V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko sattunut onnettomuus =(
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko sattunut onnettomuus =(
Tai olisko järkiintynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko sattunut onnettomuus =(
Tai olisko järkiintynyt?
Tää on luultavasti se oikee vaihtoehto
Alkuperäinen kirjoittaja BDT:Totuus on se että se vieraissa käynti on niin kivaa kun sillä saa sitä heiveröistä itsetuntoa koholle. Että kelpaan mä muillekin. Kyllä siinä on melkoisen itsekkäistä motiiveista kyse. Jos ei olisi, niin silloin ei tarvisi salaa nurkassa kuksia.
Itse meinasin alkaa tapaamaan yhtä vapaata miestä, vaikka itse olen naimisissa. Oli niin houkuttelevaa hetken kun se sopi juuri silloiseen mielentilaani. Mutta kun selvisin huumasta tajusin että mikä se sellainen suhde on jossa istuskellaan toisen kotona tai luikitaan hämärässä pitkin nurkkia. Intohimoa juu kunnes pitää mennä kotiin. Aivan naurettavaa.
Eikä se toinen mieskään ollut niin tyhmä sitten että olisi jäänyt päätöksiäni venttailemaan. No ainakin voi lohduttautua sillä että kiinnostun vain fiksuista miehistä. ja fiksu olin lopulta itsekin kun en moiseen salahässimiseen alentunut. Typeryyttä. Sen voi ihan mitata sillä miten hyvin suhde kestää päivänvaloa ja selvää hetkeä. En suosittele kenellekään.
Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko sattunut onnettomuus =(
Tai olisko järkiintynyt?
Miksi te ootte niin ilkeitä? Saatteko te tästä vittuilusta paljonkin irti? Hyvä elämänohje on, että jos ei ole mitään hyvää tai rakentavaa sanottavaa, on parempi vaieta.
Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko sattunut onnettomuus =(
Tai olisko järkiintynyt?
Miksi te ootte niin ilkeitä? Saatteko te tästä vittuilusta paljonkin irti? Hyvä elämänohje on, että jos ei ole mitään hyvää tai rakentavaa sanottavaa, on parempi vaieta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sääli, että niin moni aikuinen ajattelee vain itseään ja hetken huumaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko sattunut onnettomuus =(
Tai olisko järkiintynyt?
Onko pettäminen sun mielestä hyvää ja rakentavaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko sattunut onnettomuus =(
Tai olisko järkiintynyt?
Onko pettäminen sun mielestä hyvää ja rakentavaa?
Ei. mutta asiasta voi sanoa fiksusti, eikä olla moukka.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ni nyt se viestitti, kun laitoin ensin viestin, että lopetan nyt häiriköimästä... tää oli kolmas viesti multa tapaamisen jälkeen. Sit se vastas ja viesti alkoi sanoilla "katoppa ku" ajattelin, että tosi lupavaa... kertoi puhelimen tippuneen taskusta, kun oli lähtenyt tapaamisesta... olis siis moottoripyörällä liikentees. Tänään oli kuulemma saanut uuden sim kortin, mutta ei ollut mun numeroa ja mun viestit oli siinä vanhassa puhelimes.... lisäks sanoi, että olis tänään laittanut sähköpostia.... nyt pommittaa viesteil koko ajan, mut mä mökötän enkä vastaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täh:jos sen puhelin on siis pudonnut jonnekin niin eihän se edes voi tietää että olet laittanut viestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:jos sen puhelin on siis pudonnut jonnekin niin eihän se edes voi tietää että olet laittanut viestejä.
Mistäs se sun numeron sai, jos kerran puhelin kadoksissa??????Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja täh:jos sen puhelin on siis pudonnut jonnekin niin eihän se edes voi tietää että olet laittanut viestejä.
laitoin sille tänään siis viestin, että en enää viestittele ja lopetan häiriköinninei se sitä siis tietänytkään. Nyt se on tunnin aikana laittanut varmaan 20 viestiä, kun huomas että mä olin vähän mököpäällä, kun se ei ollut vastaillut...
Alkuperäinen kirjoittaja Häh...:Mistäs se sun numeron sai, jos kerran puhelin kadoksissa??????Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja täh:jos sen puhelin on siis pudonnut jonnekin niin eihän se edes voi tietää että olet laittanut viestejä.
laitoin sille tänään siis viestin, että en enää viestittele ja lopetan häiriköinninei se sitä siis tietänytkään. Nyt se on tunnin aikana laittanut varmaan 20 viestiä, kun huomas että mä olin vähän mököpäällä, kun se ei ollut vastaillut...
Alkuperäinen kirjoittaja täh:sanoit että se viestitti kun sä sanoit ensin ettet enää häiriköi. Eihän se sitäkään viestiä voinut nähdä jos sen puhelin on pudonnut.
Ja mista sä sille mussutat kun se ei kerran ole nähnyt sun viestejäs?