Miksi mulla on vieläkin ihan okso olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Vaikka pitäs mennä huomenna töihin. Mies oli ollut jo tänään töissä ja se sano, ettei ois millään jaksanut.

Oli siis oksennustauti tossa maanantaina. Tuntuu vaan, et on niin oksettava olo edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sulla on edelleen mahatauti. Ei kaikista mahataudeista parannuta päivässä.

Inhottavaa. Sain kuitenkin 3 päivää saikkuakin. :( Mies sai vaan kaksi, ehkä mä oli säälittävämmän nääkönen.

Ei kai tää nyt enää tartu työkavereihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Meillä oli 'perus-oksennustautia' ja sitten viikon päästä siitä enterorokkoa.

uaak.

Lapsella oli muutama viikko sitten, ja musta se ei parantunut kunnolla, jäi ripuli... Nyt sitten sillon maanantaina se taas oksensi ja viimesen kerran nyt tiistai-illalla taas.

Minua sattuu taas masuun vaikka luulin, että olen jo terveempi ja oksettaa. Mietin, johtuuko se päivien syömättömyydestä, vai siitä, että olen sairas yhä. :( Onneksi tää viikko ei oo töissä kovin hankala.

Mulla oli keväällä sellainen, että parannuin siitä taudista nopeasti, mutta kuvotti pitkään, kun oli vaikea aloittaa syömistä kunnolla kun oli sen pari päivää ollut lähes syömättä.

Koita syödä varovasti jotain. Ehkä se tosiaanikin johtuu vaan syömättömyydestä.

Enterorokko alkaa kurkkukivulla (tai sitten mulla on muuten vaan kurkku kipeenä) ja vatsakivulla ja kovalla kuumeella. Ainakin meidä 3 v-lle nousi ensin korkea kuume ja sitten kun kuume seuraavana päivänä alkoi laskea se alkoi valittaa suuta ja vatsaa.

Yhteistyössä