Muutettiin puoli vuotta sitten tähän taloon asumaan, tällä paikkakunnalla ollaan tosin asuttu jo vuosia, mut nyt rakennettiin ja muutettiin kivalle asuinalueelle ja kuinkas ollakaan, samalla kadulla oli toinen mamma samaan aikaan äitiyslomalla, on vieläpä kotoisin pohjanmaalta kuin minäkin ja ajattelin että pyydänpä kahville kun törmään tuossa kadulla seuraavan kerran, kutsun kun esitin niin tämä mamma meni niin hämilleen ja hätääntyi niin että ei saanut sanaa suustaan, siis ei voi olla totta.. Ei siis vastannut mitään, ja jatkoin sitten muihin aiheisiin kun hetken kuluttua tämä emäntä sanoo että tuohon toiseen taloon on muuttamassa uudet asukkaat että taitavatkin olla varmaan samaa ikäluokkaa kuin te että kannattaa käydä moikkaamassa... Siinä vaiheessa näin jo punaista ja lopetin jutun aika lyhyeen ja lähdin kävelemään, tämän naisen mies on mieheni kanssa saman ikäinen joten ei tämä nainenkaan varmaan kovin paljoo minua vanhempi ole, ei hän siis tiedä edes minkä ikäinen olen, mutta myönnän että ihmiset luulevat minua aina n. 7v nuoremmaksi kuin olen. Eipä kiinnosta tuollaisen ikärasistin kanssa ollakaan tekemisissä!