Mulla on huomisaamuna ihan unelmatyöhaastattelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voi itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"voi itku"

Vieras
Mutta..lapsilla ilmeisesti oksennustauti ja mä olen ihan varma että mäkin saan sen. Voi helv. Olo on jo sellainen että kohta lentää laatta ja pahasti. Koko suvulla se onkin jo ollut ja nyt tuli meille.

Ja toiseksi, mä olen nyt hakenut töitä niin kauan, mun alalla niitä töitä on ja ei oo ja hyviä paikkoja todella vähän. Eli sitä peetä riittää. Tää olis nyt sellanen hyväunelmapaikka ja mä en kestä jo tääkin menee sivu suun.

Ainakin kolmessa haastiksessa on käyny niin että eka haastattelija on melkein luvannut paikan mulla mutta sitten on tullut joku takasuoralta ohi. "Sä olit kyllä loistava mutta tämä joka soitti tossa extempore niin oli tehnyt tätä samaa hommaa johtotasolla sen 87 vuotta. Että todella harmi mutta jos yhtään lohduttaa niin olit ehdottomasti paras hakija ennen tätä ja hyvälle hävisit" Just joo!
Mikä on todennäköisyys että niin tapahtuu taas. Mua niin jurppii jo etukäteen.
No on ainakin kunnon syy kun tällä kertaa menetän työn, joko oksennan sen pomon päälle tai sit en pääse koko hiton tapaamiseen.

[QUOTE="voi itku";25918813]Mutta..lapsilla ilmeisesti oksennustauti ja mä olen ihan varma että mäkin saan sen. Voi helv. Olo on jo sellainen että kohta lentää laatta ja pahasti. Koko suvulla se onkin jo ollut ja nyt tuli meille.

Ja toiseksi, mä olen nyt hakenut töitä niin kauan, mun alalla niitä töitä on ja ei oo ja hyviä paikkoja todella vähän. Eli sitä peetä riittää. Tää olis nyt sellanen hyväunelmapaikka ja mä en kestä jo tääkin menee sivu suun.

Ainakin kolmessa haastiksessa on käyny niin että eka haastattelija on melkein luvannut paikan mulla mutta sitten on tullut joku takasuoralta ohi. "Sä olit kyllä loistava mutta tämä joka soitti tossa extempore niin oli tehnyt tätä samaa hommaa johtotasolla sen 87 vuotta. Että todella harmi mutta jos yhtään lohduttaa niin olit ehdottomasti paras hakija ennen tätä ja hyvälle hävisit" Just joo!
Mikä on todennäköisyys että niin tapahtuu taas. Mua niin jurppii jo etukäteen.
No on ainakin kunnon syy kun tällä kertaa menetän työn, joko oksennan sen pomon päälle tai sit en pääse koko hiton tapaamiseen.[/QUOTE]

Äläs nyt. Soita sinne työpaikkaan aamulla, selitä tilanne ja sovi uusi haastatteluaika. Ihmisiä siellä on sua vastassa :). Tsemppiä!

Kun ei onnistu uuden tapaamisen sopiminen, ne pitää haastattelut kerralla tässä kaupungissa huomenna. Muuten pääkonttori istuu muualla.
Eli toki voin sopia mutta tuskin onnistuu. Kokeilen kyllä ainakin.

Kauppaan ehtii vielä, ja monessa paikassa apteekkiinkin, joten maitohappobakteerit/gefilustuotteet kehiin ja näin ennaltaehkäisten vatsan pöpötasapaino hyvälle tasolle.

Kannattaa pestä käsiä hyvin. Ei se välttämättä tartu. Toisekseen, naissukupuoli on herkempi sellaselle joukkohysterian tyyppiselle; ts. oksutauti ei välttis oo tarttunut mutta ikään kuin sympatiasta nainen yrjöää kanssa.

Olen jo koittanut napsia maitohappobakteereja ensiavuksi jos ne vaikka auttais. Toivon niin. Ja toisaalta, jäisipä ainakin joku mielikuva haastattelijalle mikäli a)oksentaisin päälle b) saisi multa tän taudin.

Jippiai jee..
Kiipeilee seinille...

Kannattaa pestä käsiä hyvin. Ei se välttämättä tartu. Toisekseen, naissukupuoli on herkempi sellaselle joukkohysterian tyyppiselle; ts. oksutauti ei välttis oo tarttunut mutta ikään kuin sympatiasta nainen yrjöää kanssa.

Sekin on mahdollista että on korvien välissä. En epäilis yhtään. Ja kun olen muutenkin todella hermona kun tää olis just se! mitä olen etsinyt.