N
niinpä
Vieras
hankala tilanne,mutta jos liittonne on ohi kuten sanot on ehkä aika mennä eteenpäin,ja katsoa josko elämä antaisi sinulle kaipaamasi ja ansaitsemasi onnen tämän ihastuksesi kanssa.rohkeutta sinulle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:senpä takia sinun pitääkin ottaa se ratkaiseva askel.parempi se on yksinkin kuin satuttavassa suhteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:no tuohon en voi vastata,mutta itsestäni tiedän mitä on elää vuosikaudet tuhoon tuomitussa suhteessa.itse yritin lasten takia,kunnes lapsetkin alkoi oirehtia niin voimakkaasti,että ymmärsin viimein lähteä.katunut olen vain sitä etten lähtenyt aiemmin.itse tiedät teidän tilanteen,mutta sinulla on oikeus onnelliseen elämään.eikä sinun tule uhrata omaa hyvinvointiasi muiden vuoksi
tiedän tunteen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja liisa:Minkä yhen näit tänään, Elämänlähde?
No mun ihastuksen kohteen, aivan mahtavan söpön ja ihanan miehen... aahh
![]()
Etkö sä just tiossa aloituksessa maininnut, että sulla on mies????![]()
Joo mulla on ukko jonka kans on kaksi lasta ja sit mulla on ihastuskohde, meillä mennee ukon kaa päin pyllyä ja ero on lähellä...
Eikö olis ihan reilua ottaa se ero ensin ennen kuin alkaa uusia tiirailemaan :/ ?
siis just tää ärsyttää... ukot saa kyllä tiirailla ja tehä mitä vaan ja niille ei sanota noin ja sit kun mä olen moneen vuoteen onnellinen niin mulle mesotaan erosta.. ja olen menossa tekee eropaperit heti kun on vapaapvä. :headwall: :headwall: :headwall: