Mulla ei oo ketään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Ei ketään oman perheen lisäksi. Naapureille juttelen, joitakin "tuttavia" on, mutta ei ketään kenen luokse menisi istumaan iltaa, ketään kenen kanssa kävisi leffassa, viihteellä, shoppailemassa.. ei mitään, eikä ketään.

Kolahti oikein tajuntaan kun hoksasin etten kesällä tehnyt mitään muuta kuin olin lasten kanssa ja kävin töissä,

Onko aiemmin, ennen perhettä, ollut? Jos on niin koita ottaa yhteyttä johonkin aiemmin olleeseen ystävään. Aika monella varmaan käy samoin, että perheen perustaminen ja parisuhde etäännyttää ystävistä. Varmasti vielä löydät uusia ystävyyssuhteita, kun olet asialle ja ihmisiä kohtaan avoimin mielin. Kannattaa itse olla aktiivinen. Kotoa ei varmasti tule kukaan hakemaan ellei sitten oikein hyvä säkä käy. Onnea tulevaisuudelle!

Ei minullakaan ole.

Muutamia ystäviä on ollut, mutta en tiedä sitten kumpi käsittänyt asian väärin, kun minusta ei ole ollenkaan sopivaa, että sovittuja menoja ensin perutaan viime tingassa ja kohta ei vaivauduta enää edes perumaan. Minä en ikinä kehtaisi käyttäytyä noin enkä tuollaista jatkuvana käytöksenä katso. Menee asioiden sopiminen jo täydeksi mahdottomuudeksi.

Ei minullakaan. Ystäväksi luulemani ihminen petti minut pahemman kerran ja sen jälkeen en ole enää halunnut edes tutustua kehenkään. Olen mieluiten yksin kuin pettämistä peläten.

Yhteistyössä