V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no johan tuolla rahamäärällä PITÄIS jäädä säästöön, kun KUUSIHENKINEKIN perhe elää noin 2500e/kk ( tässä mukana työttömyspäivärahat , asumistuki ja kolmesta lapsilisät) meillä jää ssätön kuuss a 50-150e.
meilä ei toisn oo autoa joten siinä tulee se säästö =)
vaipoissa voi säästää, ne halvemmatkin on yhtä hyviä. itte aikoinaan ostin niitä halvempia ja ne toimi aivan mainiosti.
Alkuperäinen kirjoittaja jäniis;25781125:Mielestäni tuolla pitäisi pärjätä erinomaisesti, jos vielä tankki on täynnä ja ruokaa kaapissa.. Meidän nelihenkisellä perheellä jää maksimissaan tuo 500 kuukaudessa ja siitä ruoat ym polttoaineet.. Aina sinnitellään viimeiset päivät ennen palkan tuloa.. Enkä muista millon olisin pystynyt laittamaan tankin täyteen.. Siis mun mielestä sun tilanne on luksusta jos laskujen jälkeen jää noin paljo plus 2vkon ruoat jo ostettu ja tankki täynnä.. niin mihin siitä500 eurosta pitää vielä riittää kuin vielä toiset 2vkon ruoat, joista selviät n.150e? jää 350 kaikkeen muuhun..mihin??!
No mulla on ton verran niihin laskuihin ja kuukauden ruokaostoksiin. Että mun mittapuulla toi on aika paljon.
oikeesti ne lidlan vaipat on smoja kuin papmperin, siitä oli joskus joku tutkimus kuluttjanlehdessä. niistä on vaan jätetty ne merkit pois. Se kun van on niin että liian moni uskoo merkkeihin, vaikak moni tuote on ihan yhtä hyv vaikka ei oo merkkituote. moni kaupan shamppooo on parempi kuin partuein tuotteet, mutta ku ihmisiäs uskotellaan että ene on parempia. mikään aine ei tee ihmeitä
oikeesti ne lidlan vaipat on smoja kuin papmperin, siitä oli joskus joku tutkimus kuluttjanlehdessä. niistä on vaan jätetty ne merkit pois. Se kun van on niin että liian moni uskoo merkkeihin, vaikak moni tuote on ihan yhtä hyv vaikka ei oo merkkituote. moni kaupan shamppooo on parempi kuin partuein tuotteet, mutta ku ihmisiäs uskotellaan että ene on parempia. mikään aine ei tee ihmeitä