Mulla oli suhde bloggaajan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen katkera kun tää mies valitsi sen plösön mun sijaan. Olen kostoni saanut kun kerroin bloggaajalle ettei sen täydellinen mies ole täydellinen. Lisäksi kerron sen tänne. Kyseessä täälläkin tunnettu bloggaaja. On nykyään naimisissa mutta asiasta ei ole ilmeisesti kerrottu blogiin. Tietäisittepä kuinka paljon bliggaaja on jättänyt kertomatta esim parisuhteen kunnosta.

Olen katkera kun tää mies valitsi sen plösön mun sijaan. Olen kostoni saanut kun kerroin bloggaajalle ettei sen täydellinen mies ole täydellinen. Lisäksi kerron sen tänne. Kyseessä täälläkin tunnettu bloggaaja. On nykyään naimisissa mutta asiasta ei ole ilmeisesti kerrottu blogiin. Tietäisittepä kuinka paljon bliggaaja on jättänyt kertomatta esim parisuhteen kunnosta.

Juu. Tietäisittepä! Arvaisittepa! Oooohhhhh...niiiin paljon olisi kerrottavaa. Kuitenkin se valitsi sen plösön. Voi, kunpa tietäisitte kenet! Järkyttävä määrä olisi juttuja, jotka haluaisin kertoa. Uuuuhhhh...Koettakaa vain arvailla...

Juu. Tietäisittepä! Arvaisittepa! Oooohhhhh...niiiin paljon olisi kerrottavaa. Kuitenkin se valitsi sen plösön. Voi, kunpa tietäisitte kenet! Järkyttävä määrä olisi juttuja, jotka haluaisin kertoa. Uuuuhhhh...Koettakaa vain arvailla...
Ei vittu koeteta.
Säälittävä yrityksesi paistaa taas kilsojen päähän. Mene vaikka kirjoittamaan sitä blogiasi.

" Tietäisittepä kuinka paljon bliggaaja on jättänyt kertomatta esim parisuhteen kunnosta. "

So what? Onko bloggaajilla joku yleinen velvollisuus rääpiä parisuhdettaan pohjamutia myöden julkisesti netissä? Ei ole. Ja itseasiassa se on vain järkevän ihmisen merkki, jos tajuaa olla julkaisematta ihan kaikkea jossain netissä.

Säälin bloggaajia, kun niiden lukijoina tuntuu olevan paljonkin näitä kahjoja. Jotka kuvittelee, että heillä on joku ihmeellinen oikeus tietää Pirjo Bloggarin miehen kyrvän käyräisyysastekkin, koska Pirjo kertoo blogissaan kaikkea muutakin elämästään laihdutusprojektista lokkivalaisimeen.

Eihän kukaan ole täydellinen, joten mikä oli pointtisi. Jokainen saa valita ihan itse, kenen kanssa haluaa elämänsä jakaa. Mitä se muille kuuluu?

Onko ap mainostamassa omaa blogiaan vai mikä tässä on takana?

Nonni! Yleensä mä en tääl käy muuten ku tylsää ni naureskelemas ja tälläis. Mut onhan toi aloitus nyt vähän semne et pistää naurattamaan sori nyt vain.. Ehkä me nuoret ei ymmärretä tätä. Ensinäkin kannattaa kirjoittaa sana oikein, ei se mikään bloggaaajaaja ole:D ihan blogaaja. Ja blogaaja ei ole mikään " julkkis " yms. Kuka vain voi kirjottaa nettiin omia juttujansa.

Yhteistyössä