Mulla lähtee järki!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa

Vieras
Tuon pojan kanssa!!! Mun järki ihan oikeasti lähtee kohta!!! Ihan kamalan ärsyttävä ihminen!!! Tuntuu että ei jaksa enää katella koko ihmistä!!! Heitin äsken murot seinään..en voinut enää muuta ja menin makkariin istumaan..ei voinut muuta, tuntuu että pää hajoaa. Ärsyttää ihan tahallaan, huutaa koko ajan jotain kuin oisi josssain hemmetin hotellissa ja nauraa ivallista naurua jne. Ei jaksa, ja kohta alkaa kesäloma!!! Miten mä selviän?! Joo ja 9v.

Rauhoitu hyvä ihminen. Nyt itseäsi niskasta kiinni ja mieti mistä tuollainen käytös voi johtua. Ja huonosta käyttäytymisestä annat pojallesi sanktioo etkä ala heitteleleen muroja seinille. Sinä olet aikuinen ja jos tilanne menee tuohon niin mitä kohta joudut heitteleen kun poikasi vaan lisää panoksia. Pistä nyt stoppi ennenkun pahenee.

Tiedän kyllä mikä pojalla on, ADHD. Tää on ollu tällasta jo pitkään ja mun jaksaminen alkaa loppumaan ihan tosissaan. Mikään ei auta, aina samaa vaan..huoh..ja kesä alkaa..jee!

Taitaa kaikki koululaiset olla hepulissa toukokuun vikat viikot. ADHD lapselle nuo rennot ja poikkeavat koulupäivät ovat kaikkein kamalimpia, koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu. Kyllä se siitä rauhoittuu kun saatte oma lomarytminne.

Eiköhän se ole parempi että heitän ne murot seinään kun kerta kaikkiaan tuntuu että nyt riittää kuin se että alan pojalle huutamaan ja meuhkaamaan täysillä??!!! Joka päivä kun yrität kuule jaksaa ja olla pojan kanssa ja selvitä näistä aamuista ja muusta edes jotenkin niin kyllä siinä äidin jaksaminen on aika '***keleen kovilla!!!!!!

Asian vierestä kommentoin; meillä on koira jolla on ADHD...! Oletko yh? Onko tukiverkkoa? Ajattelin et oletko sinä pojan kanssa 24/7 saatko pojalle hoitajaa tai hoitopaikkaa et voit itse hengähtää. Sossusta tukiperhe, mieskaveri pojalle. Mun näkökanta on mielumin murot seinällä kun muksu ;)

Täällä kohtalotoveri. Ensin raivoan päivät ja illat itken sitä, että olis pitänut jaksaa paremmin ja hillitä itsensä. Eilen rupesin itkemään,niin poika vähän siitä säikähti. Pahinta on se, ettei se ole sen itsensä vika, että on sellainen. Mutta kun ei aina vaan jaksa asennoitua niin.

Jaksamisia, parempi käydä tosiaan täällä purkamassa tai heitellä muroja kuin käydä lapseen käsiksi. Niitäkin tyyppejä on, vaikka kuinka olisi adhd. Kuulostaa siltä että kaipaisit itsekin vähän lomaa. Olisiko mitään mahdollisuutta päästä lataamaan akkuja edes vähäksi aikaa? Lapselle vahti esim MLL:tä?

AdHD murrosikää odotellessa olisi hyvä kehittää omia lehmänhermojaan vielä lisää, koska 9v on vielä alkusoitto. Tietysti yksi keino olisi tarkistaa lääkitys että onko ihan kohdallaan, siitä on myös moni saanut apua ja myös karsimalla sokerin lapsen ruokavaliosta. Tsemppiä.

Yhteistyössä