Mulla on huomenna synttärit (30v) ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
piti laittaa tekstaria, että "En juhli", kun ei kertakaikkiaan ole rahaa laittaa mihinkään tarjottavaan (kakut, keksit, sipsit, karkit). :(

Mies lupas, että hän vie mut hotelliin synttäreiden kunniaks ja koko viikon oon saanu kuulla, että kun sain 2kk:n karenssin työkkäristä (unohdin mennä ja nyt liitosta ei tuu ku joulukuussa seur.), miten oon pilannu kaiken, kun perse on auki ja ruokaan ei ole rahaa. Että ei todellakaan ole varaa mihinkään hotelleihin. Haukkuu vaan mua kokoajan.
*itkee* :headwall: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:o no on sulla mies :hug: mutta Onnea kuitenkin =) :flower:

Kiitos. Onneks haukkuu, vahvistaa jo aiemmin huomatun. Lähden lätkimään. Mun ei tartte alentua moiseen, mitä mieheltä tulee. :D

Eka haukku mua eilen ja sano sitten, että mun paikkaa on kyselty eli että olis joku toinen kiikarissa. Sitten pyörsi sanansa, mutta kyllä huomasin, kun maireesti hymyili eka, että on tosissaan. Ihan sama kuule mulle. |O :headwall:

Mulla on parempi ilman haukkujaa, alan elämään, käymään baareissa, mitä en ole 3vuoteen tehnyt. Menen töihin, tulee säännöllisyys elämään. Harrastan, kun mies hoitaa lapsia itsellään, tää akka menee kans ja varmasti on kysyntää. Perkele. |O :headwall:
:D :D :D

Yhteistyössä