Mulla menee hermo ton miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana tällä kertaa

Vieras
Tänään oli puhe, että mies menee aamulla ensin töihin ja sitten lähdetään erämessuille. No mies lähti töihin ja minä sanoin, että menen käymään keskustassa pojan kanssa, eikä mies siihen mitään sanonut. Pojalla oli päikkyjen aika silloin.
No mulla oli laukussa puhelin, enkä sitten kuullut sen soivat, oli yrittänyt soittaa 2 kertaa ja huomasin sen 15 minuuttia sen jälkeen kun viimeinen puhelu oli tullut ja yritin soittaa takaisin, niin ei suostunut vastaamaan vaan katkaisi puhelun.
Tulin kotiin ja aina välillä yritin soittaa, mutta aina katkaisi. Tein tuossa ruokaa ja mitä nyt kaikkea täällä kotona voi tehdä, laitoin jopa viestin miehelle, että mennäänkö me nyt sitten messuille vai teenkö ensin ruokaa ja ei siihenkään vastannut.
Nyt sitten äsken tuli kotiin ja on naama nurinpäin eikä suostu puhumaan, kun totesin, että lähdetäänkö kohta, niin siihen vaan totesi, että turha sitä enää on mihinkään mennä, messut on 18 asti ja meiltä on sinne 10 minuutin ajomatka, että ehdittäisiin ihan hyvin.

Mies kuvittelee että mä kannan tota puhelinta koko ajan mukana ja mun pitäisi sen mielestä vastata heti kun hän soittaa, mutta hänen ei tarvitse koskaan vastata jos minä soitan vaan vastaa jos huvittaa.

Yhteistyössä