serkku oli vienyt neli vuotiaat kaksoset yökylään mummolaan

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
ovat olleet siellä ennenkin. no kahdeksan aikaan illalla tyttö oli soittanut itku silmässä, että tulkaa hakemaan kotiin, kun on niin ikävä. no lasten isä sit ajaa sinne liki sadan kilsan päähän. ja tyttö tuumaa silmät kirkkaana, että no miksi sinä isi tänne tulet. eikä ollu enää suostunut tunnustamaan, että olis ikävä ollutkaan :laugh:

:D Mie muistan ko pienenä olin tuttavaperheessä yökylässä, soitin kolme kertaa illan aikana isälle että hakea minut kottiin. No se sitte tuli hakemaan, olin menny piiloon enkä suostunu lähtemään mihinkään. Mie muistan että minua nolotti ko ne perheen muut lapset pilkkasi että olen pikkuvauva ko haluan kotia :snotty: Voi sitä surkeutta... :D

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti:
Meillä on sanottu ihan toisella kymenellä olevillekin että jos tulee oikeasti ikävä niin haetaan kyllä kotiin ( jos siis ei ihan vanhempien menoja varten mene hoitoon, vaan muuten vain).
kyllä meilläkin on haettu lapset kylästä kotiin, jos niille on ikävä tullut. siitä jos ei hae, voi käydä niin, ettei se lapsi ikinä suostukaan enää menenmään yökylään vaikka vanhemmilla olis mikä tarve saada lapset yöksi jonneki

Siis toisella kymmenellä tulee niin ikävä, että pitää lähteä kotiin? Jos ihan normaali kyläpaikka, vanhemmat kotona ja turvallista? Höh. En usko että antaisin lasteni toimia noin. siis olla kuin tuuliviiri. Jos jotain päättää niin siitä pidetäänkiinni. Valvotaan ja purraan hammasta, mutta jos on sovittu jotain, niin niin tehdään.

Yhteistyössä