V
vieras
Vieras
minne mä voisin ne lahjoittaa että tietäisin takuulla menevän oikeasti tarpeeseen enkä mihinkään perheeseen, jossa on "köyhiä" suunnilleen samoilla tuloilla kuin me? Entäpä joku ulkomaan lahjoitus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minne mä voisin ne lahjoittaa että tietäisin takuulla menevän oikeasti tarpeeseen enkä mihinkään perheeseen, jossa on "köyhiä" suunnilleen samoilla tuloilla kuin me? Entäpä joku ulkomaan lahjoitus?
Alkuperäinen kirjoittaja vantaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minne mä voisin ne lahjoittaa että tietäisin takuulla menevän oikeasti tarpeeseen enkä mihinkään perheeseen, jossa on "köyhiä" suunnilleen samoilla tuloilla kuin me? Entäpä joku ulkomaan lahjoitus?
vantaalla on neuvoloissa laatikot mihin voi viedä. Sitten ne ketkä tarvitsevat voivat siitä ottaa. Käsittääkseni myös kirkot/seurakunnat ottavat vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:meille tulisi todella tarpeeseen.. tuloina minä kotihoidontuella, mies työtön.. tutun kanssa, joilla melkein sama tilanne, voisimme ne jakaa keskenämme![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:meille tulisi todella tarpeeseen.. tuloina minä kotihoidontuella, mies työtön.. tutun kanssa, joilla melkein sama tilanne, voisimme ne jakaa keskenämme![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:meille tulisi todella tarpeeseen.. tuloina minä kotihoidontuella, mies työtön.. tutun kanssa, joilla melkein sama tilanne, voisimme ne jakaa keskenämme![]()
Paljonko teillä tulot?
Kiitos sinulle vinkistä, joka ehdotit turvakotia!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:meille tulisi todella tarpeeseen.. tuloina minä kotihoidontuella, mies työtön.. tutun kanssa, joilla melkein sama tilanne, voisimme ne jakaa keskenämme![]()
Paljonko teillä tulot?
mies saa sen peruspäivärahan ja itse kotihoitotuen, eli miulla jää käteen n. 445?, miehellä 500?
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:meille tulisi todella tarpeeseen.. tuloina minä kotihoidontuella, mies työtön.. tutun kanssa, joilla melkein sama tilanne, voisimme ne jakaa keskenämme![]()
Paljonko teillä tulot?
mies saa sen peruspäivärahan ja itse kotihoitotuen, eli miulla jää käteen n. 445?, miehellä 500?
ja lapsilisät ja sosiaalitoimisto siihen päälle
Alkuperäinen kirjoittaja v:Lahjoita uff:lle tai pelastusarmeijalle, ainakin osa menee sitten ihan köyhille. Pelastusarmeijan kirppikseltähän ostelee kyllä sekä rikkaat että köyhät.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Mutta..... oikein "köyhille" ei useinkaan lahjoitusvaatteet/käytetyt kelpaa, pieni tai keskituloiset, jotka eivät saa yhteiskunnan avustuksia, ottavat ilolla vastaan ja käyttävätkin kierrätystavaraa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Lahjoita uff:lle tai pelastusarmeijalle, ainakin osa menee sitten ihan köyhille. Pelastusarmeijan kirppikseltähän ostelee kyllä sekä rikkaat että köyhät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle pian:meille tulisi todella tarpeeseen.. tuloina minä kotihoidontuella, mies työtön.. tutun kanssa, joilla melkein sama tilanne, voisimme ne jakaa keskenämme![]()
Paljonko teillä tulot?
ja lapsilisät ja sosiaalitoimisto siihen päälle
Niinpä...eli varmasti kumminkin suht hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Mutta..... oikein "köyhille" ei useinkaan lahjoitusvaatteet/käytetyt kelpaa, pieni tai keskituloiset, jotka eivät saa yhteiskunnan avustuksia, ottavat ilolla vastaan ja käyttävätkin kierrätystavaraa.