mitä mä sinne soittaisin? että nöppönen kaksplussan sivuilta sano että ei tuo mitään pedofiiliaa oo nähnykkään vaan kyllä niillä enempikin vaatteita voi olla että pedofiilit kiinnostuu? aluksi kyllä yritin käyttäytyä ihan asiallisesti mutta se on vähän vaikeaa jos saa vain paskaa niskaan vakavassa asiassa! miksi mulle sanot että ei jaksa vaivata olenko lukea käskenyt?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:soita ite kun oot kerta jaksanut asiaa niin seurata, ma en ole sun linkityksiä ennen mitään asiasta edes tiennyt. mua tää asia ei just nyt jaksa vaivata kun on muutakin, mutta koska sua vaivaa niin tee asialle jotain äläkä tuu tänne ihmisä haukkuun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä sä mulle sanot että "pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä enemmän puetuista pyllyistäkin" soita tuonne lehteen ja sano se jospa saisit äänes kuuluviin. toisekseen ei mun elämää ainakaan vielä kosketa koska tyttö on 3vuotias mutta jonkun toisen elämää pedofilia ihan varmasti koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä naura niille kuville vaan sulle. sää vauhkoot vaikka sanoit ettei asia kosketa sun elämää.. ja kenenkään pillu ei tuolla vilkkunut. pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä paljon enemmän puetuista pyllyistäkin.
ihan pesreeltä tietääkseni, mieluiten sellaiselta missä on reikä, mutt asia on sitten erikseen laitetaanko nettiin alaikäisten lasten kuvia vai ihan aikuisten ihmisten siinä on ero! vai sanotko pikkutyttöjen kuvista joita pedofiileillä on kone täynnä että miltä se kropan pitää sitten näyttää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ompa vakavaa!!! Miltä sen perseen sitten kuuluu näyttää?
niimpä.. niiin vakavaa asiaa sun mielestä ettet itse asialle viitsi tehdä mitään vaik selvästi sua vaivaa. itse aloitit ketjun ja kauhistelit sivujen tarjontaa, en minä. joten se ongelma noiden sivujen sisällöstä on sulla ei mulla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä mä sinne soittaisin? että nöppönen kaksplussan sivuilta sano että ei tuo mitään pedofiiliaa oo nähnykkään vaan kyllä niillä enempikin vaatteita voi olla että pedofiilit kiinnostuu? aluksi kyllä yritin käyttäytyä ihan asiallisesti mutta se on vähän vaikeaa jos saa vain paskaa niskaan vakavassa asiassa! miksi mulle sanot että ei jaksa vaivata olenko lukea käskenyt?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:soita ite kun oot kerta jaksanut asiaa niin seurata, ma en ole sun linkityksiä ennen mitään asiasta edes tiennyt. mua tää asia ei just nyt jaksa vaivata kun on muutakin, mutta koska sua vaivaa niin tee asialle jotain äläkä tuu tänne ihmisä haukkuun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä sä mulle sanot että "pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä enemmän puetuista pyllyistäkin" soita tuonne lehteen ja sano se jospa saisit äänes kuuluviin. toisekseen ei mun elämää ainakaan vielä kosketa koska tyttö on 3vuotias mutta jonkun toisen elämää pedofilia ihan varmasti koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä naura niille kuville vaan sulle. sää vauhkoot vaikka sanoit ettei asia kosketa sun elämää.. ja kenenkään pillu ei tuolla vilkkunut. pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä paljon enemmän puetuista pyllyistäkin.
sinun mielestäsi pedofilia ei siis ole vakavaa? mä en viitsi edes jatkaa kanssasi koko aiheesta! eikä todellakaan ainoastaan minulla vaan todella todella muullakin. mitä minä sille voisin tehdä? haastaa sloggin oikeuteen vai =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niimpä.. niiin vakavaa asiaa sun mielestä ettet itse asialle viitsi tehdä mitään vaik selvästi sua vaivaa. itse aloitit ketjun ja kauhistelit sivujen tarjontaa, en minä. joten se ongelma noiden sivujen sisällöstä on sulla ei mulla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä mä sinne soittaisin? että nöppönen kaksplussan sivuilta sano että ei tuo mitään pedofiiliaa oo nähnykkään vaan kyllä niillä enempikin vaatteita voi olla että pedofiilit kiinnostuu? aluksi kyllä yritin käyttäytyä ihan asiallisesti mutta se on vähän vaikeaa jos saa vain paskaa niskaan vakavassa asiassa! miksi mulle sanot että ei jaksa vaivata olenko lukea käskenyt?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:soita ite kun oot kerta jaksanut asiaa niin seurata, ma en ole sun linkityksiä ennen mitään asiasta edes tiennyt. mua tää asia ei just nyt jaksa vaivata kun on muutakin, mutta koska sua vaivaa niin tee asialle jotain äläkä tuu tänne ihmisä haukkuun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä sä mulle sanot että "pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä enemmän puetuista pyllyistäkin" soita tuonne lehteen ja sano se jospa saisit äänes kuuluviin. toisekseen ei mun elämää ainakaan vielä kosketa koska tyttö on 3vuotias mutta jonkun toisen elämää pedofilia ihan varmasti koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä naura niille kuville vaan sulle. sää vauhkoot vaikka sanoit ettei asia kosketa sun elämää.. ja kenenkään pillu ei tuolla vilkkunut. pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä paljon enemmän puetuista pyllyistäkin.
edelleenki jos sinulla ei ole mitään asiaa niin jättäisin ihan suosiolla vastaamatta, vai onko sinulla jokin häiriö ettet osaa olla kommentoimatta?Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Vieläkö se jaksaa
on, mutta edelleenkin itse tämän vouhutuksen aloitit, tee itse asialle jotain jos kerta niin ottaa nuppiin. se miten sen teet ei kuulu mulle. ottahan se tietty nuppiin kun ei koko palsta ala boikotoimaan nyt sloggia sun aloituksen johdosta. sinä ja ne muut sivuista närkästyneet voitte lienee laittaa palautetta asiasta suoraan ko firmalle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:sinun mielestäsi pedofilia ei siis ole vakavaa? mä en viitsi edes jatkaa kanssasi koko aiheesta! eikä todellakaan ainoastaan minulla vaan todella todella muullakin. mitä minä sille voisin tehdä? haastaa sloggin oikeuteen vai =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niimpä.. niiin vakavaa asiaa sun mielestä ettet itse asialle viitsi tehdä mitään vaik selvästi sua vaivaa. itse aloitit ketjun ja kauhistelit sivujen tarjontaa, en minä. joten se ongelma noiden sivujen sisällöstä on sulla ei mulla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä mä sinne soittaisin? että nöppönen kaksplussan sivuilta sano että ei tuo mitään pedofiiliaa oo nähnykkään vaan kyllä niillä enempikin vaatteita voi olla että pedofiilit kiinnostuu? aluksi kyllä yritin käyttäytyä ihan asiallisesti mutta se on vähän vaikeaa jos saa vain paskaa niskaan vakavassa asiassa! miksi mulle sanot että ei jaksa vaivata olenko lukea käskenyt?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:soita ite kun oot kerta jaksanut asiaa niin seurata, ma en ole sun linkityksiä ennen mitään asiasta edes tiennyt. mua tää asia ei just nyt jaksa vaivata kun on muutakin, mutta koska sua vaivaa niin tee asialle jotain äläkä tuu tänne ihmisä haukkuun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä sä mulle sanot että "pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä enemmän puetuista pyllyistäkin" soita tuonne lehteen ja sano se jospa saisit äänes kuuluviin. toisekseen ei mun elämää ainakaan vielä kosketa koska tyttö on 3vuotias mutta jonkun toisen elämää pedofilia ihan varmasti koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä naura niille kuville vaan sulle. sää vauhkoot vaikka sanoit ettei asia kosketa sun elämää.. ja kenenkään pillu ei tuolla vilkkunut. pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä paljon enemmän puetuista pyllyistäkin.
en ole käskenyt kenenkään boikotoida mitään, kirjoitin itse asiassa suurimman osan mitä lehdessä sanottiin. enkä todellakaan ole mitään vouhottanut!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:on, mutta edelleenkin itse tämän vouhutuksen aloitit, tee itse asialle jotain jos kerta niin ottaa nuppiin. se miten sen teet ei kuulu mulle. ottahan se tietty nuppiin kun ei koko palsta ala boikotoimaan nyt sloggia sun aloituksen johdosta. sinä ja ne muut sivuista närkästyneet voitte lienee laittaa palautetta asiasta suoraan ko firmalle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:sinun mielestäsi pedofilia ei siis ole vakavaa? mä en viitsi edes jatkaa kanssasi koko aiheesta! eikä todellakaan ainoastaan minulla vaan todella todella muullakin. mitä minä sille voisin tehdä? haastaa sloggin oikeuteen vai =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:niimpä.. niiin vakavaa asiaa sun mielestä ettet itse asialle viitsi tehdä mitään vaik selvästi sua vaivaa. itse aloitit ketjun ja kauhistelit sivujen tarjontaa, en minä. joten se ongelma noiden sivujen sisällöstä on sulla ei mulla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä mä sinne soittaisin? että nöppönen kaksplussan sivuilta sano että ei tuo mitään pedofiiliaa oo nähnykkään vaan kyllä niillä enempikin vaatteita voi olla että pedofiilit kiinnostuu? aluksi kyllä yritin käyttäytyä ihan asiallisesti mutta se on vähän vaikeaa jos saa vain paskaa niskaan vakavassa asiassa! miksi mulle sanot että ei jaksa vaivata olenko lukea käskenyt?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:soita ite kun oot kerta jaksanut asiaa niin seurata, ma en ole sun linkityksiä ennen mitään asiasta edes tiennyt. mua tää asia ei just nyt jaksa vaivata kun on muutakin, mutta koska sua vaivaa niin tee asialle jotain äläkä tuu tänne ihmisä haukkuun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä sä mulle sanot että "pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä enemmän puetuista pyllyistäkin" soita tuonne lehteen ja sano se jospa saisit äänes kuuluviin. toisekseen ei mun elämää ainakaan vielä kosketa koska tyttö on 3vuotias mutta jonkun toisen elämää pedofilia ihan varmasti koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä naura niille kuville vaan sulle. sää vauhkoot vaikka sanoit ettei asia kosketa sun elämää.. ja kenenkään pillu ei tuolla vilkkunut. pedofiilit saa varmasti hyvää mieltä paljon enemmän puetuista pyllyistäkin.
samoin sinulle huoh. et ymmärtänyt pointtiani joten en itse enään jaksa koko asiasta puhuakkaan.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:huoh
mulla ei kaiva nuo kuvat sinänsä vaan lähinnä tuo pedofilia mikä niiden mukana voi tulla. omasta ulkonäöstäni en tietääkseni ole puhunut mitään joten jätetäänkö se ihan kommentoimatta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap., rauhotu! Ei luulis sun persettä kaivavan (heh heh) jos muutama parempi kroppainen on pepustaan kuvan lähettäny tonne kisaan... Käytä se energias johonkin hyödyllisempään kuin täällä vaahtoomiseen, tee vaikka pyllytreeniä.
Allekirjoitan tänAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:olipas hyvän näkösiä persseitä siellä... sekä miesten ETTÄ naisten
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:MÄ HALUAN TOMMOSEN PERSEEN!!!
|O |O |O
terveisin selluihralöllyperä :ashamed: