Mikä Mulla on?????ei ollu hiivasienitulehdus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä mä olen sitä yhtä ceridal vai mikä lie öljyä käyttänyt tuohon ulkopuolelle.Näkeekö se lääkäri heti siinä,että mistä vois olla kyse?!ku tosiaan pitkä aika olis ootella ensviikkoon kun tuntuu ettei selviä tästäkään päivästä,itku!

Ei näe, Kyllä hän voi nähdä nuo oireet mitä on, mutta ilman testejä ei voi tietää varmuudella ja antibiootteja ei saakaan antaa ilman varmuutta.
Kyllä hän voi jotain oireita helpottamaan antaa, mutta sinun täytyy itse se vaatia, että on niin jo hankala vaiva, ettei pysty elämään tämän kanssa, niin voit jotain helpotusta saada.

Voihan kondylooma olla vuosia oireettomankin ja sitten puhjeta yhtäkkiä esim. stressin aikana. Joskus harvoin sen voi saada myös vaikkapa saunanlauteilta tai wc-istuimelta... Harvinaista kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Voihan kondylooma olla vuosia oireettomankin ja sitten puhjeta yhtäkkiä esim. stressin aikana. Joskus harvoin sen voi saada myös vaikkapa saunanlauteilta tai wc-istuimelta... Harvinaista kyllä.

Tämä on urbaani legenda.
Limakalvokosketus on se, missä tuo kondylooma tarttuu. Luulisin, että tämän on keksinyt joku sellainen, joka on saanut kondylooman, hävennyt asiaa ja väittänyt kivenkovaan, että ei ole muuta mahdollisuutta, kuin lauteet tai wc:n kansi, vaikka tosiasiassa ei ole siis kehdannut sanoa, että on käynyt köpelösti ihan luonnollisella tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

Tämä on urbaani legenda.
Limakalvokosketus on se, missä tuo kondylooma tarttuu. Luulisin, että tämän on keksinyt joku sellainen, joka on saanut kondylooman, hävennyt asiaa ja väittänyt kivenkovaan, että ei ole muuta mahdollisuutta, kuin lauteet tai wc:n kansi, vaikka tosiasiassa ei ole siis kehdannut sanoa, että on käynyt köpelösti ihan luonnollisella tavalla.

Kyllä se on ihan tosi asia eikä legendaa.
http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2507&article=1862&index=A&page=1