Mulla joku tulehdus alapäässä niin hoidetaanko mies samalla myös?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli jos joku antibioottikuuri määrätään niin saako mies kanssa vaikkei menis labraan kun kerta mulla on se todettu ja miehellä oireet? Oisko jollain kokemuksia??

Siis sukupuolitaudit tarttuvat ei muut, joskus hiivaa saattaa esiintyä myös miehellä. Mikä tulehdus miehellä on? Tottakai ne tutkii jokaisen, ei ne reseptejä kirjoita mutu tuntumalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sukupuolitaudit tarttuvat ei muut, joskus hiivaa saattaa esiintyä myös miehellä. Mikä tulehdus miehellä on? Tottakai ne tutkii jokaisen, ei ne reseptejä kirjoita mutu tuntumalla.

Jonkun sortin emätintulehdusta nyt itse epäilisin kun "kalalle" haisee alapää ja jopa labrahoitaja mainitsi asiasta että varmasti on tulehdus ja siis miehellä sama juttu, vehje haisee samalle niin kai hänkin nyt jonkin kuurin saa?? Ja yhdynnässä kun on luonnollisesti oltu niin sama tulehdus se kai hänelläkin on. Kyllä mä olen kuullut että on annettu kuuri "näkemättä" sitä miestä kun kumminkin tiedetään mikä kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
ei hänen tarvi mennä minnekkään labraan eikä lääkärille, pyydät kuuri teille molemmille ja asia selvä

No niin minäkii asian pähkäilin, mutta se nyt ihmetyttää miten miehellä on ns. naistentauti. No se nyt selviää paremmin kyllä huomenna kun tulokset valmiina että mikä on kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
ei hänen tarvi mennä minnekkään labraan eikä lääkärille, pyydät kuuri teille molemmille ja asia selvä

No niin minäkii asian pähkäilin, mutta se nyt ihmetyttää miten miehellä on ns. naistentauti. No se nyt selviää paremmin kyllä huomenna kun tulokset valmiina että mikä on kyseessä.

en ole kuullut että miehellä mitään hiivatulehdusta ole ,mutta jos sulla tulehdus ja vain sinut hoidetaan voi mies olla kantaja tulehdukselle,siksi ois hyvä hoitaa molemmat,minä pyysin kuurin meille ja asia ok mitään labraankaan tarvinnut mennä

Juu, miehellä ihan samat oireet kun mulla, haisee. Mitäs mahtaa tapahtua ellei tollasta tulehdusta hoida, siis vaikka nainen, onko siitä mitään haittaa? Eräällä kaverilla usein värkki kuulemma pahan hajuinen muttei kuulemma "ehdi" labrassa käymään ja näin jääkin asia hoitamatta.

Juu, miehellä ihan samat oireet kun mulla, haisee. Mitäs mahtaa tapahtua ellei tollasta tulehdusta hoida, siis vaikka nainen, onko siitä mitään haittaa? Eräällä kaverilla usein värkki kuulemma pahan hajuinen muttei kuulemma "ehdi" labrassa käymään ja näin jääkin asia hoitamatta.

kutiaako miehes terska? en tiä aiheuttaako mitään.tartuntaa ainakin muille,
pare mennä tää kaveri lääkärille,ei välttämättä labraan tarvi mennä,tai voi ihan vaikka lääkärin kanssa puhua puhelimessa,niinkin voi saada kuurin,mutta tuohon ei kannata kaverin jättää,tartuttaa muita

Ei kaiketi vielä ainakaan kutinaa miehellä ole mutta eilen kun tuli töistä niin sanoi että pissalla kun oli käynyt niin sama haju hänestäkin lähti..
Ja juu, mä olen tälle kaverillenikin sanonut että menee sinne lääkäriin tai labraan mutta ei, on niin kiiruinen että, ja kumminkin on sinkku ja harrastaa suojaamatonta yhdyntää siellä sun täällä..

senkin hajuherneet, peseytykää useammin ja älkää v aihtako petikaveria alvariinsa.

Peseytymisestä asia nyt ei kyllä kiinni ole, ja käsittääkseni liika peseminenkään ei ole hyväksi limakalvoille????

senkin hajuherneet, peseytykää useammin ja älkää v aihtako petikaveria alvariinsa.

Peseytymisestä asia nyt ei kyllä kiinni ole, ja käsittääkseni liika peseminenkään ei ole hyväksi limakalvoille????

aivan noin, toinen herkempi saamaan hiivatulehdus toinen taas ei saa koskaan,kun saan antibioottikuurin saan taatusti hiivan vaikka syön kuurin aikana maitohappobakteeri tablettei,ei mitään auta.
mulla ainakin aviomies,enkä vierais hypi,tiedän naisen jolla limakalvo on ohut
hän saa tulehduksia helposti,on nyt 47v,

Ja jos naisella hiivaa alapäässä, voi miehelläkin olla. Ja silloin kannattaa hoitaa molemmat SAMAAN AIKAAN, jottei nainen saa taas uutta tartuntaa mieheltä. Kun tiedetään mikä vaiva on kyseessä, saat kuurin miehellekin samalta lääkäriltä. Jos on pelkkää hiivaa, et saa antibiootteja vaan hiivalääkkeen. Ja antibioottikuurun jälkeen useimmille naisille tulee sitä hiivaa; myös ehkäisypillerit ja kondomit aiheuttavat hiivaa.

Yhteistyössä