mulla ei riitä ymmärrys.. taaskaan!

perskutti sentään. lasten isä ei ole lapsia nähnyt nyt reiluun 2kk.. keskiviikkona kävin heittämässä mun naapureita tanssipaikalle niin eikö ex kävele vastaan silmät päässä seisoen.. tympäs taas. samahan se tietty on mitä se takaa, mut olis kiva et joskus vaik ottais näitä lapsiakin luokseen. yhteinen ystävämme soitti tänä aamuna, ex on jäänyt kk mittaiselle kesälomalle eikä ole kuulemma aikoimustakaan ottaa lapsia tällä välin! |O :'( hitto, mä en ymmärrä miten se voi tehdä näin näille lapsille.. vaikka niin on monta kertaa sanonut et nää on sille maailman tärkein asia. näyttäis sen joskus käytännössäkin perkele!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hippulahiiri:
Mulla tuo sama tilanne kestänyt nyt jo neljättä vuotta :/

Eli siis pojan isä on erilaisilla tekosyillä perunut tapaamisia ja keksinyt tekosyitä.

Voidaan kirjotella yksityisviestein,jos haluat? =)
toki :D tulee käytyä tällä puolella sen verran harvoin et yv:t huomaakin paremmin. meillä ei tilanne ole oikeastaan parantunut.. tai no näkee ex nykyään sentään kerran viikossa lapsia, mut kaukana ollaan sopimuksesta mikä on tehtynä. viikonloppuisin ex ei ole lapsia pitänyt 1,5vuoteen, ei kuulemma pysty. mä en oo vielä hiffannut mikä ero on pitää lapsia viikolla yökylässä kuin viikonloppuna. :xmas:
 
Mulla tai lapsella kävi niin että tapaili isäänsä 1vuotiaasta lähtien. Kun isä tapasi uuden naisen pojan ollessa 3v vaikeutuivat tapaamiset, naisystävän mustasukkaisuuden takia. Silloin ajattelin että ajan kanssa tilanne helpottaa, paskat.. poika nyt 6v, aloittaa koulun syksyllä, isukkia näkee todella vähän, nyt taukoa ollut 6kk ohimennen nähnyt kerran.

Mä en ymmärrä miten isä voi tehdä pojalle noin, varsinkin kun ovat alkuun tavanneet säännöllisesti monta vuotta ja nyt kun poika ehkä enemmän isää kaipaisi niin hylkää tämän. Miehellä nyt kaksi tyttöä kyseisen naisen kanssa ja ovat naimisissa..
 
Mulla kans tilanne näin et isä tavannut lapsiaan viimeksi viime kesänä. Rupesi tapaamisten kanssa pelleilemään kun löysi uuden naisen ja tämä nainen todella mustasukkainen lapsille. Ei isä kovin halukas ollut muutenkaan tapaamaan mut kamalaks meni kun tämän viimeisen naisen löysi. Siinä pelleilyssä lapset kärsi niin et vanhimmalle pojalle tuli kaikenlaisia ongelmia ja muutkin kärsivät, isä kun oli paljonkin lasten kanssa kun asuimme yhdessä.
Hain yksinhuoltajuutta ja sain kun exä on piilotellut tämän uuden naisensa kanssa eikä vastannut tähän kun hain yksinhuoltajuutta, tällä hetkellä ei ole tietoa missä mies luuraa.
Mä en voi ymmärtää ihmistä joka voi tehdä omille lapsilleen näin.
 

Yhteistyössä