L
Leukistinen aksolotli
Vieras
Sain mieheltä paketin, joka oli ihan hirveän painava. Toesin jo etukäteen, että se oli juossut sen takia ympäri Helsinkiä ja nähnyt sen eteen paljon vaivaa. Siinä oli sellanen keräilypakkaus Niilo Pielistä kovakantisina albumeina, siis kaikki ikinä julkaistut Niilot. Kuulemma tätä keräilypakkausta ei enää myydä suomessa missään. Se oli soitellut läpi kaikenmaailman kaupat ja lopulta divarit.
Yhdessä divarissa sanottiin, että niillä on vielä. Se ajoi sinne niin pian kuin pääsi. Ne sanoikin, että se oli juuri myyty. Sitten myyjä soitti pitkän puhelun, kysyäkseen, josko niitä olisi vielä jossain. Myyjä lupasi, että yksi ehkä on jossain, mutta ei ole varma, missä, joten se etsi sitä puoli tuntia kun mun mies odotti. Ja lopulta se löytyi! Ja nyt se on mulla, mun hyllyssä, hähää!:heart:
Ja oli mulla muutenkin ihanaa, tietty. Mut toi lahja oli huippu.
Yhdessä divarissa sanottiin, että niillä on vielä. Se ajoi sinne niin pian kuin pääsi. Ne sanoikin, että se oli juuri myyty. Sitten myyjä soitti pitkän puhelun, kysyäkseen, josko niitä olisi vielä jossain. Myyjä lupasi, että yksi ehkä on jossain, mutta ei ole varma, missä, joten se etsi sitä puoli tuntia kun mun mies odotti. Ja lopulta se löytyi! Ja nyt se on mulla, mun hyllyssä, hähää!:heart:
Ja oli mulla muutenkin ihanaa, tietty. Mut toi lahja oli huippu.