[QUOTE="vieras";22656887]Kerran joku valitti toiselle facebookissa, ettei jaksa lukea aina positiivisia päivityksiä?!?! [/QUOTE]
No tuo on jo törkeetä
Ilmeisesti kommentoijan oma elämä niin surkeeta että toivois sitä samaa vähän muillekin?
Mun mielestä on ihan ok valittaa väsymystään.. vaikka olis vaan se 1 lapsi tai sitten 10 lasta, miten vaan. Mulla ei oo kuin 1 ja silti olen fb:ssa uskaltanut valittaa
Kyllä se yksikin voi kiitettävästi saada äidin uupumaan jos yöunet on huonot tai niitä ei käytännössä ole äidillä ollenkaan.
Se mikä mua kuitenkin päivityksissä ärsyttää on se että jos AINA pitää valittaa jostain. Esim. mun yksi kaveri valittaa ihan aina, sillä ei oo koskaan mitään positiivista tai edes neutraalia statusta. En oo varmaan koskaan voinu tykätä mistään sen päivityksestä kun ne on semmosia..
Nytkin sillä oli jotain että kun on ollu niin paska vuosi ja toivottavasti ensi vuonna edes vähän olis jotain hyvää.. Vaikka oikeesti se on tänä vuonna esim. löytänyt sen elämänsä rakkauden :O Ja ollut paljonkin hyviä asioita, mutta noista päivityksestä aika hyvin näkee miten perusnegatiivinen tää kaveri on ihan oikeassakin elämässä