T
Turkilmas
Vieras
Kun täällä kyseltiin että mitä täytteeksi kääretorttuun...
No nyt mies soitti että sen kaveri tulee kylään käymään tänään ja että onko meillä jotain kaffepöytään. Pyysin sitten hakemaan ananasrahkavärkit kaupasta ja teen ananasrahkalla täytettyä kääretorttua
.
Tossa toisessa ketjussa kirjoitinkin etten ole koskaan tuollaista maistanut, mut nyt tekee NIIN mieli sellaista että pakkohan sitä on saada :saint: .
No nyt mies soitti että sen kaveri tulee kylään käymään tänään ja että onko meillä jotain kaffepöytään. Pyysin sitten hakemaan ananasrahkavärkit kaupasta ja teen ananasrahkalla täytettyä kääretorttua
Tossa toisessa ketjussa kirjoitinkin etten ole koskaan tuollaista maistanut, mut nyt tekee NIIN mieli sellaista että pakkohan sitä on saada :saint: .