Mulla kiehuu noi puhelut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Olen nyt viikon verran ollut vastaamatta KAIKKIIn tuntemattomiin numeroihin plus kaikkiin missä näkyy vaan numero enkä tie ketä on.

*puhelin soi koko ajan*

En jaksa enään kaupustelijoita ym.ym.työhönkin liittyvää kaupustelua tulee yrittäjälle normi lehtityrkyttäjien lisäksi.

Mulla on puhelimessa vastaaja ,jos on jotain tähdellistä jätätte sinne viestin,onko selvä? :kieh:

Mä vaihdoin eilen itelleni salaisen numeron ja on kieltämättä ihanaa kun tietää et turhia puheluita ei nyt tule,mut kieltämättä se vituttaa kun ite yritän jollekkin soittaa ja näkyy tuo tunt.numero heti ajatellaan et on lehtikauppias asialla vaikka se todellisuudessa olenkin minä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä vaihdoin eilen itelleni salaisen numeron ja on kieltämättä ihanaa kun tietää et turhia puheluita ei nyt tule,mut kieltämättä se vituttaa kun ite yritän jollekkin soittaa ja näkyy tuo tunt.numero heti ajatellaan et on lehtikauppias asialla vaikka se todellisuudessa olenkin minä.. :whistle:

Tekis niin mieli vaihtaa kyllä numero.pitäiskö.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:

Tekis niin mieli vaihtaa kyllä numero.pitäiskö.. :snotty:
Jos siltä tuntuu.. =)

Yhteistyössä