Mulla menee nyt lujaa

hankala tilanne,mutta jos liittonne on ohi kuten sanot on ehkä aika mennä eteenpäin,ja katsoa josko elämä antaisi sinulle kaipaamasi ja ansaitsemasi onnen tämän ihastuksesi kanssa.rohkeutta sinulle

Ap, nyt ota itseäs niskasta kiinni ja tee asialle jotain. Elämä valuu hukkaan jahkaillessa! Ihastuksesi ei tiedä tunteistasi, koska et ole hänelle kertonut/osoittanut! Jos et halua jatkaa miehesi kanssa niin hae eroa, tuo tilanne tuskin on kummallekaan teistä kovin tyydyttävä. Tuskin kukaan täällä ainakaan kaataa kakkaa niskaan, tee rohkeasti omaa elämääsi koskevat ratkaisut! Hyvää jatkoa! :)

Ihastuminen on ihanaa. Minulla on kausia, että ihastun jatkuvasti. Nyt ei taas mitään, mutta kevät varmasti saa taas olon ja tuntet piristymään. Vaikka olisi varattu, saa kai ihastua ja nauttia ihstumisen tunteesta. Ei tarvitse edetä sen pidemmälle. Ihastuksen kohteen ei tarvitse edes koskaan saada tietää mitään!

Mua pelottaa vain kovin. Mistä tietää että mies vaihtamalla paranee? mitä jos ne kaikki on samanlaisia sikoja jotka satuttavat ja kohtelevat kuin jotain orjaa??

en uskalla luottaa enää kehenkään mieheen... mua on satutettu jo aivan liikaa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
senpä takia sinun pitääkin ottaa se ratkaiseva askel.parempi se on yksinkin kuin satuttavassa suhteessa.

eli päräytänkö vain eropaperin ukolle eteen vai kerronko asiasta etukäteen?
olen siitä jo välillä maininnut ja otti ihan hirveet raivarit...
:|

no tuohon en voi vastata,mutta itsestäni tiedän mitä on elää vuosikaudet tuhoon tuomitussa suhteessa.itse yritin lasten takia,kunnes lapsetkin alkoi oirehtia niin voimakkaasti,että ymmärsin viimein lähteä.katunut olen vain sitä etten lähtenyt aiemmin.itse tiedät teidän tilanteen,mutta sinulla on oikeus onnelliseen elämään.eikä sinun tule uhrata omaa hyvinvointiasi muiden vuoksi

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
no tuohon en voi vastata,mutta itsestäni tiedän mitä on elää vuosikaudet tuhoon tuomitussa suhteessa.itse yritin lasten takia,kunnes lapsetkin alkoi oirehtia niin voimakkaasti,että ymmärsin viimein lähteä.katunut olen vain sitä etten lähtenyt aiemmin.itse tiedät teidän tilanteen,mutta sinulla on oikeus onnelliseen elämään.eikä sinun tule uhrata omaa hyvinvointiasi muiden vuoksi

Milla lailla oirehtivat lapset? meillä ovat koko ajan kiukkuisia, eivät jää ukon kaa kuin pieniksi hetkiksi, raivoovat ihan pikkuasioistakin... taiankin viiä tän jutun nyt loppuun asti :|

moi.en pystynyt illalla enää jatkaa kirjoittelua,toivottavasti huomaat vastauksen.
lapseni olivat kouluikäisiä,kun viimein lähdin.lapset eivät koskaan halunneet jäädä isän kanssa.hän teki vuorotöitä ja hänen töissä ollessaan kaikki oli hyvin,mutta kun hän oli kotona mikään ei toiminut.tyttö oirehti lähinnä vetäytymällä omiin oloihinsa,itkuisuudella,painajaisilla,ja sattuipa muutama yö kastelukin.pojat käytöshäiriöin.
lapset olivat toisiaan kohtaan agressiivisia ja riidanhakuisia.myös koulusta alkoi tulla palautetta muuttuneesta käytöksestä,ja suoritustason alenemisesta.
ero päätöksen tehtyäni ja asuntohakemuksen jätettyäni jouduimme paikkakuntamme asuntopulan takia asumaan yhdessä joitakin kuukausia,mutta lasten oireilu loppui heti kun kerroin että muutamme kun asunto löytyy.päivittäin he kysyivät joko muutetaan.näin ahdistavaa heillä oli.
en tokikaan suosittele sinua eroamaan.itse tiedät perheesi tilanteen,mutta kyllä lapsille on parempi huolehtivat vanhemmat eri osotteissa,kuin jatkuvassa ristiriita tilanteessa eläminen jossa lapset jäävät aikuisten riitojen varjoon.
koitahan jaksella

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Minkä yhen näit tänään, Elämänlähde?

No mun ihastuksen kohteen, aivan mahtavan söpön ja ihanan miehen... aahh
:p

Etkö sä just tiossa aloituksessa maininnut, että sulla on mies???? :o

Joo mulla on ukko jonka kans on kaksi lasta ja sit mulla on ihastuskohde, meillä mennee ukon kaa päin pyllyä ja ero on lähellä...

Eikö olis ihan reilua ottaa se ero ensin ennen kuin alkaa uusia tiirailemaan :/ ?

siis just tää ärsyttää... ukot saa kyllä tiirailla ja tehä mitä vaan ja niille ei sanota noin ja sit kun mä olen moneen vuoteen onnellinen niin mulle mesotaan erosta.. ja olen menossa tekee eropaperit heti kun on vapaapvä. :headwall: :headwall: :headwall:
tiedän tunteen :hug:

Yhteistyössä