Mulla oli ihana joulu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Sain mieheltä paketin, joka oli ihan hirveän painava. Toesin jo etukäteen, että se oli juossut sen takia ympäri Helsinkiä ja nähnyt sen eteen paljon vaivaa. Siinä oli sellanen keräilypakkaus Niilo Pielistä kovakantisina albumeina, siis kaikki ikinä julkaistut Niilot. Kuulemma tätä keräilypakkausta ei enää myydä suomessa missään. Se oli soitellut läpi kaikenmaailman kaupat ja lopulta divarit.

Yhdessä divarissa sanottiin, että niillä on vielä. Se ajoi sinne niin pian kuin pääsi. Ne sanoikin, että se oli juuri myyty. Sitten myyjä soitti pitkän puhelun, kysyäkseen, josko niitä olisi vielä jossain. Myyjä lupasi, että yksi ehkä on jossain, mutta ei ole varma, missä, joten se etsi sitä puoli tuntia kun mun mies odotti. Ja lopulta se löytyi! Ja nyt se on mulla, mun hyllyssä, hähää!:heart:

Ja oli mulla muutenkin ihanaa, tietty. Mut toi lahja oli huippu.

[QUOTE="jee";22746369]Kiva kuulla! Mut kyl kaikki muu on Joulus parempaa kuin lahjat.[/QUOTE]

Ehkä sä et sanut niin hyvii lahjoja? No, ei vaan,. on joulu jokatapauksessa ihana. Mutta harvoin sitä saa NOIN kivan lahjan.:D

Mullakin oli, kaikista paras ikinä. Poika oli niin riemuissaan saadessaan joulupukin kylään ja meinasi revetä liitoksistaan kun paketista paljastui paljon haluttu junarata että musta tuntui että sydän pakahtuu. Tyttö oli taas niin suloinen joulumekossaan että olisin voinut vaan halia ja pusia sitä koko aaton... ainiin, mut niinhän mä teinkin :D

Minunkin jouluni on ollut hyvä, ja itse asiassa, jouluni jatkuu vielä.

Kohta lähdemme laulamaan "Kauneimpia Joululauluja" kirkkoon, sitten on jouluruuan aika ja sitten pariin paikkaan vielä kylään! Ja jos jaksan niin yön roikun Diskossa (kuten aiemmatkin yöt). Koville vähän ottaa mutta jouluhan on kerran vuodessa vaan =)

[QUOTE="vieras";22746455]En edes viitsinyt lukea aloituslässytystäsi, mutta olet ainoa maailmassa, kenelle EN olisi toivonut hyvää joulua.[/QUOTE]

Ookkei. No, ei sua varmaan sit lohduta sekään, et mun mielestä sun täytyy olla mielenterveydellisesti tosi huonos kuosissa, kun suollat tollasta juttua. En pysty edes loukkaantua jonkun noin sairaan "toivotuksista".:confused:

Ookkei. No, ei sua varmaan sit lohduta sekään, et mun mielestä sun täytyy olla mielenterveydellisesti tosi huonos kuosissa, kun suollat tollasta juttua. En pysty edes loukkaantua jonkun noin sairaan "toivotuksista".:confused:
Sinä et ole oikea ihminen sitä arvioimaan. Itse asiassa olen niin kyllästynyt teihin mentaalitapauksiin työssäni, että harkitsen vakavasti alan vaihtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22746548:
Ihanaa! Kiva kuulla. Entä millä tavoin sä ilahdutit miestäsi?
ä ostin sille paitoja, koska se oli vähän niinkuin toivonut uusia. Se vaikutti tyytyväiseltä, vaikka mun lahjat olikin aika tylsiä sen lahjaan verrattuna.

ä ostin sille paitoja, koska se oli vähän niinkuin toivonut uusia. Se vaikutti tyytyväiseltä, vaikka mun lahjat olikin aika tylsiä sen lahjaan verrattuna.

Ok. =) Tuo on muuten enemmän kuin mitä mä tein joulun eteen.. En ostanut miehelle tasan mitään. (Menköön kiireen ja väsymyksen piikkiin.)

Varsinkaan paitoja en voisi miehelle ostaa, koska ne jäisivät mun itseni pidettäväksi. :ashamed:

[QUOTE="vieras";22746588]Onkohan Leukistinen vetänyt liikaa ehtoollisviinejä, kun tuo kirjoitustyyli vaikuttaa siltä?[/QUOTE]

ei vaan mulla on kannetava jolla on tyhmä kirjottaa enkä jaksa nyt korjailla joten saatte lukee kjuhughtfhtdtd-kirjoitusta, varsinkin kun mulla on kirja toisessa kädessä.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22746621:
Ok. =) Tuo on muuten enemmän kuin mitä mä tein joulun eteen.. En ostanut miehelle tasan mitään. (Menköön kiireen ja väsymyksen piikkiin.)

Varsinkaan paitoja en voisi miehelle ostaa, koska ne jäisivät mun itseni pidettäväksi. :ashamed:

sun mies taitaa olla kranttu.

awww, musta on ihan älyttömän suloista kun oman rakkaan lahjan eteen nähdään tuolla tavalla vaivaa.:)
Mä sain mun parhaalta ystävältä aivan ihanan rannekellon, tietää että rakastan muumeja ja tuo kello on kuin minulle tehty, niin söpö!:heart:
Mieskin oli kyllä lahjoissaan onnistunut, vaikka aina tuskailee ettei keksi mulle mitään.

[QUOTE="vieras";22746677]Ja seli seli. Kannattaisi nyt lopettaa se kirjoittelu tänne.[/QUOTE]

en mä sun takii ainakaan viittis lopettaa yhtään mitään.

awww, musta on ihan älyttömän suloista kun oman rakkaan lahjan eteen nähdään tuolla tavalla vaivaa.:)
Mä sain mun parhaalta ystävältä aivan ihanan rannekellon, tietää että rakastan muumeja ja tuo kello on kuin minulle tehty, niin söpö!:heart:
Mieskin oli kyllä lahjoissaan onnistunut, vaikka aina tuskailee ettei keksi mulle mitään.

Hei millainen on muumikello ranteeseen, mäki haluun. Seinäkello on jo :)

[QUOTE="vieras";22746751]Meitä saattaa kuulehan olla täällä muitakin kuin minä.[/QUOTE]

jaa. minua on vain yksi, mikä on hyvä, koska silloin ei tarvitse ostaa kalliita skitsofrenialääkkeitä.

Yhteistyössä