Mulla ois yks kestovaippa...

  • Viestiketjun aloittaja haisuli
  • Ensimmäinen viesti
Juu, ei netin kautta oikeen oo järkevää ostaa ku postikulut tulis nii suuriks. Mut noi mitkä mä oon lahjotuksina saanu ni on ollu likeltä ja oon hakenu. Nytkin ite asiassa kaverin sisko sai äp:sta noita ja tää mun kaveri kysy josko mä haluisin ne kun tää sisko ei aio kestoilla lapsellaan. Kieltäydyin kohteliaasti kun meillä tuo jässikkä ois jo liian iso niihin ja toisekseen, mun mielestä ne on aika huonoja vaippoja. Eli en halunnu niit enempiä nurkkiin pölyttymään vaikka kuin olivat uusia.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Juu, ei postin kautta oikeen oo järkevää ostaa ku postikulut tulis nii suuriks. Mut noi mitkä mä oon lahjotuksina saanu ni on ollu likeltä ja oon hakenu. Nytkin ite asiassa kaverin sisko sai äp:ssä noita ja tää mun kaveri kysy josko mä haluisin ne kun tää sisko ei aio kestoilla lapsellaan. Kieltäydyin kohteliaasti kun meillä tuo jässikkä ois jo liian iso niihin ja toisekseen, mun mielestä ne on aika huonoja vaippoja. Eli en halunnu niit enempiä nurkkiin pölyttymään vaikka kuin olivat uusia.
minä taas maksaisin postikulut ilomielin jos muuten ilmaiseksi saisin. minulla ei vaan ikävä kyllä ole tuttuja joille lapsia tulossa
 
nel
huutonetissä olen myynyt kaikki äp vaipat, isosta setistä sain 22e
yksittäisistä 8-10e

livekirpparilla saa vain murto-osan

minusta nykyinen äp vaippa on ihan hyvä vastasyntyneellä
se v. 2006 vaippa oli huonompi
 
haisuli
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
sallin sun nauraa:)
Varmasti joku hurahtanu ton ostaa 10 ekillä.
Aattele ny uusi,
miten joku vauvalle laittaa käytetyn vaippasession.

LAITTAISKO JOKU MAMMA KIRPPARILTA OSTETUT KÄYTETYT PIKKARIT ITELLEEN.
En ihan hevillä usko.
Ai että kestovaippoja ei käytettyinä ostettais ja käytettäis sit uudelleen :LOL: :LOL: Voi jestas siun kanssais.. Meil ainakin on PESUkone, joka PESEE ne vaipat puhtaiksi.
muaki naurattaa moiset, käytätkö ite käytettyjä pikkareita itelles?
 
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
muaki naurattaa moiset, käytätkö ite käytettyjä pikkareita itelles?
En koska niitä saa niin halvalla uusiakin. Vaipat on hieman eri asia. Ja niihin ei kyllä mitään saastaa jää 90 keittopesun jälkeen. Miksei siis ostaa kestoja käytettynä? Varsinkin kun siten voi koittaa halvemmalla useampia malleja ja todeta, mikä käy omalle lapselle. Ja siks toisekseen, käytettynä kestot on parempia siinäkin suhteessa, että ne on jo valmiiks hyvässä imussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
sallin sun nauraa:)
Varmasti joku hurahtanu ton ostaa 10 ekillä.
Aattele ny uusi,
miten joku vauvalle laittaa käytetyn vaippasession.

LAITTAISKO JOKU MAMMA KIRPPARILTA OSTETUT KÄYTETYT PIKKARIT ITELLEEN.
En ihan hevillä usko.
Ai että kestovaippoja ei käytettyinä ostettais ja käytettäis sit uudelleen :LOL: :LOL: Voi jestas siun kanssais.. Meil ainakin on PESUkone, joka PESEE ne vaipat puhtaiksi.
muaki naurattaa moiset, käytätkö ite käytettyjä pikkareita itelles?
Aikuisen naisen pikkareihin on saattanut olla kosketuksissa valkovuoto, kuukautisveri, kuppa ja ehkä 6 muutakin kaveria.

Vauvan vaipassa vain vauvan pissa ja kakka.

Etkö todellakaan ymmärrä eroa vai leikitkö vain tyhmää?
 
vieras
Mun mielestä se äp:n vaippa oli tosi toimiva meidän pojalle. Tykkäsin kovasti ja olin kiitollinen, kun sain toisenkin samanlaisen kaverilta.

Olen tehnyt suurimman osan vaipoista itse mutta olen myös ostanut muutamia käytettyinä kaverilta, jolla on vähän vanhempi lapsi eli vaipat eivät ole olleet vuosia kaapissa jemmassa. Olen maksanut kaverille noin 30-50% uuden hinnasta, riippuen vaipan kunnosta. Osa on kyllä ollut ihan uuden veroisia, koska oikein käytettyinä ja pestyinä laadukkaat vaipat pysyvät hyvänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
mä kävin sen tuolt kaapin ylhäältä hakaseen ja näyttää olevan ImseVimse diaper cover newborn 3-6 kg, elikkäs täs on vaippahousut soft sekä flanellivaippa.
noi merkit on vielä paikallaan,siis käyttämätön.

Ja sen verran viel et ku sen jossain myyn niin 10 ekiä siitä saan :)
Tuskin tuosta missä on 1 vaippa + kuoret,siitä uudemmasta paketista kyllä missä on useampia vaippoja.

 
Onko täällä kokemusta tämän vuoden pakkauksesta näillä joiden mielestä äp kestovaipat on huonoja?ne ei kuulemma ole samaa merkkiä tänä vuonna ja niitä oli tossa pakkauksessa nyt 4 mukana koska ne oli olleet niin suosittuja.Kun ihmetyttää vaan, että miten ne nyt just niissä säästäisi kun kaikki vaatteet kuitenkin on hyvälaatusia ja merkkituotteita.
 
Luumu
Tuo aloittajan tarkoittama vaippa taitaa olla juuri tuossa -06 vuoden pakkauksessa. ja se ON huono. Ei nuo Imse Vimsetkään, (mitä on tän ja viime vuoden pakkauksissa) parhaasta päästä ole imuteholtaa, kuori kyllä on hyvä. Tuo Imsen nb-koko on vielä aivan turkasen pieni. Se isompi koko Imseltä on mun mielestä parempi.

Kelpais mullekin silti nuokin vaipat, jos ilmatteeksi tai parilla eurolla sais, enempää en maksaisi, koska käy kuitenkin tosi vähän aikaa, eikä uutenakaan ole kovin kallis.
 

Yhteistyössä