Mulla on ihan kauhea matkakuume

Eikä sitä helpota yhtään se, että lueskelen matkoista ja katselen kuvia :( Harmittaa niin kovasti, että tuo Rion reissu peruuntui kuten myös Tanskan reissu :( Harmittaa paljon....argh.

Millaisia matkasuunnitelmia teillä on tänä vuonna? Kotimaassa? Ulkomailla?
 
"vieras"
Mitenkäs sun matkat noin on peruuntunu?
Mies on menossa keväällä Lontooseen ja olen miettinyt josko ottaisi meidät mukaan. Toisaalta ovat suunnitelleet menevänsä kaveriporukassa, joten en tiedä viitsinkö edes ehdottaa.
 
[QUOTE="vieras";25737754]Mitenkäs sun matkat noin on peruuntunu?
Mies on menossa keväällä Lontooseen ja olen miettinyt josko ottaisi meidät mukaan. Toisaalta ovat suunnitelleet menevänsä kaveriporukassa, joten en tiedä viitsinkö edes ehdottaa.[/QUOTE]

Tyttö eros ja sai samassa hötäkässä A-influenssan joka oli todella sitkeä. Nyt on ollut vajaan viikon terveenä mutta karnevaalit oli jo. Tanskaan ei nyt mennä kun tuo nuorin on aivan liian pieni vielä. Mutta on meillä vaihtoehdot vaikka ne ovat vain lohdutuspalkinto vain...kyllä mä niitä odotan tietenkin myös...

Mene mukaan oman kaverin kanssa ja menette omia juttuja tekemään ja mies kamujensa kanssa touhumaan...
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Tyttö eros ja sai samassa hötäkässä A-influenssan joka oli todella sitkeä. Nyt on ollut vajaan viikon terveenä mutta karnevaalit oli jo. Tanskaan ei nyt mennä kun tuo nuorin on aivan liian pieni vielä. Mutta on meillä vaihtoehdot vaikka ne ovat vain lohdutuspalkinto vain...kyllä mä niitä odotan tietenkin myös...

Mene mukaan oman kaverin kanssa ja menette omia juttuja tekemään ja mies kamujensa kanssa touhumaan...
No voih. Onneksi matkat ei matkustamalla lopu. Ensi vuoden karnevaaleille sitten. :) Oletko aiemmin ollut Riossa?

Ehkä mä jotenkin vaivihkaa miehelle ehdotan, et jos mekin lähdettäis Lontooseen. Menkööt perillä omia menojaan kaveriporukassa, mutta se matkustaminen olis jotenkin kivempaa porukalla ja hotellin etsiminen jne.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="Noo";25737861]Ihan Kanarian Inglesissä, oli muuten mainettaan parempi.
Puerto de la Cruz on edelleen suosikki Kanarialla, siellä oltiin joulukuussa.

Brasiliassa on minulle liian kuuma, tosin kyllähän siihen jotenkin kahdessa viikossa tottui.

Tarttee buukata lennot ja sitten myöhemmin hotelli.

Matkakuume on aina.[/QUOTE]

Tosiaan ei tää matkakuume kyllä matkustamalla lopu :D Tai siltä se ainakin tuntuu....
 
"vieras"
Joo niin mullaki. Prisman reissu peruuntu, ei ollu autossa pensaa. Sittariin pääsin sitte lomalle, menin pyörällä. Oli ihanan lämmin ja hyvä palvelu, join jääkylmän colan ja polkasin kottiin maitojen kera.

Ikeaan vois lähtä, ois ulkomailla tuo Ruottin Ikea. Mutta ehkä ens vuonna. Plääh.
 
[QUOTE="vieras";25737920]Joo niin mullaki. Prisman reissu peruuntu, ei ollu autossa pensaa. Sittariin pääsin sitte lomalle, menin pyörällä. Oli ihanan lämmin ja hyvä palvelu, join jääkylmän colan ja polkasin kottiin maitojen kera.

Ikeaan vois lähtä, ois ulkomailla tuo Ruottin Ikea. Mutta ehkä ens vuonna. Plääh.[/QUOTE]

:D
 
Mä haluaisin mennä Turkkiin.

Mutten voi. Kun en uskalla. Kun en osaa.

En mä ole koskaan aikuisiällä ollut ulkomailla, joten mistä mä tiedän minne mun pitää mennä. En mä ole koskaan edes lentänyt, joten mä en varmaan selviytyisi edes täällä kotimaan päässä siitä lentokoneeseen menossa.

Mistä mä tiedän mitä koneeseen saa ottaa ja mitä ei, kun vissiin kampakin on lentokoneessa joku murhausvälie ja jeesusteipillä voi rakentaa pommin tjtn.

Ja entäs sitten, kun tulen siellä kohdemaassa koneesta ulos. Minne mun pitää mennä? Missä on bussit, missä taksit ja missä hotellit? Mistä mä edes tiedän mikä on hyvä hotelli, eli minne mun kannattaa varata meille mesta.

Eikä kiinnosta mikään semmoinen pakettijuttu, jossa mennään känniläisten kanssa samassa bussissa. Hyi.

Ja miten mä osaan siellä mitään puhua, kun mä en ymmärrä turkkia, eikä turkkilaiset suomea.

Enkä mä uskalla misään liikkua, kun kuitenkin eksyn. Enkä edes tiedä missä on kivat kauppakeskukset, tai onko siellä rannoilla haita, jotka syö mut. Suomessa niitä on ihan tuolla impivaarassakin, joten varmasti on myös turkissa.

Ja mistä mä saan ruokaa. Mä olen hyvin nirso, joten kaikki erilainen safka vähän jännittää...ja sitten mä saan vatsataudin ja olen viikon sairaalassa.

Että tällasta. Ei kai sovi toi reissaaminen mulle. Pitäis saada sellainen seuralainen, joka olisi käynyt ko. maassa ennenkin (tai edes josakin maassa) jotta voisin lähteä hyvillä mielin. Muuten menee stressaamiseksi.
 
Mä haluaisin mennä Turkkiin.

Mutten voi. Kun en uskalla. Kun en osaa.

En mä ole koskaan aikuisiällä ollut ulkomailla, joten mistä mä tiedän minne mun pitää mennä. En mä ole koskaan edes lentänyt, joten mä en varmaan selviytyisi edes täällä kotimaan päässä siitä lentokoneeseen menossa.

Mistä mä tiedän mitä koneeseen saa ottaa ja mitä ei, kun vissiin kampakin on lentokoneessa joku murhausvälie ja jeesusteipillä voi rakentaa pommin tjtn.

Ja entäs sitten, kun tulen siellä kohdemaassa koneesta ulos. Minne mun pitää mennä? Missä on bussit, missä taksit ja missä hotellit? Mistä mä edes tiedän mikä on hyvä hotelli, eli minne mun kannattaa varata meille mesta.

Eikä kiinnosta mikään semmoinen pakettijuttu, jossa mennään känniläisten kanssa samassa bussissa. Hyi.

Ja miten mä osaan siellä mitään puhua, kun mä en ymmärrä turkkia, eikä turkkilaiset suomea.

Enkä mä uskalla misään liikkua, kun kuitenkin eksyn. Enkä edes tiedä missä on kivat kauppakeskukset, tai onko siellä rannoilla haita, jotka syö mut. Suomessa niitä on ihan tuolla impivaarassakin, joten varmasti on myös turkissa.

Ja mistä mä saan ruokaa. Mä olen hyvin nirso, joten kaikki erilainen safka vähän jännittää...ja sitten mä saan vatsataudin ja olen viikon sairaalassa.

Että tällasta. Ei kai sovi toi reissaaminen mulle. Pitäis saada sellainen seuralainen, joka olisi käynyt ko. maassa ennenkin (tai edes josakin maassa) jotta voisin lähteä hyvillä mielin. Muuten menee stressaamiseksi.
Sä olet kyllä niin hassu... Me aina ainakin tilataan hotellin huolehtimaan siitä, että meidät haetaan lentokentältä :) hyvin sä pärjäisit pikku jutuista huolimatta...
 
Meillä on elokuun loppuun suunnitteilla Sisilian kiertomatka 2 vkoa. Mukana n. 3kk vauva ja 3-v. esikoinen. Mun äiti tulee myös mukaan yhdeksi viikoksi. Mä rakastan Italiaa enkä malta odottaa :).
Mun mies on asunut Italiassa ja onkin halukas viemään mut kiertoajelulle Italiaan (siis kierrettäisiin kolmessa kuukaudessa ristiin rastiin)....mutta se on sitten joskus...
 
Mä haluaisin mennä Turkkiin.

Mutten voi. Kun en uskalla. Kun en osaa.

En mä ole koskaan aikuisiällä ollut ulkomailla, joten mistä mä tiedän minne mun pitää mennä. En mä ole koskaan edes lentänyt, joten mä en varmaan selviytyisi edes täällä kotimaan päässä siitä lentokoneeseen menossa.

Mistä mä tiedän mitä koneeseen saa ottaa ja mitä ei, kun vissiin kampakin on lentokoneessa joku murhausvälie ja jeesusteipillä voi rakentaa pommin tjtn.

Ja entäs sitten, kun tulen siellä kohdemaassa koneesta ulos. Minne mun pitää mennä? Missä on bussit, missä taksit ja missä hotellit? Mistä mä edes tiedän mikä on hyvä hotelli, eli minne mun kannattaa varata meille mesta.

Eikä kiinnosta mikään semmoinen pakettijuttu, jossa mennään känniläisten kanssa samassa bussissa. Hyi.

Ja miten mä osaan siellä mitään puhua, kun mä en ymmärrä turkkia, eikä turkkilaiset suomea.

Enkä mä uskalla misään liikkua, kun kuitenkin eksyn. Enkä edes tiedä missä on kivat kauppakeskukset, tai onko siellä rannoilla haita, jotka syö mut. Suomessa niitä on ihan tuolla impivaarassakin, joten varmasti on myös turkissa.

Ja mistä mä saan ruokaa. Mä olen hyvin nirso, joten kaikki erilainen safka vähän jännittää...ja sitten mä saan vatsataudin ja olen viikon sairaalassa.

Että tällasta. Ei kai sovi toi reissaaminen mulle. Pitäis saada sellainen seuralainen, joka olisi käynyt ko. maassa ennenkin (tai edes josakin maassa) jotta voisin lähteä hyvillä mielin. Muuten menee stressaamiseksi.
Lähdetään yhdessä :). Mä tulkkaan ja opastan.
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja BootyPeppi
Mun mies on asunut Italiassa ja onkin halukas viemään mut kiertoajelulle Italiaan (siis kierrettäisiin kolmessa kuukaudessa ristiin rastiin)....mutta se on sitten joskus...
Hyvältä kuulostaa :). Miksi vasta sitten joskus?
Mä en ole koskaan asunut, mutta äitini asui kymmenisen vuotta. On tullut nähtyä sitä maata kyllä paljon. Sisiliassa en ole silti koskaan käynyt, jostain hassusta syystä vaan jäänyt väliin. On kuulemma kyllä ihan erilainen kuin muu Italia, siksikin odotan kovasti.
 

Yhteistyössä