olisi kiva edes JOLLAKIN tasolla olla tekemisissä. Vaikka kerran vuodessa soittaa tjtn.
Mun ei edes tarviis välttämättä pitää mitään yhteyttä tulevaisuudessa, riittäis et kerran saisin nähdä tai puhua. Mulla ei ole muita sisaruksia niin siksikin olisi mielenkiintoista nähdä miltä sisarpuoli näyttää. Tiedän kylläkin että hän asuu aivan toisella puolen Suomea niin tuntuu hankalalta lähteä ihan vaan kurkkaamaankaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kunpa mä olisin sun isosisko.Mutta en taida olla. :/ :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kunpa mä olisin sun isosisko.Mutta en taida olla. :/ :hug:
Et oo, kun sulla on väärä nimi.
Mä soitin isälle...ja nyt mulla on mun siskon nimi tiedossa. Tosin isä sanoi, että sisko on vissiin naimisissa. Jotta lieneekö vaihtanut sukunimensä?!
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kunpa mä olisin sun isosisko.Mutta en taida olla. :/ :hug:
Et oo, kun sulla on väärä nimi.
Mä soitin isälle...ja nyt mulla on mun siskon nimi tiedossa. Tosin isä sanoi, että sisko on vissiin naimisissa. Jotta lieneekö vaihtanut sukunimensä?!
Tästähän kehkeytyy jännitysnäytelmä.Monihan on esim. FB:ssa laittanut vanhankin nimensä sinne, että haussa löytyy molemmilla.
Tai ainakin olen käsittänyt, että näin voi tehdä, en ole ihan varma. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Mulla on biologinen äiti jossain, lienee elossa kun en ainakaan ole saanut kutsua perunkirjoitukseen (ja vanhan adoptiolain aikaan adoptoituna olen hänen perillinen). Tiedä sit olisko sisaruksia. Viime aikoina olen kyllä miettinyt ottaisinko selvää.