Ne on pahimmat.Tää on totta. Mutta pahinta kaikista on ne vilkkuvat valot. Argggh!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne on pahimmat.Tää on totta. Mutta pahinta kaikista on ne vilkkuvat valot. Argggh!![]()
Sun onneksi se oranssi on taas muodissa. Kipi kipi kauppaan siitä.Niin on
Ihanaa, kun paperitähti on löytynyt uudestaan. Itse toivon löytäväni sellaisen lämpimän oranssinpunaisen tähden, semmonen oli joka joulu kauniina loistamassa olohuoneen ikkunassa kun olin pieni...mutta löytyy jos on löytyäkseen. Ei närästytä jos jään ilman
Pihalla on ulkovalot. Ja niitä kynttilälyhtyjä heti ekalta ulkorappuselta alkaen. Meinasin laittaa keittiön ikkunaan tähti-ledikynttilät mutta tyttö ryöväs ne, halus tunnelmavalokseen sänkynsä yläpuolelle. Sai valonsa
Katotaan nyt mitä laitetaan ja mihin. Uutta en meinaa - ainakaan nyt- hankkia vaan mennään näillä olemassaolevilla. Viimeistään loppiaisena kuitenkin siunailen että "..kuka kummanen on haalinut näin paljon tätä sälää ja oliko ihan pakko nuin laittaa ja ens vuonna en sitten kyllä...!"..
![]()
(Tähän pitäisi keksiä jotain diplomaattista, niin että oma mielipide tulee esille vähintää rivien välistä mutta että palstalaiseenkin säilyy asialliset välitOnko kaksi ovikoristetta liikaa?
T. Mauton
Oli ihanan tunnelmallinen kirjoitus. Teillä puskee tunnelmaa ilman muodin oikkujakin.Niin on
Ihanaa, kun paperitähti on löytynyt uudestaan. Itse toivon löytäväni sellaisen lämpimän oranssinpunaisen tähden, semmonen oli joka joulu kauniina loistamassa olohuoneen ikkunassa kun olin pieni...mutta löytyy jos on löytyäkseen. Ei närästytä jos jään ilman
Pihalla on ulkovalot. Ja niitä kynttilälyhtyjä heti ekalta ulkorappuselta alkaen. Meinasin laittaa keittiön ikkunaan tähti-ledikynttilät mutta tyttö ryöväs ne, halus tunnelmavalokseen sänkynsä yläpuolelle. Sai valonsa
Katotaan nyt mitä laitetaan ja mihin. Uutta en meinaa - ainakaan nyt- hankkia vaan mennään näillä olemassaolevilla. Viimeistään loppiaisena kuitenkin siunailen että "..kuka kummanen on haalinut näin paljon tätä sälää ja oliko ihan pakko nuin laittaa ja ens vuonna en sitten kyllä...!"..
![]()
Ai on vaiSun onneksi se oranssi on taas muodissa. Kipi kipi kauppaan siitä.
Näyttää kieltä(Tähän pitäisi keksiä jotain diplomaattista, niin että oma mielipide tulee esille vähintää rivien välistä mutta että palstalaiseenkin säilyy asialliset välit)
Kahdessa lehdessä jo nähnyt kuvan oranssista tähdestä.Ai on vai? Katos vaan...pitänee sitten valpastua, omilla silmillä kun en ole moista bongannut..
No ihan varmasti kuule tunnelmaa pukkaaOli ihanan tunnelmallinen kirjoitus. Teillä puskee tunnelmaa ilman muodin oikkujakin.![]()
Jahas! Mutta mä en provosoidu.Näyttää kieltä![]()
![]()
Pukki saa pitkät. Ostan itse joululahjat. Näyttää kieltä.Jahas! Mutta mä en provosoidu.
Sanonpahan vaan että pukki kiertää kaukaa, järkyttyneenä, ovet jossa on 2 koristetta.![]()
Oi, niin muuten olisHimmeli olisi kiva.
Harjaa se kielesi edes, on viimeisen vuorokauden maidot ja piimät semmosena katteena.Pukki saa pitkät. Ostan itse joululahjat. Näyttää kieltä.
Mä väkersin joskus oljesta kanssa niitä pieniä himmelikuutioita, mut aina se olki halkesi. Mut hinku jäi tehdä himmeli. Ehkä joskus...Oi, niin muuten olis!
Mutta kits ihan valmiiks paskarreltuna...jotensakin tuoreessa muistissa on kun äitini kanssa väkersimme himmeliä ja se hankkimamme olkinippu hupeni jotenkin käsittämättömän nopeesti kun "...jaa...ei nää oikein nyt sovi...onko nää väärän kokoiset palaset...joo, leikataas uusiks.."
Ei siitä himmelistä nyt niin isoa tullut kuin siinä sanomalehden sivulla koreili mutta tuli kiva kumminkin...ja äiti vannoi ettei ikinäkoskaan enää
...
Se yksi riittikin ihan loppuun asti![]()
Kuuluu normaaliin hampaidenpesurutiiniin kuten ienrajojen putsaaminenkin.Harjaa se kielesi edes, on viimeisen vuorokauden maidot ja piimät semmosena katteena.![]()
![]()
Ei ei ei ja ei!Kahdessa lehdessä jo nähnyt kuvan oranssista tähdestä.
Tee lastenversio eli mehupilleistä.Mä väkersin joskus oljesta kanssa niitä pieniä himmelikuutioita, mut aina se olki halkesi. Mut hinku jäi tehdä himmeli. Ehkä joskus...![]()
Mäkin oon aina putsannu ienrajat, mut nyt ne on alkanu vähän liiasta jynssäämisestä vetäytyä.Kuuluu normaaliin hampaidenpesurutiiniin kuten ienrajojen putsaaminenkin.
![]()
Ne on vähän wt-himmeleitä...tiedän että jotkut harrastaa niitä.Tee lastenversio eli mehupilleistä.
Mä kanssa mietin että joillakin se koristelu ei oo koristelua, vaan rumentamista. Viskataan joku räikeän värinen valoketju vähän sinne päin -muotoon johonki pensaaseen. Nice.vilkkuvat värivalot pitäisi kieltää lailla.
ja sitten se kun jotkut vaan laittaa, roiskaisee ne valot miten sattuu sinne puskaan ja sitten se näyttää pimeässä tyhmälle sekasotkulle.
ne täytyy a s e t e l l a sinne nätisti.
Mä kanssa mietin että joillakin se koristelu ei oo koristelua, vaan rumentamista. Viskataan joku räikeän värinen valoketju vähän sinne päin -muotoon johonki pensaaseen. Nice.
Ne on pahimmat.
Olisivatko nämä Bolognan kaupungin jouluvalot ehkä häiritsevämmät?
![]()
![]()