Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Tiedän tunteen :hug:
Tääl esikoinen ollu huomenna viikon mummolassa 300km päässä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Tiedän tunteen :hug:
On se vaan niin rankkaa tää äitiys joskus.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Tiedän tunteen :hug:
![]()
Äidillä rankempaa tää erossa olo kuin lapsella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sen pituinen se:Mun esikoinen laittoi tänään asuntohakemuksen. Mitenkähän ikävä mulle tulee kun se muuttaa itsenäisesti asumaan :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Tiedän tunteen :hug:
![]()
Äidillä rankempaa tää erossa olo kuin lapsella![]()
Näin uskon minäkin, poika oli nukahtanu jo yli 5 tuntia sitte, joten eipä häntä taida kovinkaan paljoa ikävä ainakaan tällä hetkellä vaivata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Tyttö soitti vasta tänään ekaa kertaa itse kun oli vähän ikävä. Ens kerralla ei varmaan soita ollenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Onko teidän lapset aina innolla menossa yökylään? Meidän pian 4v täyttävä tyttö viihtyy paremmin kuin hyvin mummolassa ja mummilassakin mutta ei haluaisi mennä yöksi. On ollut yötä kyllä mutta vain jos me emme ole mieheni kanssa olleet kotona eli ihan "muuten vaan" ei ole ollut öitä poissa kotoa koska ei ole halunnut vaikka häntä kovasti aina kyselläänkin yökylään.
Eli meneekö lapset omasta tahdostaan viikoksi mummolaan vai jäävätkö joskus vaikka itkusilmässäkin ja kuitenkin viihtyvät siellä hyvin? =)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä taidan olla ihan ainut laatuaan kun tykkään olla välillä erossa lapsista kun tiedän et ne tulee takas...