Mulla menis hermo lastalla&mikrokuituliinalla moppaamiseen

vierailija
Minusta tuo rättihomma vaikuttaa tehokkaalta. Vaatii hieman enemmän taitoa kuin jotkut tähän ketjuun linkatut ratkaisut, mutta sisältää paljon enemmän puhdistavaa pinta-alaa. Kyllä mä kallistun siivoojan asiantuntemukseen tässä asiassa.
 
Minusta tuo rättihomma vaikuttaa tehokkaalta. Vaatii hieman enemmän taitoa kuin jotkut tähän ketjuun linkatut ratkaisut, mutta sisältää paljon enemmän puhdistavaa pinta-alaa. Kyllä mä kallistun siivoojan asiantuntemukseen tässä asiassa.
Okei, mulla on 27v. kokemus alalta ja ammattitutkinto. Mun linkittämät välineet ovat käytössä ammattisiivouksessa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä on lautalattia ja niiden lautojen välissä sellaiset raot. Ei auta pyyhkiä nihkeällä kun murut ja pöly ym on niissä raoissa :( Muuten tykkäisin kokeilla Aurin siivoustyyliä.
 
vierailija

Siis tuo on yleistymään päin, että vedetään teräväkuivaimen päälle pelkkä rätti.
ostin pikku pakastepussin klipsut kiinnitystävarten

Se rätti vaan ei pysy sen mokoman lastan päällä, ja joku parisängyn alusen moppaaminen olis täyttä tuskaa.
Mä tykkään että se moppi pysyy siinä kiinni, eikä mun tartte käyttää energiaani siihen moppaustekniikkaan vain sen takia, jotta se rätti pysyis paikallaan.

Tuoki Auri nysvää sen saman kohdan kanssa ties kuinka kauan.

Ja sekin ärsyttää kun aina toi muikkeli on jossain narutopissa.
 
Mä katsoin haastattelun tuosta Aurista ja aattelin ensin että onpa rasittava eukko, mutta kun se sanoi tekevänsä masennuspotilaiden kämpän siivouksia jopa ulkomaille asti, niin mun arvostus nousi.(y) Ja se oikeesti rakastaa siivoamista.
 

Yhteistyössä